Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dine tre positive oplevelser idag?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 18:55

Det er længe siden, jeg har lavet positiv-tråden og fik lyst til at lave den igen. :-)

Jeg lægger ud med mine positive oplevelser fra idag:

1. Jeg har været på besøg hos min moster, og det var dejligt at opleve, at hun var ved godt mod. Som nogle af jer ved, har min moster brækket sit lårben og er blevet opereret ifm. at hun faldt på et glat fortov.

2. Fuglene i haven har endelig fundet ud af, at der både er æbler, mejsebolde og nødder her. Det glæder mig at se et øget besøgstal af både solsorte, mejser og en tredje art, som jeg ikke kender navnet på.

3. Det lykkedes mig at styre bilen på en vej med kun et kørespor, hvor der pludselig kom en modkørende. Det skal siges, at jeg kører med helårsdæk.

Vil I dele nogle positive oplevelser med mig??

Husk at delt glæde er dobbelt glæde!! :-)

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Fremad i livet med samtaleterapi

Ønsker du en glad og afbalanceret hest?

Jeg tilbyder også healing af hest og rytter

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:10

Ja, jeg vil meget gerne dele dagens bedste oplevelser med dig :)

1. Endnu en gang blev jeg mindet om hvor god en arbejdsplads (og chef) jeg har! Jeg blev spurgt om jeg ikke ville holde fri her til eftermiddag, så jeg ikke skulle afsted igen for en times arbejde. Jeg arbejder på en kvægbedrift 40 km hjemmefra, så det var super skønt med en ekstra halv fridag :)

2. Min hest beviste i dag at den for alvor er ved at finde ud af hvad det der med "at gå til ridning" handler om - ved endelig at søge frem og ned til biddet og begynde at svinge gennem hele kroppen, i stedet for at bakke af og gå og spænde op over de mest mærkelige ting - til trods for folk på taget og ponyunger, der havde gang i både musik og ponygames i den anden hal (hallerne er bygget sammen med en gang imellem).

3. Jeg har tabt mig 6,5 kg, så nu er der under 20 kg tilbage inden mit mål er nået. Det er helt utroligt hvad det psykisk kan gøre at tallet ikke længere starter med 2 ;D

Alletiders børnepony sælges

kat. 2 - MB spring, LA dressur

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:10

1: Jeg havde en super hyggelig og sjov aften/nat igår med en god veninde, og lærte en masse nye mennesker at kende.

2: Tømmermændende var forholdsvis hurtigt overstået

3: Hmm... Ikke kun en oplevelse der gælder idag, men har på det seneste fundet kampånden lidt frem når det gælder studiet. Nu handler det ikke længere kun om lige at overleve og bestå med røven i vandskorpen, men derimod om at lægge et stykke arbejde i det og at stræbe efter nogle gode resultater.

Og helt ærligt, så føles det sku meget bedre at få 10 end at få 4, uanset arbejdeindsats og forventning

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:12

Som altid min hest min pony og min hund ( Ja ja og min dejlige kæreste)

Andet

Ellers at det er tøvejr, jubiiii!!!!

Skovturen idag

Hyggeaften i aften.

Damgaard

Med den firbenede skygge

0
0
Svar på denne tråd

Helena H..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:21

Tillykke med vægttabet. Du er rigtig godt på vej mod dit mål!

Tak til jer alle for at I vil dele med mig - det giver mig en endnu højere og glad energi. :-D

Vrinsk fra Esma

får udsigt over dalen..

0
0
Svar på denne tråd

Tre gode ting
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:28

1) Kæresten valgte at starte min dag med at fortælle, at jeg er alt hvad han nogensinde har drømt om

2) Jeg bagte rugbrøds-boller den anden dag og de ER sgu gode

3) Jeg har kopieret alle tekster til forelæsningerne i næste uge og det ser skisme spændende ud - gender studies, mit yndlingsemne

Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

"We wander for distraction, but we travel for fulfillment"

~Hillaire Belloc~

0
0
Svar på denne tråd

min dag...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:40

1. Red en hyggelig tur med en fra stalden. Krikken var flink nok selv med sne der rutchede ned fra taget...

2. Scorede en gratis pizza til aftensmad da kæresten var på tilkaldevagt om vi lige måtte forbi hans arbejde på vej hjem fra hesten. Lige til aftensmads tid så de spurgte om vi ikke skulle have en pizza med. (Ja det er de små fornøjelser der tæller )

3. Fik ryddet op i mine skabe i stalden, det er nu så dejligt når tingene ikke er ved at vælte ud når man åbner skabet.

Og så lige tre hurtige fra igår. (For det var en rigtig dejlig dag!)

1. Min præsentation i anthro gik godt, 2. Fik en rigtig god snak med amerikaneren på vores hold og vi er nu fb venner og 3. eksperimenterede i køkkenet og resultatet blev fantastisk!

Mvh Signe

Med hesten Paragraff

Finurlige strøtanker og spøjse indfald fra de mørkeste afkroge af mit sind: http://signelaursen.wordpress.com/

0
0
Svar på denne tråd

3 gode ting i dag
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:42

1: Havde en kanon god 2-timers træning i fitness i dag

2: Min kæreste har sat klinker op i gangen i dag, så nu ser det endelig ud til, at den snart bliver færdig

3: Og sidst, men ikke mindst: Min hjerne er VIRKELIG gået i ferie-mode. Jeg har hele dagen troet, at det var søndag. SÅ fedt at opdage, at det faktisk er lørdag

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:42

... ladet mig lokke til at være social, til noget udklædningsfest på fredag. Og da hende der har lokket mig hørte at jeg var i tvivl om hvordan jeg skulle skaffe det kostume jeg vil have, tilbød hun at sy en kjole til mig. Så den var jeg på besøg hos hende i dag og få taget mål til. Hun nåede også at sy en del af den, og jeg tror at den bliver fin. (så mangler jeg bare resten af kostumet, men det kommer nok)

nr 2 positiv ting er at jeg har tilladt mig at dovne hele eftermiddagen og NYDT det.

nr 3 er at når jeg får vristet mig væk fra computeren, går jeg ud i køkkenet og laver mig en herlig hjemmelavet burger. YUM!

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 19:52

Mine to døtre syntes at det skulle væres "mors dag", så jeg stod op til et veldækket morgenbord med tegninger og ekstra kys og kram

Jeg fik solgt en klapvogn en halv time efter den var sat på nettet - dejligt!

Mine banan/æble/dobbelt chokolade muffins dufter fantastisk - tror sørme, at de smager mindst lige så godt ;-)

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 20:27

1. Min kæreste hjalp med at muge 10 trillere i min hest boks, fordi jeg ikke selv har kunnet pga. ondt i lænden. Og dette gjorde han påtrods af at vi er uvenner. dejligt at han gad

2. Blev igen mødt af min hest ved leddet da han så mig, behøver jeg at fortælle, hvor højt jeg elsker den hest

3. Min mor ringede og fortalte at hun havde fået nogle "bonus"penge, så hun ville betale det sidste af min gæld på min computer på 2150 ,- Hvor er min mor bare dejlig! Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende!!!

MVH Pernille

*Skovbakkens Avalon*

R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!

Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år.

-Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.

0
0
Svar på denne tråd

Det har været
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 20:41

en skod dag, så der skal graves dybt.....

Meeen, min ælskede vælger at vise sin kærlighed gennom at tage en stor del af det husarbejde der normalt hænger på meg i tillæg til sit eget.

Vi leder stort på Danmark i curlingkampen i OL

Også er der en ting mer, der ikke kan skrives her inde. Så bliver jeg bandet. Men bare MEGA-tilfredsstillende mod den skodkælling....

0
0
Svar på denne tråd

lålålålålå
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 21:13

1. Havde virkelig skøn drøm (ærgerligt, at den ikke var virkelig. Men skøøøønt at drømme den!!)

2. Min bror og hans kæreste kom helt fra Sjælland til Århus for at besøge mig

3. Min dvd-maskine virker nu

4. Min bror fik samlet mine skuffer

5. Var på Aros

Generelt: Er sgu ved at komme ovenpå og finde ud af, hvem jeg er! :D

Determination to achieve, give you the ability to do it

Supra Societatem Nemo

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

Positive ting
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 21:42

Hm...

Mine positive ting må være at jeg

1: har fået skovlet det sidste obligatoriske sne væk, på trods af at jeg skal føde tirsdag. Så nu er fortorv, hele indkørslen samt gangstien til haven og gangstien til fordøren ryddet. Dejligt!

2: Har haft veer her til aften. De er godt nok gået i sig selv igen, men dejligt at de er begyndt at komme :-) - Nogle der er i tvivl om at jeg GLÆDER mig til at få prinsen ud og maven væk? :-)

3: At jeg nu kan slappe af med god samvittighed fordi jeg har fået bagt lige over 100 boller i dag som er i fryseren, så har vi noget at diske op med når vi forhåbentligt får gæster når jeg har født og er hjemme fra sygehuset.

Nogle der er gode til at lave sugarpastekager, som vil lave en til en barnedåb i Juni? Bor på falster.

0
0
Svar på denne tråd

positive
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 22:46

Dagens tre største positive oplevelser:

1. Jeg sov længe og nød det.....

2. Prøvede for første gang at ride en travers på Camelina. Hun lavede den, som om hun aldrig havde lavet andet

3. Mig og mine to drenge kravlede tæt sammen i sofaen under et varmt tæppe og så en "Lille-Per" film. SUPER hyggeligt

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

1234565
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 23:42

1. Red min nyindkøbte bamsefar en dejlig (kold) tur på vej til dressurundervisning og min underviser synes han er skøn

2. Havde god kontankt med min dullemor i jordarbejdet og fik en fin kysser af hende bagefter.

3. Satte mig i føromtalte bamsefars boks med en spand lun mash og hyggede læææænge med ham her til sengetid. Der er altså ikke noget bedre end puttetid med ham. Han var så sød at dænge mig til med wrap så jeg også fik lidt at hygge mig med herhjemme

Bamsefar

Billede

Dullemor

Billede

Kunne ikke dy mig for at sætte billeder ind...det er dem der hver dag er årsag til mine gode oplevelser.

Hilsen Diana som nu kan tilføje et s til sit HN-navn:-).

Sælger:

WINTEC 2000 CAIR KOMBISADEL, SORT MED NYE STIGREMME OG NÆSTEN NYE GJORDSTROPPER(3 STK.) MEGET PÆN STAND. PRIS 2000.-

0
0
Svar på denne tråd

sdgsddsfdf
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 00:15

1) Modtog mit kørekort med posten i dag. Det er altså bare noget helt andet end det der halvfesne stykke papir, der fungerede som foreløbigt kørekort ;)

2) Har fået flyttet min gamle computer så nu er der pludselig plads på skrivebordet igen! - Det var en gammel sag med en ikke-fladskærm, så den fyldte godt nok en del! Har helt genopdaget hvor rart det egentlig er at sidde her, har siddet ved spisebordet når jeg har skulle bruge min bærbare i lang tid.

3) Har modtaget et brev med bekræftelse af min tilmelding til højskole-kursus efter sommerferien - lækkert endelig at have fået styr på hvad der skal ske, når man nu er færdig med gymnasiet om ikke alt for længe :)

TRiNE

& Sonny

0
0
Svar på denne tråd

positive ting
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 01:20

mine 3 må være følgende:

(vågnede til morgenmad på sengen.... meeeen det får jeg nu hver dag så den gælder nok ikke helt )

1. så en lille tyrekalv blive født ude i stalden i dag, den var sund og velskabt, og højtelsket af dens stolte mor .

2. hyggede mig med manden i det dejlige solskin... så vi var rundt til alle 3 lokale "farm shops", og hyggede med katten i haven da vi kom hjem.

3. en sikker vinder, hver eneste dag, men som får mit hjerte til at smelte, lille bror (TU Champion) kom galoperende mig i møde da jeg kaldte på ham... han elsker sin gamle mor

Little Arabians

Passion for Polish

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2010 08:58

.. at læse om jeres positive oplevelser. :-D

Godmorgen til jer alle.

Vrinsk fra Esma

får udsigt over dalen..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider