jeg føler sku at jeg skal rede hele verden,
og ja jeg ved godt at jeg måske tager for meget på mine små skuldre men sådan er jeg
jeg skal sparke min søster til læge, jeg skal sørge for mad og holde hus, alt i mens jeg har startet et nyt projekt op på mit arbejde, hvorfor er det lige at der ikke er nogle der lige gider og tænke lidt på mig, jeg er godt gift, men han laver intet her hjemme, han forventer bare at alt er ordnet, jeg gør rent, vasker op, vasker tøj, jeg føler lige nu at jeg er den eneste person i hele verden der tænker på andre end mig selv, jeg kan ikke blive ved med at skal overskue det hele, lige nu mens jeg skriver dette sver min mand på sofaen...
ja dette lyder måske som brok, og det er det sikkert også, og det kunne sikkert også godt være begyndelsen til strees, men det er der kun mig selv der tænker på. INGEN andre, min mor har for travlt med at holde styr på alle hendes herre bekendtskaber, ikke at hun har mange men hun er lige begyndt og date igen efter min far døde for nogle år siden, hvilket også er fint nok, men jeg gider bare ikke og hører om dem, hvlket hun selvfølgelig ikke forstår fordi at det er jo det der optager hendes tid lige nu. Jeg har sagt til hende flere gange, at jeg ikke vil hører om dem, men det fiser bare ud igen, g når jeg så siger at jeg vil ikke mere, jamen så øler jeg at jeg svigter min mor, fordi at jeg ikke lige har overskud, men jeg har virklig ikke overskud, jeg har dårlig overskud til at få mig selv ud af sengen, men jeg gør det fordi at jeg elsker mit arbejde. tja men mand, jo, jeg ved at han prøver men han har/vil ikke tage sig af at jeg har knstant ndt i ryggen, eller jeg er små stresset, han siger at det hører med til det at arbejde. hvilket jeg bare ikke vil hører på,
det er osm om jeg står inde i en æske og råber men der er ikke nogle der hører mig.
ja hvad vil jeg med dette indlæg, ved jeg faktisk ikke, have luft tænker jeg.
så tak fordi du læste med.