Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp hestegalleriet.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 14:05

Hej.

Jeg søger lige lidt hjælp. Jeg har fundet min gamle pony på heste galleriet og ville jo gerne sende den nye ejer en lille hilsen og evt. nogle billeder,men jeg kan ikke finde hendes mail adresse. Nu har jeg oprettet en bruger meeeen kan ikke skrive beskeder derinde med mindre jeg vil betale en basis pakke,kan man virkelig ikke det uden den pakke. Er der en der vil hjælpe mig med at finde en mail eller andet, eller måske give hende min mail så jeg kan komme i kontakt med hende.

på forhånd tak og god dag til alle.

hilsen Rikke

Mor til Ida...

De bedste ting her i livet kan vi hverken se eller føle.Vi må opleve dem med vor hjerter. citat: Helen Keller.

0
0
Svar på denne tråd

Ny bruger
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 14:14

Hvis du lige har oprettet dig, som bruger burde du få tilbudt gratis VIP i en mdr, ellers kommer det når du er stemt ind.

Ellers gå ind på vedkommendes profil og oppe ved profil billedet kan man skrive en personlig pb

0
0
Svar på denne tråd

takker.....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 14:25

tak for hjælpen,har lige prøvet men igen forgæves...tror det er alt for "computer teknisk" for mig derinde. Jeg tror at jeg afmelder mig igen.

skriv endelig hvis der er en herinde fra der kommer derind og som evt. kan skrive til hende for mig.

rigtig god dag til alle

hilsen

Rikke som bestemt ikke er særlig teknisk og som synes alt det her teknik er en jungel.

Mor til Ida...

De bedste ting her i livet kan vi hverken se eller føle.Vi må opleve dem med vor hjerter. citat: Helen Keller.

0
0
Svar på denne tråd

Hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 14:45

Du kan smide en pb til mig med hvilken hest og bruger, og din besked til brugeren, så skal jeg nok give beskeden videre

Hilsen Nana

- som mangler følgeskab i Hedeland. Klik her

17,5" Spalding med flair, her og nu-tilbud kun 3.750,-

Se annoncen her for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 15:40

mange tak for hjælpen. Jeg har fået et hav af PB. Dejligt at folk er så hjælpsomme herinde

Feomus: tak for tilbuddet,jeg har fundet ud af det,men endnu engang tak.

hilsen Rikke

Mor til Ida...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider