Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når de unge DRIKKER
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 14:57

min datter og hendes veninde var i lørdags inde og se High School Musical i Falkonerteatret.

Da de tager hjem til os, ankommer begges kærester også.

(mor og far sover :))

Næste morgen og formiddag er der MEGET MEGET stille. Faktisk indtil kl. 2 om eftermiddagen hvor de alle 4 kommer stærkt forsovede ud af rummet og smækker sig ned i sofaerne og glor meningsløst fjernsyn.

Jeg går ind på værelset og kan konstatere at de da vist har festet igennem - og en af deltagerene i festen, der ellers holdt til huse i vores barskab, stod alene forladt og tom tilbage på datterens sofabord.

En flaske meget fin oldgammel whisky min mand har fået i fødselsdagsgave. Og en flaske sherry (AAAAAAD - jeg bruger det kun i kager).

Morsomt. Jeg kommer i total drillehumør og tilbyder dem både baconburgere og flæskesvær - SALT SALT SALT SALT og en enkelt whisky til at vågne på :) Sjovt nok var det eneste der kunne trøste deres ganer en pose chips.

Ja - jeg ved at jeg er dybt umoralsk når jeg hverken løfter fingre af deres løse fingre i vores barskab eller deres løsslupne fest i sprut. Men jeg synes faktisk det var både sjovt og HELT OK.

De drikker ellers ALDRIG, og jeg mener ALDRIG. Når det går rigtig højt for sig ellers, strækker de sig til at drikke en Sommersby Cider en gang i kvartalet.

Morsomt fordi jeg er sikker på at de alle 4 har lært lektien - det er kun sjovt at drikke whisky og sherry mens man gør det - og bestemt IKKE dagen efter.

De er 17 og 19 år - så jeg ved også at de bevæger sig i den helt blide ende af unges drikkeskala.

Og MORSOMT fordi - de af alle flasker kaster sig over en 25 år gammel whisky (der af kendere nok skal NYDES) - og så en ækel flaske sherry der nok har samme alder, fordi der kun blev taget en dråbe i ny og næ til bageriet.

KH:)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Hahahahah
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 15:02

25 år gammel Whisky.. Yummie!

Jeg må indrømme at jeg i en alder af atten er blevet lidt træt af at drikke. Har prøvet det jeg skulle prøve :D

0
0
Svar på denne tråd

et lille PS
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 15:03

for en god ordens skyld.

Min mand synes altså også det var morsomt - med bemærkningen:

"Jeg håber da de værdsatte den gode smag - dejligt når unge har sans for kvalitet" :)

KH:)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm.....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 15:26

Synes du skal være glad for at din datter oplevede sin første bandert hjemme... og tja man ved jo at alle vil prøve at drikke på et tidspunkt så synes da du skal være stolt af at din datter trods alt ventede til hun var i den alder.

Og så ved du at næste gang skal det gode sprut gemmes i et låst skab - og det der nærmest smager af rævep!s skal stå forrest i barskabet De kan sikkert ikke smage forskel alligevel

SILLE FOREVER !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider