Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er hundeskruk!!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 10:50

Hej alle..

Ihh, bliver nødt til lige at komme af med nogle frustrationer..

Jeg er simpelthen så hundeskruk for tiden, at det næsten ikke er til at holde ud!! Jeg er vokset op i et hjem med hund, men har ikke haft tid/mulighed for at have hund, siden jeg flyttede hjemmefra for snart otte år siden. Min eks-kærestes familie havde hunde, som jeg engang imellem kunne "afreagere" på, men de sidste to år har der ikke været noget fast hundedyr, som jeg kunne hygge med.

Jeg har et arbejde med méget skiftende arbejdstider.. Nogle dage er jeg måske kun væk i to timer, andre dage i ti, så det vil jeg ikke byde sådan et kræ. Desuden bor jeg i lejlighed uden lov til at holde husdyr, så det kan ikke lade sig gøre selv at anskaffe et hundedyr..

Men jeg er ved at gå TIL, hver gang jeg møder en hund på gaden, næsten (!) uanset race, og jeg saaavner sådan at have sådan én at gå tur med. Er altså ikke helt så spændende at gå tur alene... For ikke at tale om den overstrømmende glæde sådan én kan overfalde en med, når man kommer hjem fra arbejde. Eller bare har været nede med affald..

Er der ikke nogen, som mangler en kombineret klø-hunden-på-maven-og-bag-ørerne- person og hundelufter?

/KL. (med lidt færre frustrationer nu..)

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 11:01

Det kender jeg også til i STORSTILET grad.. !!

Jeg savner at ha Fransk Bulldog. Min mormor avlede dem og jeg har tilbragt utallige timer i hundekurven med dem, gået ture med dem, leget med dem, opdraget lidt på dem og ikke mindst set tv med dem ved min side :D

Var en tur ude ved Amager strandpark forleden og der kom en mand med en og den sprang lige op på skødet af mig .. nåååååh jeg var solgt, desværre styrrede det ikke lige trangen tværtimod :D

Har prøvet med Rottweiler, ad 2 gange, også en super dejlig race og Belgisk hyrdehund - Men nu er det vist på tide jeg får mig en Fransk Bulldog eller måske en Engelsk Bulldog de er også dejlige.. Pokkers de er så top dyre!

Mvh

Elisabeth

"Om jeg gerne vil have kaffen sort? Findes det i andre farver? "

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

Hundeskruk
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 11:13

Tiltrods for at jeg har 3 (4) hunde derhjemme, så ville jeg bestemt ikke ha' noget imod en til *GG*

Elsker også at klappe hunde på gaden, - på vej i toget til skole sad jeg og hyggede med en førerhund der åbenbart syntes jeg var rigtig skøn at ligge tæt opad! :-P

- Ejeren var helt flov, "Nu skulle jeg jo endelig bare skubbe ham væk" - men det var da så hyggeligt! :-D

Men hvis der er nogen med hundeklappe-trang i nærheden af Børkop, så kommer I da bare forbi Rollo's MiniZoo *GG*

- 3 hunde, 1 hvalp og øh... x-antal marsvin at klappe på! :-P

Rollo

- Marsvinenørd

TELL-MANN WESTIE

- Hvalp søger nyt hjem pr. 30/03-10

- Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS MARSVIN

- Opdræt af marsvin

- Salg af foder og strøelse

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 11:13

frygteligt at have det sådan - sådan har jeg haft det længe, men i søndags fik vi så en hvalp i huset og jeg er nu nybagt hundemor og ikke længere skruk ;-)

Her er tiden og overskuddet vendt tilbage efter børnene er blevet lidt større. Samtidig er min mand overgået til 2-3 holds arbejder, der betyder at hunden sjældent skal være alene i mere end 3 timer.

Så nu er vi lykkelige ejere af Nemo, en chihuahua på pt. 800 gram

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde det på samme måde :-)
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 12:35

Jeg havde det på samme måde som dig, jeg "Gramsede" på alle hunde jeg mødte, blev også bidt en enkelt gang ;-) he he

Jeg har haft hunde hele mit liv, men da min gamle Molly på 14 år døde i 2002, ville jeg ikke have hund igen...troede jeg :-)

...men så sidste sommer fik jeg endelig igen en hund...så nu får jeg min hundemor-rolle dækket ind...livet er for kort til at leve uden en lille "hundemand" ;-)

...håber at du må finde en lille deltids-ven :-)

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2010 12:42

Sådan havde jeg det også i rigtig lang tid! Indtil for tre uger siden hvor vi fik ham her:

Endelig!

Men du er da velkommen til at komme til roskilde og hygge om ham om formiddagen når jeg starter på arbejde igen her i uge 9. Han vil da sikkert elske en ekstra gåtur

Ellers findes der denne hjemmeside: http://www.hundesitter.dk/

hvor hundeejere søger hundesittere, og hvor hundesittere kan søge hunde.

Hilsen Suzai

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider