|
|
| MGP i aften |
|
|
Ja nu står der jo MGP på programmet i aften, hvilket alle nok ved. Hvem af jer skal se det? Hvorfor/hvorfor ikke? Og hvem har I som favorit?  Hygge til jer alle, og hav en god aften:P
Med Den Skønneste Jonas Som Kæreste .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mgp.... |
|
|
jeg skal se det, et familiemedlem har nemlig skrevet den sang bryan rice synger. så hepper da lidt på ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tazzi... |
|
|
Ej hvor spændende. Er det et familiemedlem langt ude, hvis man må spørge? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Dét vidste jeg faktisk ikke kom, det må man hellere se, der kommer jo alligevel ikke andet sådan en lørdag (o:
RegitzeReenberg
Mor til Oliver - 15/9-09 Stensgårdens Mistral <3
Man kan ikke lave omelet - uden at slå et æg i stykker!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg gider generelt ikke MGP, og da slet ikke DR1 .. så tror jeg smider en DVD på eller støtter min elskede tv3 kanal 
- Sagde DitteLouise
"There are 2 kind of evil people. People who DO evil stuff, and people who SEE evil stuff being done, and not trying to stop it"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har ikke set det i flere år, da jeg synes det er ved at være en omgang værre bræk! Jeg forstår ikke at det er dansk mgp, men de synger alle på engelsk Så går lidt af charmen da af! Men jeg skal nu se det i aften med min kæreste, vi giver den en chance  Jeg hepper dog ikke på nogen, endnu, selvom jeg har kendt Simone og bor i Slagelse 
Mvh Pia 4200 - Mangler en hest at ride og passe. Send pb. Må ikke koste noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra min side |
|
|
Jeg må sige at jeg giver Pijan ret. Der var noget ved det den gang jeg var 'lille' og Bdr. Olsen stod og sang på scenen. De skal synge på dansk ja. Men nu er engelsk bare blevet så udbredt at sangskrivere næsten ikke kan skrive en sang uden at den er på engelsk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
PYYH jeg ser normalt ikke MGP da jeg synes niveauet har været enormt dårligt de sidste mange år. MEN der har allerede været et par gode sange! Hende Simone kan BARE synege... det er lige så jeg får gåsehud! SMUK ballade, den vare bare ikke så unik, den lyder som noget vi har hørt før, MEN smuk smuk smuk
Michelle ... og en ikke længere flad luftmadras HUSK hvis sadlen indtages analt, skal du nok overveje en større...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michelle |
|
|
Sjov jeg har samme mening som dig.. Simone kan synge og synger bedst meeeeeeeeeeeeeeeeeen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk
2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Sabro ved Århus efter aftale MASSE RIDEUDSTYR SÆLGES, KIG PÅ PRÆSENTATION ELLER ANNONCER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Musik... |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ |
| Dato:  |
06-02-2010 21:22 |
|
Nu så jeg kun de to sidste sange, og efter at have høre de små klip inden den første afstemning, synes jeg Simone eller Sukkerchok er de bedste. Har lige hørt Simone´s sang på youtube, og hun har altså en helt fantastisk stemme...
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Wintec pro 17" dressur sælges. Se ann. Åben for bud Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja Simone synger virkelig helt fantastisk, hun er SÅ dygtig Synes melodi nr. 6 har mest grand prix krydderi over sig Men Bryan Rices sang er også vildt god! Sang nr. 10 synes jeg ikke der er noget ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ikke set det |
little-horsie ♥Blaze♥ |
06-02-2010 21:39 |
|
vidste ikke det kom så har heller ikke set det følger ikke med i det mere det er blevet lidt for popstar agtigt
蛋糕 (Kage) Nu med en lille dreng i maven der har termin den 20 feb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Jeg vil kunne synge som simone... det er simpelthen til at få gåsehud over!  Jeg starter på mandag til sangudervisning !
Michelle ... og en ikke længere flad luftmadras HUSK hvis sadlen indtages analt, skal du nok overveje en større...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Artex |
06-02-2010 21:47 |
|
Synes også Simone synger helt faktastisk, sangen er ikke den mest spændende, men synge det kan hun altså! Sang nr 6 har tilgengæld lidt mere Grand Prix "power"...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ok vinder sang Den mest grand prix agtige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| musik.. |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ |
06-02-2010 22:26 |
|
Øv altså, surt hverken Simone eller Bryan Rice vandt. Kunne absolut ikke li vinderen, men det er jo nok rigtig nok at det er den der er en mest grand prix sang.... 
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Wintec pro 17" dressur sælges. Se ann. Åben for bud Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun de 3 sange |
|
|
Der var så også kun de 3 sange der var noget ved; Chanée & n'Evergreen, Simone og Bryan Rice. De andre var i vores ører kun fyld.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
|
|
- min favorit blev desværre kun nr. 2 og min 2er blev nr.1 
-Så fik gemalen sin 1. hest-en sød lille Shetlænder vallak,med tilhørende vogn....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi stemte |
|
|
Vi stemte selvfølgelig på Simone hele vejen  Hun sang sig i en flot top 4, og jeg synes hun sang helt fantastisk og var så smuk at se på! Og hun var glad for at være i top 4, det er sådan set det vigtigste - hun gjorde det fandme også til UG 
Mvh Heidi Some of my best leading men have been dogs and horses Elizabeth Taylor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melodi Grand Prix |
Louise-s |
07-02-2010 00:28 |
|
Vi stemte alle 3 gange på dem der endte med at vinde Simones sang var da ok, men har bare fået nok af hende, så bestemt ingen stemmer herfra Nr. 2/Bryan Rice var også ret god, men den anden er den eneste der har noget med MGP at gøre.
Mvh Louise
Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud
Søger en halvpart (en hest at ride) i Odense
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111111 |
Lenette0 (Nancy VD Haar) |
07-02-2010 00:40 |
|
Virkelig fin sang der vandt, men men men vi bliver disket, gør vi... Den minder alt for meget om Celine Dion´s I´ts all comming back to me now.... Lige her But when you touch me like this And you hold me like that I just have to admit That it's all coming back to me.. meget endda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| endelig... |
inger christensen |
07-02-2010 08:14 |
|
et mgp hvor alle kunne synge og ramme tonerne korrekt. Dejlig underholdning og gode værter, der ikke var staset alt for meget ud. gode sane og gode sangere, Ville godt nok hellere ha haft at brian kom afsted, men de andre var et godt emne at sende afsted. fior første gang i mange år, var det et MGP, som kunne holde mig i sofaen så jeg fik set det hele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja endelig |
|
|
Et dansk MGP der var værd at se hele vejen. Formidabelt show og dejlige minder fra fortidens MGP. Vores favoritter var Bryan Rice, Simone,og så vindersangen og nr. 10. Og havde gerne set Simone som vinder, hun synger så fantastisk. Men vindersangen havde noget ABBA over sig og en fin MGP sang, jeg tror nok den vil komme langt i Oslo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Den helt rigtige sang der vandt.. Så må vi jo krydse fingre for at de kommer i finalen i Oslo.. Der er jo lige en semifinale der skal overstås først, så alt er ik sikkert endnu..
Hilsen Karina *Asterix* 8/4 1999 - 23/7 2009 Den smukkeste stjerne på himlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hmm... har ikke lige tænkt over at vindersangen ku minde om en Celine Dion sang, må lige høre den igen engang!  Ja håber at de kommere til finalen i Oslo og klarer sig godt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|