Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

så er hun til salg..snøft og øv
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 08:21

Så er beslutningen taget og min elskede Gaiwa er sat til salg. Det er bare den værste beslutning jeg længe har taget.

Har fået et par henvendelser og der er 3 der skal ud og se hende. De virker alle sammen super søde og har alle haft hest før.

Har meget svært ved at skulle vise hende frem, da jeg tuder hver gang jeg sætter mig i sadlen men det må de evt købere jo bare tage med..

øvøvøv.. der kommer en i dag, og på en måde håber jeg hun løber skrigende væk, og alligevel håber jeg hun falder pladask for hende.

satser på at vinde i lotto i morgen så hun kan blive hos mig.

bare lige et tude-indlæg

0
0
Svar på denne tråd

hvor er det dog trist..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 09:10

hun er jo en utrolgit flot hest og skulle jeg ud og ha ny hest, ja så var hun da et emne jeg godt kunne bruge.

IMC

EN RIDEKLUB FOR ALLE

http://www.glhrk.dk/

0
0
Svar på denne tråd

tak inger
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 09:28

hun er en rigtig fin hest og er så smuk under rytter, har fået mange komplementer gennem årene

fantastisk væsen der træder direkte ind i de flestes hjerter.

desværre sælges hun pga skilsmisse. og økonomien er der ikke når jeg skal være alene med vores datter.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 17:06

Hvor er det ærgeligt

Hun måtte ellers gerne komme ud til mig og stå, så skal jeg nok passe hende til du får råd igen.

Der findes ikke noget værre end at skulle skille sig af med sin hest, pga skilsmisse :( og sygdom...

(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 18:03

Uhhha kender det udemærket godt.

Har en vallak jeg skal af med... gr. økonomi ja... Typisk det altid er økonomi...

Min drømmehest er dog min hoppe, Chelsea... HVIS hun en dag skal væk og kun HVIS, så bliver de nye købere skræmt væk, tror jeg... altså af mig og ikke hesten for hun er sku en sød og stabil hest i alt...

Men ak ja... hvis man bare ku vinder de her 13.000kr. hver måned i 13 år... eller bare 5.

Ønsker dig held og lykke med salget og krydser fingre for en lottogevinst

Louise

Mor til Emma og Christoffer.

Amstaffblandingshvalp sælges - 1500kr.

Championatsemne 2010 sælges - 12.000kr!

0
0
Svar på denne tråd

Løsning
Forfatter: 
Dato:  20-02-2010 18:49

Er der virkelig ikke andre løsninger, du kan gøre brug af så du ikke skal skille dig af med din hest? :(

Kan du ikke få den opstaldet gratis i nærheden mod udførelse af staldarbejde? Det er jo frygteligt, at det er økonomi der skal bestemme, at du ikke må have din hest mere. Føler med dig.

Akrylnegle laves i Frederikssundsområdet af certificeret CND designer. 3 ugers holdbarhedsgaranti og mulighed for glimmer og sten. Se link på præs.

SunSpa airbrush tanning til 75,- tilbydes også.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider