Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"slanke"mad. Hvor finder man hjælp?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 10:53

Jeg er jo ret højgravid, og har en DEL kilo der skal af igen bagefter.

Jeg har desværre en rygsøjle som en regnorm, og jeg er RIGTIG dygtig til at bage kager og boller, og drikke kakaomælk.

Men jeg kunne virkelig godt tænke mig, efter jeg har født, at få rettet ind på vores madplaner herhjemme igen.

Vi har altid været gode til at spise relativ sundt og laver alt fra bunden. -Men grundet jeg er lidt inhabil, ja, så er det hurtigt blevet til lidt for meget opbagt sovs og vi for nærmest kun majs og ærter pt. (sådan lidt groft skitseret).

Derfor tænker jeg om der mon findes en tjeneste ala diætisterne på nettet?

Hvor man for lagt en madplan udfra ens egne ønsker?

Jeg er ikke typen der gider at rende rundt efter 1000 special ting, så går jeg død i projektet med det samme, og jeg syntes, det jeg primært har set, har fungeret sådan.

Jeg er også ganske klar over, at jeg sagtens selv kan sætte mig ned og udarbejde en masse ugeplaner. -Men igen...rygsøjle!

Jeg skal nok have lidt hjælp i et par måneder, indtil vi er i rytmen igen.

Så har i nogen gode erfaringer?

Som sagt, det skal ikke være slankemad som sådan, jeg vil bare gerne vende sukkerbøtten om, og få lidt bedre vaner ind igen.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

madlog.dk
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 11:03

hej tine ... - Har du ik født endnu?!?!

Nå, men jeg har hørt godt om madlog.dk - overvejer selv, når jeg får penge, at melde mig ind. Der står, hvor meget man må spise... man skriver bare ind, så regner den ud, hvad man må spise resten af dagen.

Den skulle være simpelt hjemmesiden. Den har en demo, hvor man lige kan prøve tingene af.

<3 med katten Dixie <3

Lykken er når man er tilfreds med det man er glad for!

Og med part på prinsen - Apopka :-)

Kieffer Aachen kombi sadel sælges, 17'' med bred bom.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 11:15

Jeg bruger http://www.madlog.dk der skriver du hvor meget du vil tabe dig og hvor høj du er, så udregner den hvor mange kcal du må spise pr. dag.

For mig er det super godt. Har jeg spist rigtig sundt hele dagen og har kcal i overskud, jamen så kan jeg godt tillade mig at spise lidt slik, chokolade, is eller noget om aftenen uden at få dårlig samvittighed.

Først tænkte jeg at det var for besværligt, men det er det overhovedet. Lige i starten skal man selvfølgelig lige veje sit mad, men nu er det eneste jeg for det meste vejer min aftensmad.

Der er også et forum derinde, hvor man kan få rigtig mange gode råd og andres erfaringer!!

˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd

Orv det
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 11:21

virker da ikke helt ved siden af, det der madlog.

99 kroner for 10 uger er da ret overkommeligt.

Og det ser ud til der er masser af opskrifter at vælge imellem, så der også kommer ny inspiration ind.

Det vil jeg ihvertfald huske, når bebs er kommet, og jeg er ved at finde mig til rette i verden igen.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

madlog.............
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 16:39

jeg er også en ivrig madlogger - jeg har tabt ca.17kg siden oktober 09 ....

jeg synes det fungere super fint og så er det billigt(især hvis man holder det op imod fx. vægtvogterne/vægtkonsulenterne - hvor man også skal spise efter deres planer...

det her fungere super for mig...

husk at konslutere lægen - især hvis du ammer

Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten

"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...

0
0
Svar på denne tråd

slankedoktor
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 16:43

hvis du vil have en diætist på nettet er der jo mulighed for slankedoktor, de laver kostplaner ud fra dine ønsker og med ganske almindelige madvarer :)

0
0
Svar på denne tråd

Diætist!
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 18:36

Hej Tine

Kan klart anbefale diætist! Og det er ikke så dyrt som man går og frygter... Jeg gav 1500 kr. for 3 besøg, og noget af det dækkes af Danmark hvis man er medlem.

Hun tog udgangspunkt i hvordan man levede nu, og man har en familie der også skal have mad. Får nogle rigtig gode råd og kostplan, jeg spiser f eks helt klart for lidt protein!

Man kommer til kontrol vejninger og får målt fedtprocent, BMI osv

Det er i Tåstrup jeg går hos en, og hun kan ihvertfald anbefales!

0
0
Svar på denne tråd

slankedoktor og suveræne
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 19:28

salater og de andre bøger.

Jeg er medlem af slankedoktor og har været meget tilfreds med det. Derudover fandt min mand og jeg helt tilfældigt en bog som hedder suveræne salater. Den er bare god. Der er rigtig mange lækre opskrifter at vælge imellem og det er altsammen ganske almindelig grøntsager de bruger.

Såvidt jeg er orienteret, har de lavet en bog med opskrifter som er lidt mere slankende. Den bog jeg nævnte er også fin, du skal bare ikke altid bruge helt samme mængde olie eller fed feta, som de forslår.

Min mand og jeg har guffet os igennem en del opskrifter efterhånden.

Hilsen,

Anja

Nu Tankefelterapeut, hjælp til sundere livsstil, angst/fobier, afhængighed (sukker, smøger mm) og et bedre liv.

www.taldigslank.dk

www.taldigglad.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 20:54

Jeg er også vild med madlog.dk

Kan godt lide at INTET er bandlyst - men man lærer, at det kan "koste" hvis man prioriterer "helt hen i skoven"...

Er vild med at sammensætte selv - og bruge både databasen over fødevarer samt de mage GODE opskrifter... Samtidig er jeg flittig LÆSER (- og knap så god skribent) af de mange fora...

Absolut pengene værd - og mere til! Jeg har tidligere tabt mig tæt på tredive kg ved at regne og tælle. Dog har jeg taget nogle kg på igen efter et turbulent efterår, så nu er jeg lige "på" i et par måneder igen.. Til forskel vil jeg denne gang BLIVE på madlog ("vedligehold") når jeg når mit ideal - stress og alt for mange dødsyge undskyldninger gjorde at jeg ødelagde det lidt for mig selv sidste gang (men ikke værre, end det forholdsvist let kan gøres noget ved)!

...M.v.h. Krissie'n

..Nu jeg navnet Sjøquist må bære!!!

24. oktober 2009 sagde vi JA! :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider