Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hund har små buler!!
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 15:28

Som overskriften siger, så har min hund i løbet af relativt kort tid (inden for i dag!) fået jeg ved ikke hvor mange små buler over hele kroppen!!! Det ligner han er blevet stukket af myg

Venter pt på at dyrlægen ringer tilbage til mig.

Det ser fuldstændig vanvittigt ud som om det er en mega allergisk reaktion! Virker ikke til at klø på ham lige umiddelbart... Undrer mig godt nok!!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 15:55

Lyder som nældefeber...

0
0
Svar på denne tråd

NÆLLEFEBER
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 16:33

www.hundegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=25582

min har haft nællefeber, det jeg fik af vide var at jeg kunne give hende en antihistamin. Hun måtte bare ikke klø i det, så kunne der gå betændelse i det.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 16:51

Fru Heidi: Det er lige præcis sådan det ser ud! Dog har han ikke det om øjet...

Det kræver vel rimelig hurtig behandling!? Hvordan dælen kan det opstå så hurtigt???

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 16:55

Ja på denne insektfrie tid på året vil jeg skyde på, at det er noget den har spist.

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 18:46

Jeg havde nogle efeu stående for at de kunne slå rødder, det havde hun drukket af. Der gik ikke mere end et par timer før det rigtig brød ud, det toppede efter 3-4 timer. Mim dyrlæge sagde at man kunne give binyrebarkhormon, men det var for sent i forløbet. Da jeg selv har høfeber og har piller liggende kunne jeg godt give hende en med det samme og en dagen efter. Efter 3-4 dage kunnne man ikke se at hun havde haft det, havde dog et tyndpelset pletter bagefter. Det har hun ikke mere.

Kan din hund have spist nogle planter? Der er nogle som de ikke kan tåle.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 20:39

Her for få timer siden var alle bulerne forsvundet igen

Meget meget mærkeligt, men er de der igen i morgen er det en tur til dyrlægen for at få ham tjekket.

Jeg ved ikke helt præcist hvad han skulle have spist og har aldrig oplevet en hund med nældefeber, og da slet ikke mine egne... Det har jeg så nu

0
0
Svar på denne tråd

Nældefeber
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 20:42

Det helt sikkert nældefeber,vores Bernhard ( Golden Retriver)

fik nældefeber i sommers,pludselig var han broderet med små buler i hele hoved og ned af benene,der gik ca en halv time og pist væk var de,der efter var han meget urolig og kom til dyrlægen ,han fik en allergi sprøjte de regnede med måske det var en bi der havde stukket ham.Han fik nogle allergi piller jeg skal give ham hvis det kommer igen.Han var uheldig at få borrelia ( af Flåt forrig år) så han er nok ledt mere sart nu,men nu har han det godt igen.

mvh

jette

Holm`S Mac Twist en super hest.

Samson og Viktor 2.Dejlige ponyer.

Boy er gået over Regnbue broen 30.år gammel og savnes så meget.Hestetrailer udlejes med eller uden chauffør.......

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider