Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Eget design af gallakjole
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 16:49

Jeg søger en der kan sy en gallakjole til mig - ved præcis hvordan den skal se ud, men jeg ved ikke, hvor man kan få det gjort billigt henne?
Jeg ved Inch by Inch syer gallakjoler efter eget design, men det bliver 2000 kr og ville gerne se om jeg kunne gøre det billigere, den er nemlig forholdsvis enkel.
Er der nogen der kender en hjemmeside eller et sted i hovedstadsområdet, der syer gallakjoler billigt?

0
0
Svar på denne tråd

hvad med at kontakte
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 16:58

en skrædder....hvis det er en enkel kjole der ikke kræver "vild" finish, kan det formodentlig gøres for en timeløn eller to.

KH:)

Annette

* masser af kvalitetsudstyr til salg - tjek min profil *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 19:23

Jeg kender kun Inch by Inch, og dem, synes jeg, er billige. Det koster altså at få noget specialsyet efter eget design ;-)

Den eneste, jeg har hørt om, der har fået en kjole billigere end prislejet hos Inch by Inch, var en veninde, der fik den syet i Thailand. Men der var jo så en rejse betalt oven i :-) så med mindre du alligevel har planlagt sommerferie i Thailand, er det nok ikke den billigste løsning.

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Lokalbogen....
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 12:09

se efter systuer og ring/skiv/mød op og få et uforpligtende tilbud på sagen.

Evt se i lokalsprøjten om der er sydamer det tilbyder sig. Her i mit lokal område er der flere der ofter reklamere med alt i syning.

God fornøjelse og vil gerne se et billede af sagen :0)

God dag

heidi

Pluto - Siglavy

Minimulen Viktor

Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider