Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad vil du vælge? (kommision eller...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 16:16

et bestemt beløb hver måned som låner?)

Ja vidste ikke lige hvordan jeg ellers skulle skrive overskriften eller om det er postet det rigtige sted.

Spørgsmålet er: Ville du som privat person have en utilredet hest i kommision (evt 10% af salgsbeløbet) eller låne en hest med forkøbsret, mod et beløb hver måned i en periode fra udlejer?

I begge tilfælde skal hesten tilrides i perioden

Håber i forstod spørgsmålet

Mvh

Sandra C

Grundet hård graviditet sælges/udlånes 3 års allround hoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar. Hjem før pris
- Forsvunden pony efterlyses stor dusør -
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 18:17

Hold da op der er mange der har set indlægget men ikke har nogen mening.

Hører gerne fra nogen også derude i gemmerne

Mvh

Sandra C

Grundet hård graviditet sælges/udlånes 3 års allround hoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar. Hjem før pris
- Forsvunden pony efterlyses stor dusør -
0
0
Svar på denne tråd

Umiddelbart hvis
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 18:21

jeg forstår dit spørgsmål rigtigt vil jeg sige at hvis du vil have din hest tilredet, så må du betale hvad det koster.

Så hvis du vil sælge er det måske bedre at sætte prisen lidt lavere og sælge hesten som utilredet.

MVH Janni

foråret er på vej

0
0
Svar på denne tråd

Kommision
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 21:08

Synes kommision kunne være en fin idé. Jeg har selv haft en ung hoppe i tilridning med en lignende aftale.

Kommision vil motivere låner til at gøre et godt stykke arbejde :)

- Charlotte

Lækker ryttervant hoppe UDLÅNES evt. til hjem med stor forståelse for hestevelfærd og horsemanship.

4 års varmblod af topdressurafstamning.

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 21:10

Ja det ville jeg ikke have de store problemer med. Jeg har haft hest i ridning som skulle sælges. Jeg fik et fast beløb hver måned og tog mig af salget. Det gik for øvrigt rigtig fint, hesten blev solgt til Norge for den forlangte pris.

Så det gjorde jeg gerne igen.

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd

salg/udlån
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 21:40

Som svar på dine ?, kort & godt ja...

Jeg ville dog, som ejer & udlåner af hesten, stille mig lidt kritisk overfor HVEM der skulle låne/ride min hest.

Der er MANGE forskellige måder at håndtere, ride & passe heste på, så led efter èn der matcher det du ønsker for din hest imens du ejer den, så du kan være tryg ved aftalen mens den står på....

Markedet er, efter sigende, lidt dødt så muligvis er det ikke tiden til at sælge en utilredet, omend lidt billigere end hvad en tilredet koster, - men det vil muligvis være billigere, for dig, i længden at sælge den rå?!

Ja jeg ved det ikke, & heldigvis er det dit valg

Ønsker dig held & lykke med salget/udlånet..

Vil DU donere dit dækken, eller andet, til rideskole ponyer som trænger???

Send PB.

MILLION DOLLAR BABY`s FORTID SØGES (2000-2008), II`er PONY, VALLAK, PALOMINO BL. <3

(se ham på min præs)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider