Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til levnesbeskrivelse
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 13:58

Hej er der nogen der har et godt bud på opbygning af en levnesbeskrivelse til en uddannelses institution ?

0
0
Svar på denne tråd

Levnedsbeskrivelse?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 14:04

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sif
Forfatter: 
Dato:  23-02-2010 18:18

Nej det er ikke et Cv. når man starter videregående uddannelse skal man lave et brev der fortæller, hvorfor man skal optages, nærmest som en jobansøgning, i mit tilfælde skal jeg genoptages på et studie jeg brænder for men har holdt orlov fra, i starten, for senere at indstille helt, pga jeg var ti - tolv år for ung til lige det fag.

0
0
Svar på denne tråd

Videregående
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 08:26

Det er jo forskelligt hvad de forskellige uddannelser vægter i en ansøgning. Hvilken uddannelsen søger du ind på?

Med den unge trakehnerherre Luxus Tremhuse

0
0
Svar på denne tråd

Som der bliver
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 08:55

skrevet ovenfor kommer det jo an på hvilken uddannelse, du ønsker at søge ind på.

Jeg har selv skrevet en levnedsbeskrivelse,og her lagde jeg meget vægt på at skrive lige netop hvorfor jeg ville være perfekt til at bestride det job, som uddannelsen førte til. Jeg beskrev hvilke kompetencer jeg havde fået gennem mine sabatår og min om motivation får lige netop dét fag.

Et stykke med nutella og dagen er reddet

0
0
Svar på denne tråd

AHA - så blev jeg også klogere
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 11:41

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider