Som Signe er inde på, - der er mange ting som er lovlige at sælge, men ikke at bruge.
- Deriblandt de pighalsbånd med store metal "pigge" - og ikke bare læderhalsbånd med "nitter" på, som mange fejlagtigt tror er de her "pighalsbånd".
Du må fx også gerne sælge refleksveste hvor der står "POLITI" på, men du må ikke bruge dem!?
- Simpelthen så ulogisk!
Mht. el hegnet, - sorry hvis jeg fornærmer nogen nu, men de kan så tilgengæld IKKE sætte mit p*s i kog, sålænge de blir brugt ordentligt.
Kender egentligt også til en gammel dame, med en stor collie, som brugte det her pighalsbånd, - lidt ligesom når folk rider med et skarpt bid, blir kun skarpt idét du bruger det.
- Du kan jo godt gå med det, uden det påvirker hunden, men nej jeg synes bestemt ikke det er optimalt.
Forstår slet ikke at du må sælge det, når du ikke må bruge det?! Det er da dybt ulogisk i min verden!
Har dog også set mange af de der unge tøser der tror de er smarte, gå med deres store hund med sådan et halsbånd, uden tvivl fordi at ellers hang de efter hunden henad fortovet, hvilket de nærmest gjorde alligevel!