Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Et spørgsmål om SKAT??
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 09:26

Sidder og skal indberette tidlig skat- men der er tryk på linien..

Jeg har haft flere forskellige arbejds pladser i år, og kunne godt på nuværende tidspunkt tænke mig nogenlunde at vide om jeg skal betale penge tilbage eller have nogen udbetalt...

Så mit håb var jo der sidder en eller flere kloge mennesker ude bag skærmene Som der plejer...

Betalt A skat 2009:

Job 1. 39.576

A.Kasse 2.100

Job 2. 24.256

Job 3. 3.793

I alt betalt A skat: 69.725

Kørsel: 2336

Hvis jeg går ind i 2009 og kigger på min forskuds opgørelse fra 2009 er der 2 datoer hvor der er regnet ud hvad jeg ca skal betale af A skat i 2009-

14.11.2008 76.370

27.05.2009 52.474

Så er der en klogere(end mig..) Hner der kan hjælpe mig??

Hilsen Anne-Sofie

Med... Lazio-Dilica-Mona og Rythuna....

0
0
Svar på denne tråd

Skatteberegning
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 10:52

Hvis du går ind på SKAT tast selv borger er der en skatteberegning, hvor du kan taste dine indkomster og betalte skatter og renter så beregner den om det vender den ene eller den anden vej :-)

0
0
Svar på denne tråd

SKAT....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 11:13

Ja undskyld jeg maser mig ind i din tråd, men blev lige så arrig !!!

Her sidder man og vil indberette tidligt, og hver gang jeg logger på, får man teksten "der er travlt på tast-selv, prøve venligst senere"..... Grrr...

Travlt på tast-selv ??

Ja, men for pokker vi er da alle inde på hver vores egen skattemappe, og det lyder da mærkeligt, at systemet ikke kan klare flere "ind-log" ??

Nå, jeg blev bare møj irriteret over, at det ikke virker, når det nu passer mig og indtaste de manglende oplysninger...

Håber i øvrigt at du har fået hjælp fra Susanne, som har skrevet over mig !!

Venlig hilsen Tina

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd

Tak for
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 16:40

Tak for jeres svar. Jeg synes nu ikke jeg kan finde ud af det inde på deres side??

Jeg har også haft problemer med at indberette tidlig skat. men er lige kommet igennem. Nice

Så må jeg vente og få chokket den 5. Marts

Hilsen Anne-Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Fagligt kontigent
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 18:29

Fagligt kontigent? Indberetter e´ns fagforening det? Som noget nyt er det ikke med i tidlig indberetnings oversigt?

Hilsen Anne-Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Nysgerrig
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 18:41

Nu blev jeg nysgerrig og ville lige se min, men nææææ nej, det kan jeg bare ikke, snydt igen... Den siger jeg har udvidet selvangivelse (må være fordi jeg har haft job i udlandet) så jeg venter da bare pænt!

Men tror nu at min årsopgørelse fra sidste år passer meget godt, der er vist ingen ændringer, den skal blot godkendes :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 19:41

Jeg var da glad for at jeg gik ind og kiggede på min....

Der var indberettet kontanthjælp og sygedagpenge og jeg har aldrig fået nogen af delene !

Ringede til Skat og spurgte hvor de dog havde de tal fra, men det kunne de ikke fortælle mig.

Men der skulle en del ændringer til før min forskudsopgørelse blev fornuftig at se på ...

//Dorte

0
0
Svar på denne tråd

altså altså
Forfatter: 
Dato:  02-02-2010 20:16

SKAT!

ja det sku ikke undre mig der var optaget på tast selv!

jeg har i snart 14 dage forsøgt at komme igennem pr tlf- men som travl mor til pesudotvillinger har man altså begrænset tid når det er middagslurstid. mine unger sover ca 1 times tid- og i ikke mindre end 55 min 3 gange og 70 min 1 gang har jeg ventet i røret før jeg gav op og lagde på...

jeg har istedet for sendt dem en mail om de ikke kunne tænke sig at levere de 3000 bobs tilbage de har nappet af mine børnepenge under dække af at det er vedr. dagsinstitutionsrestance for 2009.

nu er problemet blot at min kommune siger at der intet skyld har været i 2009- så SKAT jeg vil ha mine grunker tilbage!

pony hingst søger akut et nyt hjem

- kan du hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider