Normalt deltager jeg ikke i nogen forum herinde, læser bare..
Men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at komme med mit besyv.
Jeg har selv en stor DV til salg og har haft mange henvendelser og spørgsmål - jeg er godt nok overrasket over hvor uhøflig nogen folk er..
Min vallak er snart 7 år han er i start af sin udd og jeg har lavet en meget korrekt beskrivelse af ham så der ikke skulle være så meget at tage fejl af hvad han kan - han står i øverigt til 30.000 kr ( prisen afspejler også hvor han ligger udd mæssig )
En ringede til mig og bød 10.000 kr, "nej det er for lidt sagde jeg" nå men så 12.000, "nej tak sagde jeg igen" - hvorefter hun blev så sur at jeg fik denne besked ; Du er nok mere interesseret i din pengepung end din hest ve og vel !!!!!!!!!!
En anden kom og så på ham og troede at hun lige kunne tage ham og starte landsstævner på ham !!!!!!
Øhh
Hvorefter jeg siden har spurgt folk hvad de skal bruge ham til og hvad deres forventninger er til ham..
Det spurgte jeg så til en mor hvis datter på 15 år skulle ride den, og om hun havde redet stor hest før ( han er 176)
Svaret var ; Nej det har hun ikke men tror du vi ringer på din hest hvis vi ikke kan finde ud af at ride.....Okay !!!!
En anden opringning - vil du sælge til 15.000 kr
Jeg svare " nej tak det er for lidt"
Svar tilbage - Nå så er det nok fordi at den er halt
ØHH hvor pokker får de det fra, er den halt fordi at den ikke sælges til deres pris !!!
Anden pige er ude og kigge på ham og siger at de næsten er sikre på at de vil købe.
Næste dag ringer de og siger at de godt vil købe den.
Jammen det var da dejligt siger jeg og er glad, for pigen red den godt og det lød også til at den fik et godt hjem.
Vi aftaler at handel skal forgå 1 uge efter - jeg siger så til de andre de også var interesseret i ham at han er solgt.
Dagen efter får jeg en sms at de nu har købt en anden hest og ikke vil have min.
????? prøvet at ringe men de vil ikke tage tlf...underlig opførsel.
Ja jeg kan komme med et par stykker mere , men holder nu.
Jeg ved ikke om jeg bare har været uheldig men mange af mine henvendelser er folk der ikke er realistiske iforhold til det de søger og det de kan få for et x antal penge