Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Jamen er du da ikke voksen??"
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:44

Suk, det står skidt til når selv små børn begynder at give mig stress over at være single...

Jeg arbejder som lærervikar, og i onsdags havde jeg en "god" snak med Freja og Emilie, 0. klasse.

Emilie: "Ditteeee... Hvor bor du egentlig?"

Mig: "Jeg bor i Århus"

Emilie: "Der er langt..."

Freja: "Sammen med din kæreste?"

Mig: "Nej, jeg bor alene"

Freja: "Har du da ingen kæreste?"

Mig: "Nej"

Freja: "Hvorfor ikke?"

Mig: "Fordi jeg ikke har fundet en, jeg gerne vil være kærester med!"

Emilie: "Jamen er du så ikke gift?"

Freja: "Emilie, hvis hun er gift har hun jo også en kæreste, man er jo gift med sin kæreste!"

Emilie: "Nårh..."

Pause...

Emilie: "Har du så heller ingen børn?"

Mig: "Nej, det har jeg ikke..."

Pause...

Emilie: "Jamen... Er du da ikke voksen??"

SUUUUUK!

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

yep det er
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:52

jo lige at få smurt sandheden lige op i kryderen det der :)

men de kommer nu med mange gode guldkorn de små banditter :)

min datter sad fx. den anden dag, sammen med mig, hendes far og hendes 2 små brødre på mc.D.

da jeg får hældt ketchup op til hende og sir: så kan du godt gå i gang lille skat, begynder hun og spise og sir så pludseligt: du er en cool mama! prøv at spør om manden der sad bagved havde svært ved at skjule et bredt smil

pony hingst søger akut et nyt hjem

- kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

ÅÅåh de børn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:53

hahahahaha... hører af og til noget lignende. Det værste er når man selv begynder at føle sig bagud fordi man er for kræsen til de skvattede mænd man møder.

Men hey, jeg satte selv en lampe op idag, og igår glemte jeg at jeg havde lyst til at spille bordfodbold, da jeg faldt i en spændende diskussion om spændet mellem at give eleverne fast viden, og forberede dem på en verden hvor sandheden ændrer sig konstant.

Nå ja og jeg sprang over fredagsbaren for at bage pizzasnegle til mine nevøer som kommer imorgen! Store sager sådan at pjække fra fredagsbaren. Så jeg synes altså selv at jeg er meeega voksen og ansvarlig. Ikke mindst fordi jeg skal have nevøerne alene og ikke sammen med kæresten som jeg plejede at kunne dele dem med...

Medlem af Bullerklubben

og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd

Those kids...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 19:57

Geniale unger

Min søster gik for nogle måneder siden tur med en venindes søn i barnevogn og kom forbi en børnehave hvor nogle piger stod og kiggede lidt. Så siger den ene: "Du ligner en god mor!". Min søster gik derfra med et bredt grin og afleverede lånebarnet igen

Who am I?

www.freewebs.com/sin ...

"We wander for distraction, but we travel for fulfillment"

~Hillaire Belloc~

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 20:00

Hvor var det sødt at læse! :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 20:03

Ja sandheden skal man høre fra børn er der nogen der siger

0
0
Svar på denne tråd

Åhh, de unger...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 20:10

Stald Kandelsdorff: Hihi, nårh, sødt sagt! Ikke skidt at være en cool mama!

Jane Ø: Jamen jeg føler mig da egentlig også ganske voksen, men altså - det er man ifølge de to tøser åbenbart ikke når man er single??!! Hihi... og faktisk har jeg det super fint med at være single, ingen desperation her. Før jeg da lige fik dén smidt i hovedet!

Sine: Hahaha, det var da sødt sagt...

Det er nogle sjove ting, de kan komme i tanker om altså!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er voksen :)
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 21:12

Ja jeg er først lige blevet voksen for nylig, i følge min yngste datter på 5 år... I hendes øjne er man altså ikke voksen før hun ser en gå i højhælede sko eller støvler :) Dette kom frem en dag vi var ude at handle og hun stod for enden af vognen og snakkede om løst og fast, pludselig siger hun,

"moar, Anne-marit blev hurtigt voksen!!!" (pædagog i børnehaven)

Jeg: Øøøh hvad mener du med det?

Hun: Jo igår så blev hun voksen.

Jeg: Havde hun fødselsdag igår da?

Hun: Neeej men hun havde støvler på med høje hæle...!

jeg: fniis... øøh jamen hun var da også voksen før det...

Hun: Nej mor, kun dem der kan gå med høje hæle er voksen.!!!

Jeg: Jamen hvad med mig, er jeg så heller ikke voksen?

Hun: NEJ...

Ja så måtte jeg jo hellere hjem og vise hende, at jeg da også havde et par gamle støvler med hæl på...

Næste dag fik jeg stræng ordre om, at tage dem på når hun skulle afleveres i børnehaven, så alle kunne se, at hendes mor også er voksen... Hihihi... De er sgi sjove de små størrelser :)

Mvh. Pia, som nu er voksen, men stadig ikke drikker kaffe :)

TRÆF I NORGE

Muligens i februar

Skriv PB. hvis det kan friste;)

0
0
Svar på denne tråd

"Jamen er du da ikke voksen??"
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 21:28

Børn har bare nogle geniale udtalelser!

Jeg elsker stadig min lillebrors mest geniale sætning;
"Kim, er det så dig der bestemmer hjemme hos jer, fordi det er dig som parrer med Julie?"

- Jeg var nær kørt i grøften af grin!!!

Og sidste weekend da min lillebror var her, syntes han åbenbart vi drak for meget cola, for så siger han, "Julie - har du nogensinde smagt vand!?" :-D Okay, hint forstået Emil!!!

Han troede ikke rigtig på at jeg drikker en 2L i skolen hver dag *GG*

Eller min lillesøster, som pludselig opdagede at vi jo ingen brændeovn har, så hun blev pludselig bekymret og spurgte hvordan vi så holdt varmen?

- Øh, jo vi har radiatorer?

Hvad er det?

- Ja det er der varmen kommer ud, det er de der hvide tingester som hænger på væggene!

Hun var DYBT fascineret, og måtte hen og se dem i virke og det hele!!! *GG*

Rollo

- Marsvinenørd

TELL-MANN WESTIE

- Hvalpe forventes februar '10

- Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS MARSVIN

- Opdræt af marsvin

- Salg af foder og strøelse

0
0
Svar på denne tråd

iue8whtrehgte
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 22:08

hehehe gode nogen min niece på 4 kommer også med guldkorn, da hun var 3 år siger hun her i december til min mormor ( hendes oldemor)

niece til oldemor. hvor er din mand???

niece hurtigt igen.

nåe ja ham er jo død ham begravede vi jo sidst, mens hun kigger rigtig gammelklogt på min mormor som trods min morfar næsten lige var død formåede og syntes det var meget sødt sagt :)

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 23:39

Ja de er gode de børn.

Jeg er 29 år og er lærer. Jeg står så en dag i 1.b, hvor en af drengene kalder mig Fru Pia. Jeg får så forklaret ham, at jeg er Frøken fordi jeg ikke er gift. Den tygger han lidt på, og spørger så. Har du så heller ikke nogen kæreste. Og jeg måtte jo fortælle, at det har jeg ikke.

Hvorefter en af pigerne kigger på mig og spørger om det så er fordi jeg ikke er særlig køn. Jeg synes nu ellers ikke, at jeg "ikke er særlig køn", og hun fik da også lidt travlt med at fortælle mig, at det ikke var sådan hun mente det

Hilsen Pia

Riding is a dance between two friends.

Nu med Leika

Rip. Saphira 3/3-08

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 08:21

Stakkels Ditte

Henri De Rivel Fletcher sælges

Sort, 17", Fit 3,5

0
0
Svar på denne tråd

Det minder mig
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 11:02

om en episode i skolegården i min første års praktik.

En dreng fra børnehaveklassen, som jeg har talt med på de andre gårdvagter kommer endnu engang over for at skulle snakke.

Dreng:"Hvor gammel er du?"

Jeg:" Jeg er 21 år"

Dreng:" Okay" Kort tænkepause "Ryger du?"

Jeg:"Nej, jeg har aldrig røget."

Dreng:"Jamen, hvorfor er du så så lille?"

Den har jeg tænkt en del over siden da... Og jeg er kommet frem til konklusionen, at hans forældre må have fortalt at hvis børn ryger, så stopper de med at vokse.

Bagefter fortalte drengen om hvordan han skulle være kæmpe når han blev stor *gg*

Det er forresten ikke den eneste praktik hvor jeg har fået en kommentar på min højde ;)

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

Genial logik
Forfatter: 
Dato:  06-02-2010 14:54

Pia: Hahahaha, hvor var den bare god!! Deres logik er da simpelthen for genial. På den ene side er det jo simpelthen bare så ULÆKKERT at have en kæreste og kysse og alt muligt, på den anden side, så skal voksne åbenbart bare have en.

Den med højden får jeg også tit. Jeg er ca. 160, og så sent som i går snakkede jeg med to 2. klasses piger om det. Den ene af dem er meget lille af sin alder, den anden ret høj. Da jeg fortalte, at når man bliver teenager eller næsten voksen, så vokser man ikke mere, sad de helt måbende... "Ja, min far er faktisk også højere end min mor selvom hun er 2 måneder ældre end ham!" Underligt...

0
0
Svar på denne tråd

den med højden
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 15:05

kender jeg også.

Da jeg arbejdede i børnehave var der to drenge som spurgte mig om jeg var voksen (er 160 høj) jeg sagde at det var jeg da. Så sagde de "jamen du er jo ikke så stor" hvortil jeg svarede at det er Susanne (anden pædagog) da heller ikke. Deres kommentar var så "nej men hun ser jo gammel ud" (2 års forskel). Den kommentar var så ikke så populær hos Susanne

COOPER OX

SE HAM PÅ

araberhingst.dk

0
0
Svar på denne tråd

Børnehaven
Forfatter: 
Dato:  08-02-2010 06:30

Haha, jeg har prøvet noget lignende.

Jeg sad og snakkede med de ældste piger i børnehaven. De spurgte mig om jeg havde en kæreste og om jeg var gift. Der måtte jeg jo så svare afkræftende.

"Så må du se at skynde dig!" kom det så :D

Ja, man siger jo at sandheden skal høres fra børn og fulde folk!

:D

- Heidi

L A D Y & P I N G U

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider