Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Scotland/Glasgow - anyone??
Forfatter: 
Dato:  01-03-2010 14:09

Hey.

Overvejer at rykke teltpælene op og flytte til Scotland, nærmere bestemt Glasgow, da jeg har mulighed for en toårig udstationering med mit arbejde.

Og selvfølgelig skal hestene med, men... argh!

Det er lidt uoverskueligt at prøve at sætte sig ind i priser, forhold, hvad er "normalt" hestehold osv så hvis nogle her huserer i UK, Skotland, Glasgow-area kan I så ikke lige give lyd?

Har fået en prof relocator tilknyttet med han ved ikke en skid om heste, men gør virkelig sit bedste, men det ville være rart med lidt erfaringer fra nogle som har været møllen igennem?

Nå ja ok, detville også være virkelig fedt at "kende" nogen heste folk derovre på forhånd, så ANYONE??

Thanx S

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-03-2010 14:29

Det lyder fedt :)
Kender desværre ikke noget til det...

Men hele min fars familie bor og er fra Skotland, dejligere mennesker skal man lede længe efter. Så forstående og nede på jorden! Spring ud i det! :)

0
0
Svar på denne tråd

jo jo...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2010 18:56

masser i det område bare søg på google stables in glasgow og hele området omkring glasgow kommer med ...kan ikke anbefale et sted men kan fraråde et .....ligger lidt udenfor glasgow og ejeren hedder dawn, hvis du vil have flere oplysninger så skriv pb...ville elske at hænge kællingen ud men så bliver din tråd nok slettet.

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider