Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når børn bliver et våben
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 00:41

En oplevelse som jeg ikke vil komme nærmer ind på, får mig til at tænke på, hvor ubehagelig mennesker kan blive.

Fra den ene dag til den anden, tages alt kontakt fra børnene til hele deres familie, som de har været meget tæt på siden de blev født, og ofte overnattede ved, må ikke længere ringe eller sende/modtage sms. Ikke længere komme på besøg. Intet alt er taget fra dem.

Dette sker på grund af uoverens stemmelse mellem 2 voksne.

Ingen tvivl om at det rammer de voksne, med sådan en handling men det er desværre børnene der rammes allermest.

Hvad jeg vil med dette indlæg er bare at sige, TÆNK jer om inden i bruger børn som våben i en voksen kamp, for der findes ingen vinder.

0
0
Svar på denne tråd

børn som våben
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 10:06

Kunne ikke være mere enig!!!!!

Lotte Svendsen - Ninkamus.dk

0
0
Svar på denne tråd

tænke sig om...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 10:56

Jeg har selv stået i den situation.

Selvfølgelig gør det ondt, at gå fra hinanden, specielt når man har været sammen i mange år og endda har børn sammen.

Men uanset hvor ondt og skidt jeg havde det, så glemte jeg ikke mit barn. Jeg har aldrig nægtet ham, at se hans far eller hans fars familie. Selv nu hvor drengens far ikke har overholdt hans fastsatte samvær, så nægter jeg ham ikke at se ham.

Jo mere man nægter barnet, at se sin familie, jo mere straffer man barnet, for noget som han/hun ikke er skyld i. Og nægter man barnet, at se den anden part, så driver man barnet væk fra sig selv med alderen!

www.123hjemmeside.dk/stald-frost

<3 ER du til fart og fest- så er en travhest bedst <3

0
0
Svar på denne tråd

Sørgeligt
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:08

Sådanne forældre burde ikke have børn.

Team Rahmberg

Sælges

Super lækker 5 års Oldenborg 163 cm - 68.000

tilredet, tilkørt til 1 & 2 spand
Februar Tilbud 4 års DV vallak - 25.000

Trakhener hoppe 161 stg - 62.000

Trakhener vallak 167 stg - 52.000

0
0
Svar på denne tråd

det er så trist
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:26

jeg står lidt anderledes min kæreste forlod sin eks og vi fandt sammen mens hun var gravid.selvfølgelig var/er hun meget såret.Men vil ikke sætte sine egne følelser til side og kun tænke på den lille.efter som min kæreste og jeg bor sammen har jeg sagt at jeg fra starten gerne ville være med ind over den lille så han kender mig.Indtil videre har hun forhindret dette.selvfølgelig er den lille ikke ret gammel(født den 4/1-2010)men vi bor mindre end 700 meter fra hinanden.vi lavet en aftale med hende om min kæreste skulle komme op til hende et par gange uden mig for at lære den lille at kende og når han så var tre fire uger gammel kunne han komme på et kort besøg nede ved os engang i mellem(vi snakker en halv time max)da dagen kom ændret hun menning og sagde han skulle være to mdr gammel.Og jeg er desværre bange for hun snart rykker det igen.jeg må helllere ikke være med til barnedåben.

igen kan jeg jo godt sætte mig i hendes sted meeeen jeg tænker bare på den dag den lille så kommer herned vil jeg være en total fremmede for ham og det synes jeg virkelig er synd.blot fordi at hun ikke vil tilside sætte sine følelser

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

Til Anja
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:56

Igen ser man at barnet bliver brugt som våben, pga egne følelser, og det gør mig så ondt at hun vil ramme dig og din kæreste, men hvem bliver hårdest ramt i sidste ende, det gør det stakkels barn der bliver opdraget med had og jalousi.

Dette må på sigt give en forkvaklet indstilling til livet og dets medmennesker på længere sigt.

Dem jeg skriver om, er halv store børn, med egne ønsker,vilje. Børn der selv kan skrive, ringe og udtrykke sig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider