Du skal lige have læst korrektur på annoncen, jeg vil ikke kopiere hele annoncen ind her, det er ikke sikkert du er interesseret i det.
En sætning der falder mig i øjnene:
du kan både være uddannet/under uddannelse/eller bare have en del erfaring på det område.
Under uddannelse til hvad? Smed? Dyrelæge? Beridder? Butiksassistent?
Jeg tror det er vigtigt at du flytter din annonce fra "træning søges" til "hest søger part" ellers lugter din annonce af "gratis træning" og det er jo ikke det du er ude efter, siger du.
Hesten kan enten blive stående hvor den er her er ridehus og bane eller komme til dig
Jeg er forvirret, søger du en part, eller vil du udlåne hesten, hvis den bliver flyttet 100 km. væk, hvordan vil du så være deltagende?
Skal du ikke selv ride?
Du siger heller ikke i annoncen hvor mange gange om ugen du forventer at din part/træner rider hesten, er det 2,4 eller 6 dage om ugen.
Du mangler stadig at præcisere din annonce (hesten er varm, fint, du behøver ikke at gå i detaljer omkring det), hvad ER det du forventer af din træner/part.
Husk at vi ikke kan læse det der er inde i dit hoved.
Og til sidst, læg et direkte link ind til den hest du taler om, det er noget omstændigt at skulle rode HG igennem for at finde hesten, iøvrigt skal man være medlem for at kunne navigere rundt på siden.