|
|
| Hjælp - gammel 80`er sang |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
04-02-2010 20:35 |
|
Det har længe irriteret mig at jeg ikke kan finde denne gamle sang fra 80´erne på You tube, men når man ikke kan huske titlen giver det nok lidt sig selv  Mener dog at det er et af de store bands fra den tid som står bag og jeg kan huske at musik videoen er i "jungle" tema, hvor man ser slanger, edderkopper mv. Nogen der har et forslag ?
MVH Janni
Nu med hest både her og der og allevegne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm.... |
|
|
Noget med Peter Gabriel måske... Han har vist lavet en hvor han nærmest bliver ædt af orme, larver osv. - kan dog ikke huske sangen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænker du mon på... |
|
|
... Talk Talk og Life´s what You make it www.youtube.com/watch?v=fMRHtWilxE8
Michael Moesby- nu uden billeder i sin præsentation, efter HN, i deres nye regler vil have man giver HN fuld brugsret så de kvit og frit kan anvende brugernes billeder som de vil... 蛋糕 (Kage)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Jeg tænker mest på om det måske skulle være Baltimora med "Tarzan Boy" måske? Anyway, hvis du finder den, så giv besked så vi andre "halvgamle" også kan nyde sangen.  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michael Moesby |
JLH ♥Wannamus♥ |
04-02-2010 20:51 |
|
Du er vinderen  Tak for svar - jeg har savnet at høre den sang 
MVH Janni
Nu med hest både her og der og allevegne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JLH ♥Wannamus♥ |
|
|
det er også en fed sang, i det hele taget var der meget godt musik i 80´erne, jeg er glad for jeg var ung (yngre ) dengang
Michael Moesby- nu uden billeder i sin præsentation, efter HN, i deres nye regler vil have man giver HN fuld brugsret så de kvit og frit kan anvende brugernes billeder som de vil... 蛋糕 (Kage)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 80 tallet |
tralle-trold *Tone* |
06-02-2010 20:04 |
|
var bare det aller bedste Nu har jeg spilt Tarzan Boy for full guff i hele dag kun afbrudt med den sangen jeg troede du mente Nemlig In Zaire som også er en "jungelsang" med de dejlige 80-tallsrytmer og nogen andre 80 tallssanger www.youtube.com/watch?v=juHswLVg__I Nu har jeg dem begge 2 på hjernen og fik også hørt på aneka med japanese boy og Cindy lauper time after time og girls just wone hav fun mm. Thank you
livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 80´er musik |
|
|
jeg sidder ofte og hører 80´er kanaler på iTunes netradio
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det var dengang |
|
|
Der var tydeligt hørbar forskel. Man kunne kende de forskellige nemt fra hinanden. Men der var altså også meget kikset og meget @!#$. Det var som om man i 80'erne ikke stillede så store krav til sangstemmen som man tidligere havde gjort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Hehe, Andersens.. Nej, og i dag er kravene til om folk kan synge bare blevet endnu mindre.. Det går helt den gale vej, LOL... Kan man feks ikke synge, kan man bare blive rapper, eller kørt igennem nok mixerpulte.. Så kan alle lyde som feks. Aretha Franklin.  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gozone |
|
|
Endelig en, som husker Danielle Deneuve og sangen The Rising Sun  Det var også en af mine absolutte favoritter i 80´erne. Jeg kunne også rigtig godt lide The Plague, som kom ca. 1 år senere: www.youtube.com/watch?v=V_tOdezUSmg
It is easy to be brave from a safe distance - Aesop -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eller når |
tralle-trold *Tone* |
07-02-2010 06:11 |
|
de mangler rytme når de optrer live (ham i blå trøje) elsket forøvrig denne sangen. www.youtube.com/watch?v=9JEVBRjXONU
livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Danielle |
|
|
Er der mon en af i 'supersøgere', der kan være behjælpelig med at finde teksten til 'The Rising Sun'? Har søgt vidt og bredt uden held. Og der er altså bare nogle steder i sangen, hvor jeg slet ikke kan opfange hvad hun synger.. ski** irriterende.
What the hell we fighting for? Just surrender and it won't hurt at all You just got time to say your prayers While your waiting for the hammer to fall R.I.P FERICO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har du prøvet |
|
|
at søge på "House of rising sun" There is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one
My mother was a tailor She sewed my new bluejeans My father was a gamblin' man Down in New Orleans
Now the only thing a gambler needs Is a suitcase and trunk And the only time he's satisfied Is when he's on a drunk
------ organ solo ------
Oh mother tell your children Not to do what I have done Spend your lives in sin and misery In the House of the Rising Sun
Well, I got one foot on the platform The other foot on the train I'm goin' back to New Orleans To wear that ball and chain
Well, there is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Michael Moesby.. Det er vist "The Rising Sun" med Danielle Deneuve der efterlyses tekst til. Har du prøvet at læse spørgsmålet.. (GOK-GOK-GOK).  Mener hun hed Charlotte et-eller-andet, og bor i Århus.. En af mine klassekammeraters mor arbejdede sammen med hende for mange år siden.  Mvh. Michael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gozone... |
|
|
DOH, havde ikke lige set overskriften i spørgsmålet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| The Rising Sun |
|
|
Her er teksten til The Rising Sun: They were warriors of the sun - everyone in their eyes you see the light, you see the longing They were made of steel and bone everywhere in their stare you see the pain, you see it growing
Oh - is hope for peace a simple minded dream will we ever cease to hear the wounded scream
Now the battle has begun - everyone silent scream - some will bleed - the weak are dying Praise the spirit of the strong everywhere see them rise - and see them turn to face the shining
Oh - is hope for peace a simple minded dream will we ever cease to hear the wounded scream
It could be so nice if we loved one another it could be so nice if you keep it forever it could be so right just to hold you tonight oh - déja vu and dawn breaking through
It could be so nice not to hurt one another it could be so nice if we loved forever it could be so right just to hold you tonight
Now the days of glory done - everyone ancient bones tell a story of they´re lying In the corners where we sleep everywhere shadows weep for the mem´ries they are crying
It could be so nice if we loved one another it could be so nice if you keep it forever it could be so right just to hold you tonight oh - déja vu and dawn breaking through
It could be so nice not to hurt one another it could be so nice if we love forever it could be so right just to hold you tonight oh - déja vu and and dawn breaking through
It could be so nice not to hurt one another.....(sound of an atom bomb)
It is easy to be brave from a safe distance - Aesop -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tekst.. |
|
|
Tusind tak for det 
What the hell we fighting for? Just surrender and it won't hurt at all You just got time to say your prayers While your waiting for the hammer to fall R.I.P FERICO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spandau Ballet |
|
|
.....var et af mine favoritbands i 80'erne.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre gode sange |
|
|
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte - nu |
JLH ♥Wannamus♥ |
10-02-2010 20:56 |
|
varer det skisme ikke længe før jeg er klar til at tage afsted i ungdomsklubben igen  Med ørevarmere og fodvarmere som moden dikterede 
MVH Janni
foråret er på vej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|