|
|
| ADVARSEL til bruger af facebook |
| Forfatter:  |
springerne |
| Dato:  |
22-02-2010 21:37 |
|
Gå ind på Konto. Klik på privatindstillinger. Klik på blokeringsliste. I skrivefeltet ved navn skriver du automation lab. (husk punktum) Tryk på bloker. Hvis der kommer en liste med nogle navne, skal du blokkere hver enkel af dem. Disse mennesker har adgang til din facebook konto/profil og spionerer på hvad du laver. Kopier og send videre.....
stald Ventrup. os med springerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når jeg gør |
|
|
Når jeg følger din instruktion, dukker der ganske rigtigt 3 for mig helt ukendte personer op. Men jeg kan ikke blokere dem. Den melder bare mislykket hver gang. De ser nu da også ganske harmløse ud.
Mvh Tina, desværre uden Turpin
NYT!! Bor du i Kolding/Fredericia-området og mangler du en velgående dressur/lærehest på lånebasis, så skriv til mig. Måske vi kan finde ud af noget sammen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålålålå |
Find-Nemon |
22-02-2010 21:47 |
|
Det er, som Honey korrekt skriver, en and 
Determination to achieve, give you the ability to do it Supra Societatem Nemo Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Har også gjort det, men når jeg trykker på blokér så siger den at det mislykkedes s;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det så |
|
|
Er det så de samme tre personer som dukker op på automation lab. hos alle andre facebook-brugere?
Mvh Tina, desværre uden Turpin
NYT!! Bor du i Kolding/Fredericia-området og mangler du en velgående dressur/lærehest på lånebasis, så skriv til mig. Måske vi kan finde ud af noget sammen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja....... |
|
|
Jeg oplever så det samme, med 3 personer jeg ikke kender, men spionerer de så på mig eller?
Solen skinder altid, -oven over skyerne. Hvis du er interesseret i Aloe Vera produkter, kig da på min profil eller smid en mail.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den søgning |
|
|
Den søgning man udfører er en ganske almindelig søgning derinde. Hvis du istedet skriver "heste" så dukker alle de onde heste-folk op som spionerer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En stor and. |
|
|
Korrekt. Det er nemlig bare en and.
Man bliver ikke større af, at gøre andre mindre. Hvis man intet positivt har at sige, bør man tie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| and??? |
|
|
Er der nogen af dem der er inde i alt det der "cyber sprog" der kan fortælle mig hvad en "and" er??? Netyder det vi ikke behøves blokere dem? oder?
Mvh.
L Nielsen.
Springheste sælges, fra L til S. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en anden betyder = |
|
|
... en "and" betyder at det ikke er rigtigt, det der siges. At det er "fake" ...
<3 med katten Dixie <3 Lykken er når man er tilfreds med det man er glad for! Og med part på prinsen - Apopka 
Kieffer Aachen kombi sadel sælges, 17'' med bred bom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men hvis |
|
|
det ikke passer, hvorfor dukker der så nogle ukendte personer op når man søger? Forklar det lige for en der ikke fatter en meter 
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er nu |
|
|
ligeglad... HVis der var nogen der ikke måtte vide hvad jeg foretager mig, ville jeg da ikke dele det på... Camilla: Formeltigt fordi de tre bruger har det ord knyttet til sig...
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
@Nielsen (LS Horses): En and, eller en avisand, er et udtryk, der stammer fra Tyskland sidst i 1800-tallet (Zeitungsente). Det dækker over opdigtede eller ukorrekte historier skrevet i aviser (eller andre medier). <- Frit fra min hukommelse - jeg kunne ikke finde forklaringen på wikipedia.
Sadler sælges: Windsor Elite 17", fit 3 Passier PS-Baum 17", smal-medium bom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| søgning.... |
|
|
Det er fake. Lad være med at gøre det. Grunden til at de her mennesker er "hemmelige" er jo fordi de endnu ikke er tilføjet jer som ven. Dvs så kan du ikke se deres konto! Søger du derimod på hest, så kommer de mennesker der er tilknyttet ordet hest frem, men alle vennerne kommer før alle de ukendte. Søger du på miki, så vil jeg komme frem og jeg er altså ingen spion  Så bloker dem bare, der sker jo ikke noget ved det, andet end at de mennesker aldrig nogensinde kan kontakte jer... jeg sidestiller det lidt med sådan en joke, hvor "veninden" skriver ens telefonnummer på toiletvægen på herretoilettet og skriver at man skal ringe til ens nummer for s*x. Chikane når det er bedst.
Venlig hilsen -miki-
Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.
Hjemmesiden om krybbebidning og vævning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ER en stor joke... |
|
|
Læs dette link som forklarer det: Jeg troede også først på det, og der dukkede 5 personer op (som ikke stod på min venneliste) som jeg så blokerede.
Men dem som dukker op har noget forindelse til aut-lab og ikke andet.
Billige brogede ponyer (hingste) sælges.
1 og 2 år, forventet stg 110 cm. Til godt blivende hjem. Pris 1.000 kr stk. 28 25 06 72.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.... |
|
|
...hvorfor kan man så slet ikke finde dem ?
...man kan jo finde f.eks. alle andre på FB ...både nuværende venner og evt. kommende venner  ...men lige nøjagtigt disse 3 personer findes ikke overhovedet...det må I da indrømme, at det er mærkeligt  Selv folk man ellers ikke kender, kan man jo finde hvis man vil  ...bare ikke lige disse 3 
:-) Med Venlig Hilsen Hanne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tagges på illeder |
|
|
Jeg har mange gange på det seneste fået tag requests på nogle af mine billeder, der ogsåligger i en gruppe der er åben. Det er pige navne, egelske, og når man klikkr på dem, ryger man tilbage til sin egen profil forside.. Jeg ignorere den jo altid, for det er jo lissom min hest der er på billederne..
Holly Dolly Søger bogen: Hold Hesten Sund - Om at behandle og forebygge sygdomme Har du den, og gerne vil sælge, er jeg interesseret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen...... |
|
|
Hvis det skal være rigtigt computersprog hedder det ikke and, men derimod hoax. Det kan slås op på wiki. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HVIS i alle.... |
ElseG |
24-02-2010 17:53 |
|
....HVIS i alle gør jer selv den tjeneste, at melde jer ind i den her gruppe på Face: www.facebook.com/ group.php?gid=104969827038 Så får i alle de oplysninger om falske profiler og underlige advarsler der florerer på Face... 
Han sender mails ud i PB på Face, lige så snart der er noget, som man tror der er noget, men som mange gange bare er en and.. Samt at ER der noget om det, så kommer han også hurtigt med det... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|