Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvorfor er det så pokkers svært
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:39

jeg har sat anonncer op om jeg søger en seriøs/dygtig rytter til at ride min vallak - han er ret talentfuld men til tider varm. jeg har ikke fået en eneste henvendelse på ham - rigtig øv og har endda skrevet at hvis heste og rytter passer godt sammen kan det komme på tale at han/hun kan få lov at varetage hestens uddannels.

kan det virkelig passe at der slet ikke findes en rytter til sådan en hest?gode råd søges -

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

Måske...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:46

Når jeg læser din annonce, så lyder det lidt til, at det du søger er gratis træning. Hvis jeg skulle uddanne en anden persons hest, så ville jeg godt nok forvente at få penge for det.

0
0
Svar på denne tråd

Din annonce
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:50

er meget kort og det er svært at finde ud af hvad det er du vil med den.

Taler vi en proffessionel træner/rytter der skal uddanne hesten mod betaling?

I så fald tror jeg du skal være den aktive part, du skal ud og opsøge dygtige fagfolk, jeg tror ikke de henvender sig til dig, ikke de seriøse i alle fald.

Er det en part du søger, er det måske en lidt stor mundfuld at skulle varetage hele hestens uddannelse.

Du skal nok starte med at være mere præcis i din annonce.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

vil bare gerne
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:54

jeg søger ikke gratis træning af min hest - men en der har lyst til at hjælpe mig med denne dejlige hest.overvejer at låne den ud men vil være sikker på at hest og rytter fungere sammen

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

arose se her
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 13:23

har ændret i annoncen gider du se på det

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

Ok.....
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 14:08

Du skal lige have læst korrektur på annoncen, jeg vil ikke kopiere hele annoncen ind her, det er ikke sikkert du er interesseret i det.

En sætning der falder mig i øjnene:

du kan både være uddannet/under uddannelse/eller bare have en del erfaring på det område.

Under uddannelse til hvad? Smed? Dyrelæge? Beridder? Butiksassistent?

Jeg tror det er vigtigt at du flytter din annonce fra "træning søges" til "hest søger part" ellers lugter din annonce af "gratis træning" og det er jo ikke det du er ude efter, siger du.

Hesten kan enten blive stående hvor den er her er ridehus og bane eller komme til dig

Jeg er forvirret, søger du en part, eller vil du udlåne hesten, hvis den bliver flyttet 100 km. væk, hvordan vil du så være deltagende?

Skal du ikke selv ride?

Du siger heller ikke i annoncen hvor mange gange om ugen du forventer at din part/træner rider hesten, er det 2,4 eller 6 dage om ugen.

Du mangler stadig at præcisere din annonce (hesten er varm, fint, du behøver ikke at gå i detaljer omkring det), hvad ER det du forventer af din træner/part.

Husk at vi ikke kan læse det der er inde i dit hoved.

Og til sidst, læg et direkte link ind til den hest du taler om, det er noget omstændigt at skulle rode HG igennem for at finde hesten, iøvrigt skal man være medlem for at kunne navigere rundt på siden.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Samt....
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 14:41

Det er nogle rigtigt gode råd Arose er kommet med. Foruden det, skal du måske gøre mere ud af, hvad betingelserne er - hvem betaler for hvad? Er det kun rytteren som skal ride? Eller skal du også ride? Hvor lang tid er der tale om (hvis det er udlån)? Eller hvor mange dage om ugen?

Kontra, hvad får rytteren ud af det?

Når der er tale om, at du gerne vil have en til at uddanne din hest, så antager jeg, at det som minimum er med alle udgifter dækket af dig? Og hvis det er en uddannet berider du vil have fat i, så skal du nok også regne med, at der skal penge på bordet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider