Hej alle..
Ihh, bliver nødt til lige at komme af med nogle frustrationer.. 
Jeg er simpelthen så hundeskruk for tiden, at det næsten ikke er til at holde ud!! Jeg er vokset op i et hjem med hund, men har ikke haft tid/mulighed for at have hund, siden jeg flyttede hjemmefra for snart otte år siden. Min eks-kærestes familie havde hunde, som jeg engang imellem kunne "afreagere" på, men de sidste to år har der ikke været noget fast hundedyr, som jeg kunne hygge med.
Jeg har et arbejde med méget skiftende arbejdstider.. Nogle dage er jeg måske kun væk i to timer, andre dage i ti, så det vil jeg ikke byde sådan et kræ. Desuden bor jeg i lejlighed uden lov til at holde husdyr, så det kan ikke lade sig gøre selv at anskaffe et hundedyr..
Men jeg er ved at gå TIL, hver gang jeg møder en hund på gaden, næsten (!) uanset race, og jeg saaavner sådan at have sådan én at gå tur med.
Er altså ikke helt så spændende at gå tur alene... For ikke at tale om den overstrømmende glæde sådan én kan overfalde en med, når man kommer hjem fra arbejde. Eller bare har været nede med affald.. 
Er der ikke nogen, som mangler en kombineret klø-hunden-på-maven-og-bag-ørerne- person og hundelufter? 
/KL. (med lidt færre frustrationer nu..)