Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vind en hest
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 22:41

Kan man det ?


www.dr.dk/DR1/Detnyetalkshow/ Pruhest_eller_pladekontrakt/ 20100204093620.htm


Jeg håber et eller andet sted det er en joke, selvom jeg synes progammet er godt, men at udlodde en hest?


Sirid

*Heima á Sölvabakka...

*Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vind en hest
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 22:44

og dén slags betaler vi licens for???


MVH Pia Fruen på Bøgehøj

Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Lånebassen Aslan

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 22:51

Sad faktisk og så det for lidt siden og troede helt ærligt det var en joke..

Men nu sidder jeg da og bliver i tvivl når jeg læser det link


Håber virkelig det er en joke!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som Pia skriver
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 22:56

kan man undres over hvor lidt vi har at sige i hvad vi betaler licens til


Ville seriøst overveje at vælge DR fra hvis jeg kunne uden at miste andre gode kanaler.....Det har jeg også tænkt, når der er lavet en latterlig konkurence mellem kendte som vinder en fed ferie, og vi andre bare drømmer....






Hilsen Marianne Frandsen
* Nu med Welsh pony og ingen DVér...

Khan Rita venter føl til juni WPBR

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:01

Jeg har siddet og set det nye program med Anders Lund Madsen som vært, her til aften. Og uden at have hørt andet om den udlodning, end det I andre kan læse via linket, så tror jeg det er en joke...

Det lægger hele stilen i programmet, op til, synes jeg - de laver en masse spas og løjerlige indslag...

Tror og håber ikke på, at der er nogen instanser der kunne finde på at udlodde en hest i dag.

Man ved selvfølgelig aldrig, men jeg tror det ikke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 skal jeg være ærlig
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:02

tror/håber jeg det er en joke, ellers skal der nok komme diverse foreninger og høvle dem ned i at have levende dyr i en konkurrence.


Se bare for et stykke tid siden, da der var en kneit der vandt en pony, som gav den til sin mor. Som heller ikke vil have den hvor derefter blev solgt på aktion, mener jeg.


Kan så kun håbe at alle vil tage pladekontrakten..


Mvh

Sandra C


Grundet hård graviditet sælges 3½ års allround hoppe e.Chopin m. Chopstik til farfar. Kom med et bud.
- Forsvunden pony efterlyses stor dus. ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 godt så
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:03

sød hest ellers, lige noget for manden.

Men der står jo INTET om, hvordan man deltager???

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:21

Jeg har lige sendt denne mail afsted til DR:


Ang. konkurrence


Jeg skriver med en vis forargelse over at se at en af de præmier man kan vinde, er en hest!
Jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvordan I på DR, kan udlodde en hest til gevinst!? Har I overvejet mulige konsekvenser af denne udlodning? Som feks at der er en chance for at vinderen kunne være en blåøjet tøs som intet har forstand på heste, men vælger den fordi hun har ønsket sig en sådan hele sit liv?
Der er rigeligt med heste i DK som lever under kummerlige forhold og der behøver ikke komme flere til.

Jeg mener det er dybt uforsvarligt af jer og tager stor afstand fra jeres konkurrence, da jeg synes det er for stort et sats at turde håbe på at hesten kommer i de rigtige hænder.

Venlig hilsen

Betina Thygesen

Om det er en joke eller ej er jeg en anelse ligeglad med. Tvivler på at der er lagt seriøsitet ind i det!
Venter spændt på respons fra DR, og så må vi se om den er god nok.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:32

ved nu ikke, der udloves da tit heste eller dyr i forbindelse med dyrskuer. Her er der da idet mindste en mulighed for at tv følger op på det.

Der var da også en friser, der blev udloddet for nogle år siden, var det af ridehesten??

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:48

Min personlige mening er, at det ikke er forsvarligt at gøre det.

Selvfølgelig er muligheden der for, at det er en der er hestekyndig nok der vinder.


Men det er stadig et levende væsen der risikerer at komme i de forkerte hænder :0/


Og jo jeg ved godt at heste og andre dyr kan komme i de forkerte hænder alligevel, det er der rigeligt med eks. på, men det gør det ikke mere rigtigt at udlodde et dyr.


Hilsen mig der selv drømte om at være så heldig at vinde en pony via en konkurrence på en cornflakes pakke da jeg var barn, men er glad for at jeg ikke gjorde det!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er jo Anders
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 00:22

Altså det er jo Anders Lund Madsen. Den grove satires mester. Så jeg er temmelig sikker på, at det er en joke, omend det ikke fremgår så tydeligt. Men alene det, at man ikke kan se hvordan man deltager hmmm... Ik?


Desuden har jeg indtryk af at Anders Lund Madsen både er god ved dyr og børn. Dertil kommer, at han følger ret meget med, så jeg kan næsten ikke tro at det kan være andet end en forsinket reaktion på den sidste ponyudlodningssag. Hesten står også rimeligt fagligt beskrevet, så dens ejer kan heller ikke være helt dum.


Det værste for mig lige nu, er at jeg ikke kan bestemme mig til om jeg helst ville vinde hesten eller pladekontrakten . Det er nok det sidste jeg har mest at byde på og bedst mulighed for at vedligeholde korrekt lige pt.


Medlem af Bullerklubben


og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvil i fred, Prinsesse Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 00:47

Håber så sandelig også det er en joke!


Den med ridehesten, der var både vinderens ridelærer samt en berider med ude ved hver eneste hest de prøvede (det var jo af eget valg) og var med til at bedømme vinderens kunnen. Har set hende på HesteGalleri og hun virker helt klart til at have fundet sin drømmehest (Y)


Sascha & Prinsesse Nathalie

R.I.P Simon Claussen, min højt elskede kæreste
I medgang og modgang til døden skilte os ad <3

Hvil i fred, min Prinsesse Nathalie

Du vil altid være min drømmehest <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 00:51

Man deltog ved at ringe ind til programmet, og så skulle man gætte en by ud fra et billede.


Som skrevet virkede det ret useriøst i programmet, som programmet jo også er. Men det der står på hjemmeside synes jeg virker knap så meget som en joke..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vind en hest
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 08:30

Hvis det var det program de sendte i går, forstod jeg det sådan at det var kæphesten, altså den som gik foran kameraet man kunne vinde.






Mvh Louise



Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud



Søger en halvpart (en hest at ride) i Odense


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 09:11

Hvi han udlodder et barn kan han vel også udlejen en hest !


Jeg så også progammet og var først sikker på det var en joke, men det er jeg ikke sikker længer med billede og beskrivelse af hesten.


Sirid

*Heima á Sölvabakka...

*Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 09:56

"Man skal være fyldt 18 år for at medvirke i konkurrencen."


Derudover ved jeg ikke om jeg var den eneste der opfangede hvordan der godt og grundigt blev gjort grin med frk. Lund - både med praktikantens intro og nu med at kunne vinde en hest eller en pladekontrakt



I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 09:56

Jeg vil altså gerne vinde Jupiter!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja.....
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 10:01

...altså nu er det jo ikke første gang at en hest bliver udloddet i en konkurrence jo!


Selv ridemagasinet har jo udloddet en hest i præmie for få år siden hvis folk har glemt det.

Det er også set før og det er nok heller ikke sidste gang.


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


Rasmine søger part v. Fjerritslev snarest!



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 14:29

Der er STOR forskel på om det er en flok retarderede id*oter bag en tv skærm der udlover et stakkels forsvarsløst dyr, eller om det er et seriøst ridemagasin der har ansat professionelle til at hjælpe. For ikke at nævne dyreskuer, de fleste der kommer der er som regel dyreelskere, der har dyr i forvejen, for det meste af samme slags dyr de har i for vejen, de vinder.


Jeg håber dette er en joke, eller at DR læser med og indser de har gjort noget forkert!


Stakkels dyr siger jeg bare, usmageligt gjort af DR.

Man skulle da næsten deltage og vinde, blot for at give den hest et ordentlig liv, hvem ved hvor den kommer hen?



Endnu en Tarzan Mama Mia historie - lad os da håbe det ender lige så lykkelig som i filmen.


- Sagde DitteLouise


"There are 2 kind of evil people. People who DO evil stuff, and people who SEE evil stuff being done, and not trying to stop it"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skynder mig...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 14:33

Jeg skynder mig at svare. Denne tråd kommer da garanteret med i udsendelsen når de laver sjov med hestefolks manglende humor


*vinker vildt* Hej Mor, jeg er i fjernsynet






Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation :)


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 15:07

de skulle genoverveje deres præmie. For i disse tider med vanrøgt og dårlig pasning af dyr så er det jo ikke ligefrem velovervejet.


Håber de vælger pladekontrakten for så kan jeg da slukke for radioen.


Køb dansk, det hjælper hele nationen.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Den er god nok...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 15:13

Eller det er den jo ikke for det er ikke okay...


Men sidste år kunne man vist vælge mellem hesten og et års forbrug af cola.


Vinderen valgt cola...



Til salg/udlån:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.


Send besked for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 altså nu
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 16:44

det endt på forsiden af HN, så må man da gå ud fra den er go nok.


Jeg syns ik det er iorden at bruge et dyr som præmie:( Guderne må vide hvor den kan ende..


Mht konkurrencen i equipage, så blev forholdende samt pigens niveau jo tjekket, og hesten blev valgt til pigen med hjælp fra eksperter.


Det jo mere end man kan sige om den pågældende hest som er drs præmie..


Jeg boykotter det program, det gider jeg ik støtte og ku jeg undgå kanalen og at betale licens til den, så var den i vinkel!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 17:41

Ja jeg ku også sagtens undvære DR1, hvis man så ku slippe for at betale licens..!


Mvh Pia


4200 - Mangler en hest at ride og passe. Send pb.

ikke koste noget!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 18:25

Joke eller ej...


Jeg gad sgu godt vinde Jupiter ;)



Du kan gøre hvad du vil. Nogle gange skal man bare kæmpe ekstra hårdt for det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vel er det ej en joke...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 19:08

Jeg kunne da også godt tænke mig ham Jupiter. Han så sød ud. :-)


Men HN - tror I virkelig (og ærlig talt!) at dem der ringer ind til konkurrencen udelukkende er inkompetente psykopater der tænker: "Fedt nok, der har jeg endeligt chancen for at erhverve mig gratis slagtekød/dyrehmmhmm...Den skal jo bare have 4m2 pigtrådsindhegnet baghave, en håndfuld havre om dagen og et los i røven hvis den ikke opfører sig ordentligt"...?


Hvis dét virkelig er den umiddelbare holdning til jeres medmennesker, så går det jo egentlig fint i tråd med alle de andre "åååh-hvad-er-det-for-en-syg-verden- vi-lever-i?"-tråde, det fra tid til anden, flyder over med herinde.


Og angående Anders Lund Madsens IQ (jvnf. "retarderede idioter"), så vil jeg gerne vædde min gamle ridehjelm på at han har en kvotient der er en kende højere end en del skribenter herinde...


Nå, men god weekend. :-) Og hav dog en anelse tiltro til jeres medmennesker! Nu er der jo en del øjne på det her Jupiter-projekt, så mon ikke det ender lykkeligt trods al pessimismen...?



/minski



HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen og Midtsjælland)




Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Minski
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 20:45

Ja måske har Anders Lund Madsen en højere IQ end de fleste herinde.


Men har han også en høj følelsesmæssig IQ ift. at tænke på hestens fremtidige ve og vel?


Vrinsk fra Esma


Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..



Samtaleterapi tilbydes



Healing af hest og rytter :-)




Livsenergi til hesten og dig


0
0
Svar på denne tråd
 
 Esma..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 20:55

Ja dét...ved vi jo ikke. ;-)


Men vi kan vel heller ikke bare antage det modsatte?



/minski



HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen og Midtsjælland)




Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Minski..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 20:58

Jeg antager intet. Min tanke er at en høj IQ ikke nødvendigvis gør ham til et bedre menneske ift. at udlodde en hest som gevinst.


Antagelser eller ej. Jeg synes ikke det er i orden at hesten indgår i konkurrencen. IQ tal eller ej.


Vrinsk fra Esma


Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..



Samtaleterapi tilbydes



Healing af hest og rytter :-)




Livsenergi til hesten og dig


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det der med IQ
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 21:19

skrev jeg også kun fordi der var én der omtalte folkene bag Det Nye Talkshow som "en flok retarderede id*oter bag en tv skærm ".


Jeg er udmærket klar over at man kan være mere eller mindre intelligent på en række forskellige områder.


Og uanset ALMs "følelsesmæssige intelligens" så har Jupiter nok ikke meget at frygte, med den hær af vagthunde der er på banen allerede?


(Det er måske nærmere Jupiters nye ejer der skal ryste i bukserne?...)



/minski



HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen og Midtsjælland)




Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ahh, nu
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 23:20

- tror jeg altså ikke,at en quizvinder der ikke har interesse for heste - ville vælge en pony.


Det ville være det samme som hvis jeg fik valget mellem en kvælerslange og en vandslange - så tog jeg s.. vandslangen(selvom der måske kunne blive en fin taske ud af den første).


Iøvrigt syntes jeg at Anders Lund Madsen har en fin form for humor .


Skulle det vise sig at der bliver en levende pony i overskud - så kan de bare sende den hjem til mig(kæphesten kan de jo gemme,til en anden god gang).


-Så fik gemalen sin 1. hest-en sød lille Shetlænder vallak,med tilhørende vogn....

0
0
Svar på denne tråd
 
 hest til salg
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 08:46

jeg har også valgt at sende en mail til DR1 og spørger om det er en joke de udlodder en hest - så venter spændt på deres svar.Som andre skiver er der desværre andre steder de også laver sådan et nummer og jeg mener da det er lige meget om det er DR1,et dyreskue eller hingstekårringen i Herning der udlodder en hest.Det er et levende dyr og der er ingen sikkerhed for at den kommer i de rigtige hænder.....jah jeg er i hver fald rystet over det


hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 12:11

...jeg syns godt nok folk er meget hurtige til at brokke sig herinde!

Helt ærligt, tror i virkelig at de giver den pony væk til hvem som helst?


For det første er jg ret så sikker på at de får hestens værn og lign på nakken hvis den bare bliver giver væk til hvem som helst og tror som før nævnt næppe at der er ret mange der ville vælge en pony hvis de ikke havde interesse i den.

Det er lidt ligesom til marked hvor man kan vinde en hest.

Man deltager jo kun hvis man gerne vil have den...

Ej syns lige folk skal tage at slappe lidt af herinde nogle gange....


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


Rasmine søger part v. Fjerritslev snarest!



0
0
Svar på denne tråd
 
 siden hvornår kan man
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 13:41

vinde en hest på et marked. Har jeg aldrig hørt om.


Mht. denne konkurrence, tror jeg det er for sjov. Man udlodder da ikke en pony på hele 15 år som ikke kan andet end skovture. Dens værdi står da slet ikke i forhold til værdien af en pladekontrakt.




0
0
Svar på denne tråd
 
 På Hjallerup
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 13:49

marked plejer der at være mulighed for at vinde en eller to heste.


Sådan var det da sidst jeg var afsted




MVH Janni


foråret er på vej






0
0
Svar på denne tråd
 
 rooooolige nu mulle :D
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 14:30

punkt 1: ALM er den sorte og nogen gange uforståelige satires mester :D .. intet han laver skal tages for seriøst.. der er ikke nogen mening med galskaben.. :D
Gu udloder han ikke en 15 år gammel pons til nogen :D .. det er en del af bølgen omkring tina lunds programmer ( som tilgengæld var noget kast op).. Der skal gøres grin med den snobbede "sanglærke" ikke andet..


Punkt 2: her nede har vi længe haft ringrider hesten :D .. den ku man vinde i en tombola til sønderborg ringridning..


punkt 3: jep HN kommer helt sikkert på tv :D :D ..



" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øvvvvvv
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 14:42

Jeg ville ellers gerne have en 15årig gammel islænder, ved navn Jupiter i min stald


0
0
Svar på denne tråd
 
 den er god nok
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 21:00

jeg er da ret sikker på man kan vinde en pladekontrakt eller jupiter, 15 år for en islænder er ikke gammelt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 02:13

Jeg er ret sikker på det er seriøst.


Har en sød islænder (uden papirer)til salg på dba og fik nemlig en henvendelse fra dem:


Jeg sidder på Det Nye Talkshow med Anders Lund Madsen på DR1. Vi har en konkurrence for vores seere, hvor vinderen skal kunne vælge mellem 2 præmier: en pladekontrakt eller en islandsk hest. Vi er meget interesseret i din hest.
Kan du evt ringe til mig?

Jeg fik dog aldrig ringet :)


Vh Sandra








**Sød islænder uden papirer sælges. Skriv for mere info***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vel er det, dét
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 03:31

Til Hingsteshowet kan man vinde et føl. DV.

Der er ingen kontrol med om vinderen er en helt almindelig person.


Jeg håber nu ikke, Sandras papirløse er gevinsten, selvom det sikkert er en god hest. Men uden papir- ingen islænder.


Personligt er jeg meget imod levende dyr som præmier. Eller gaver.


Jeg vil da hellere have en pladekontrakt- kan jeg få Sebastian med? ;-D



Mvh
xtiny


"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin






0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 09:47

Jeg må indrømme, at for en gangs skyld synes jeg ikke, Anders Lund Madsen er sjov. Jeg kan sagtens grine af Tina Lund-parallellen, men at gøre alvor af det - det overtræder klart mine grænser!


Man udlodder simpelthen ikke levende væsner som gevinst i noget som helst! Det er usmageligt, og på høje tid, at den slags kommer til debat. Jeg bliver lige forarget hver gang, jeg ser det - og så er jeg forøvrigt ligeglad med, om det er en hamster, eller en million-tyr.


Den eneste måde, hvorpå det er okay at bruge dyr som præmie i en konkurrence, er i FRYSER-FORMAT!


Sadler sælges:

Windsor Elite 17", fit 3


Passier PS-Baum 17", smal-medium bom

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyr som præmier
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 12:27

Burde forbydes.

Syntes det er sørgeligt at en seriøs kanal som DR viser så stor ligegyldighed med levende dyr.


Sørgeligt...

Stakkels dyr at gå en uvis skæbne i møde


Team Rahmberg



Sælges

Super lækker 5 års Oldenborg 163 cm - 68.000

tilredet, tilkørt til 1 & 2 spand
Februar Tilbud 4 års DV vallak - 25.000

Trakhener hoppe 161 stg - 62.000

Trakhener vallak 167 stg - 52.000

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med børn?
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 17:38

I sidste sæson var det et barn man kunne vinde.. Godt nok "kun" et sponsorat, men alligevel et barn.

Det er da lige så usmageligt...


Hilsen Benedicte



Farvel min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. :-(


Gudesmukt painthoppeføl med fantastisk afstamning og dejlig cremello quarterhoppe i fol sælges:

http://www.wisemice.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 21:38

Har i dag modtaget en mail fra DR, og kan så bekræfte for dem der skulle være i tvivl at den altså er god nok!


For kort at beskrive hvad der står i mailen, så mener DR at de har taget og vil tage deres forholdsregler så det ikke bliver en inkompetent person der vinder hesten, hvis denne vælges.


Jeg synes dog stadig at det ingen steder hører hjemme og tager stadig stærkt afstand fra konkurrencen.


Som flere skriver, så kan der vindes heste rundt omkring på div. markeder og dyrskuer, ja selv til kåringer. Men helt ærligt, gør det det mere rigtigt at udlodde heste disse steder også?


At alderen er sat til 18 år for deltagelse lige i denne konkurrence, mener jeg ikke er garanti for, at vedkommende kan/vil egne sig som hesteejer medmindre personen er inde i hvad det koster og kræver at have hest i forvejen.


Jeg håber at den som vinder og som måske vælger Jupiter, vil tage sig rigtig godt af ham og give ham en masse gode år.


Og jo, jeg ville da rigtig gerne have Jupiter stående i min lille stald, men ikke via en konkurrence!


Anja 1: Har du fået svar tilbage?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 21:45

Et sponsorat af et barn synes jeg da på ingen måde er i samme kategori som at vinde hesten.


Ved barn får man jo ikke barnet, men en "Der er blevet doneret xx kr i dit navn til barn i afrika" som jeg forstår det

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 22:12

faktisk blev der for nogle år siden afholdt noget jule banko tam tam, med gaver fra sponsorer--

der var faktisk et barn der vandt en pony..

der er lidt tarzan mamma mia over det syntes jeg-- men god og sød film--


hilsen winni

ja det er så mig, med det tossede muldyr.

2 danske varmblodsheste, en lille mini gris, og en shar pei og en gravhund


0
0
Svar på denne tråd
 
 Præmie
Forfatter: 
Dato:  09-02-2010 13:55

Suk... Har haft en "præmie" i ridning - stakkels hest, den bar i den grad præg af at have været vundet af de forkerte mennesker...


:(



©´¯`·.¸¸.·´¯`·- Spyrow -·´¯`·.¸¸.·´¯`©



Some people wish to feel stronger - some simply are!


Der findes to slags dyr - Dem vi spiser og dem vi slår ihjel...



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-02-2010 18:28

Men en ting er sikkert ! JEg skal dælme se progammet på fredag og er det ikke det det handler om seertal?


Sirid

*Heima á Sölvabakka...

*Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider