Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Jamen er du da ikke voksen??"
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:44

Suk, det står skidt til når selv små børn begynder at give mig stress over at være single...

Jeg arbejder som lærervikar, og i onsdags havde jeg en "god" snak med Freja og Emilie, 0. klasse.

Emilie: "Ditteeee... Hvor bor du egentlig?"

Mig: "Jeg bor i Århus"

Emilie: "Der er langt..."

Freja: "Sammen med din kæreste?"

Mig: "Nej, jeg bor alene"

Freja: "Har du da ingen kæreste?"

Mig: "Nej"

Freja: "Hvorfor ikke?"

Mig: "Fordi jeg ikke har fundet en, jeg gerne vil være kærester med!"

Emilie: "Jamen er du så ikke gift?"

Freja: "Emilie, hvis hun er gift har hun jo også en kæreste, man er jo gift med sin kæreste!"

Emilie: "Nårh..."

Pause...

Emilie: "Har du så heller ingen børn?"

Mig: "Nej, det har jeg ikke..."

Pause...

Emilie: "Jamen... Er du da ikke voksen??"

SUUUUUK!

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

yep det er
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:52

jo lige at få smurt sandheden lige op i kryderen det der :)

men de kommer nu med mange gode guldkorn de små banditter :)

min datter sad fx. den anden dag, sammen med mig, hendes far og hendes 2 små brødre på mc.D.

da jeg får hældt ketchup op til hende og sir: så kan du godt gå i gang lille skat, begynder hun og spise og sir så pludseligt: du er en cool mama! prøv at spør om manden der sad bagved havde svært ved at skjule et bredt smil

pony hingst søger akut et nyt hjem

- kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

ÅÅåh de børn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:53

hahahahaha... hører af og til noget lignende. Det værste er når man selv begynder at føle sig bagud fordi man er for kræsen til de skvattede mænd man møder.