|
|
| Snestorm tirsdag? :/ |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
31-01-2010 17:27 |
|
Ja, det siger tekst tv - hvorfor kan vi ikke snart være færdig med det sne? 
er der flere end mig, der er ved at være træt af det skide sne? Det er vovse og jeg ihvertfald.
.. Sagde LilleChelle 
^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo det er jeg |
|
|
og var det ikke for det dumme sne og is, vil jeg ikke har brækket armen  Så lad foråret komme.......
----------------KATJA-----------------
Alles Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-01-2010 17:33 |
|
Katja: arg' træls med armen. Pas på dig selv !! kom sommer, sol og VARME !!
.. Sagde LilleChelle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne sne sne |
|
|
Jeg kan godt lide sneen.. Desværre kan man ikke ride så meget, men jeg synes nu at det er hyggeligt alligevel..
15/12-09 kl. 20:10.... Tage .... Nu med vinger. Dit liv var alt for kort.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-01-2010 17:39 |
|
Det er hyggeligt, når man sidder udenfor :p Men ikke når man er afhængig af cykelturen hver dag :/
.. Sagde LilleChelle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muhahahahha |
|
|
Da jeg hørte om det polare lavtryk der kommer tirsdag eller onsdag blev jeg lidt bange for mine egne evner. Drømte nemlig natten til lørdag at jeg havde tjekket 5døgnsprognose på DMI og nogle dage henne gik temperaturkurven lodret ned og ud af skemaet. Der var temmlig meget Day after tomorrow (filmen) -stemning i den drøm Har dog ikke andre pålidelige oplevelser med profetiske drømme 
Medlem af Bullerklubben
og NSLFB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bestilt tøvejr. |
|
|
Jeg har bestilt tøvejr til der ca. er 5 cm. pæn sne overalt og så en let frost ) Godt det ikke er sådan hver vinter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg synes det her er noget bedre end alt det lo*te regn vi plejer at ha, det er da heller ikke til at holde ud. Sneen gør det hele meget mere lyst og frisk 
Hold nu op med at brændemærke jeres heste, bare fordi det er smart!! Det er dyremishandling!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tirsdagsvejr |
|
|
Jeg er dødhamrende træt af det snevejr! Mandag og tirsdag skulle jeg have været på Astrid Gemal dressurkursus, men det er aflyst pga vejret  Tirsdag eftermiddag skal jeg ud og se på hest og skal køre 1 time hver vej, så jeg håber virkelig ikke at det s*"¤# snevejr skal sætte en stopper for det også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For min skyld |
|
|
kunne det sne også godt forsvinde og blive væk. Godtnok er det smukt syn, og sjov for ungerne at boltre sig i, og rimelig sejt man kan gå på vandet pt. Men.........det er røv besværligt at være hesteejer i det her vejr. Vi har måtte skovle sne begge dage i week bare for at få hypperne ud på fold en tur. Og ride kan man heller ikke. Naturligvis var hestene meget fornøjet over den megen sne og de rullede og rullede og bukkede og havde det sjov. Ligesom børnene. Men jeg har altså fået bowlingballe af alt det her skovleri av av. Så pust bare vinteren til Rusland for min skyld. Jeg hilser forår og fuglefløjt velkommen. ;o) Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-01-2010 18:53 |
|
org ja - jeg var ude og gå tur med min fotograf og min hund idag - og der var vi nede forbi fjorden. Hvor der var folk der gik rundt UDE PÅ VANDET .. Det var helt ud forbi Vejle fjordbroen - det var helt vildt. Jeg vil bare have TØVEJR og VARME nu .
.. Sagde LilleChelle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hellere regn |
Cassie84 |
31-01-2010 19:47 |
|
ville hellere have det regnede helt vildt.. har problemer med at kunne komme ud til mine heste pga den dumme sne og har ikke redet i ca en måned;( vi har ikke ridehus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-01-2010 19:50 |
|
Cassie: Jeg vil faktisk også hellere have det regner. Så kan man i det mindste cykle.
.. Sagde LilleChelle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg elsker sneen. Synes det er så hyggeligt når jeg går til arbejde om morgenen  Men er så heller ikke afhængig af at skulle bruge hverken cykel eller offentllig transport.
Privat pasning af kæledyr i KBH området Se præsentation for yderligere info Eller send en pb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nej nej nej, vi elsker sne og frost...Så det skal bare komme  Hundene elsker det og det er da hundrede gange bedre med sne og frost, for alle de stakkels heste der er henvist til en frimærkefold med mudder når det er almindeligt dansk vintervejr 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) 31/1 Peugeot Rallye 103, 1½ år til syn sælges, veldholdt og pæn, send pb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| syntes da |
AmigoCjn |
31-01-2010 20:08 |
|
Syntes det er DEJLIGT hvis der kommer mere sne - og gerne i uanede mængder! Det er simpelthen SÅ hyggeligt!  Det bringer folk tættere sammen. Indrømmet, det er ikke sjovt at køre i! Men det må man tage med - eller blive hjemme (hvis man kan) Sååå jatak gerne meget meget MEGET mere sne til ØSTjylland, nærmere bestemt, Skanderborg, Århus omegn! 
...
små fødder sætter dybe fodspor
Twinkle, twinkle little star Do you know how loved you are...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Ja, jeg syntes nu at det er dejligt at der langt om længe kommer noget, der minder om en RIGTIG vinter. Ja, der skal da skovles sne og nogle ting bliver en smule bøvlede, men helt ærligt. Det ER da til at overse. Sneskovlning giver da feks. gratis motion, og ens balance bliver trænet når man går tur, og ja, det kan da godt være at ens rideture bliver udskudt.. Og hvad så? Det er jo VEJRET der bestemmer, og kan man feks. "ikke undvære" en ridetur, så måtte man jo have forberedt sig og enten have sit eget ridehus eller have hesten stående et sted med dette famøse ridehus.. Eller måske nøjes med at skridte en tur i sneen? Det ser man da mange der gør.. Og måske kunne hesten have fri til alt blev farbart igen? Det ville de da nok heller ikke have noget imod.. (Min har da haft fri ret længe efterhånden. Ca fra da der kom isslag for et par uger siden)... Jaja, sne "driller" da lidt ind imellem, men det er da ret sjældent nogen rent faktisk dør af det, ihvertfald hvor skylden kan kastes direkte på sneen.  Men som så ofte før, så HAR Steffen Brandt og TV2 så evigt ret: "Kom lad os brokke os, det er nok det, vi har det bedst med".. God aften...  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michael |
AmigoCjn |
31-01-2010 20:19 |
|
...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snestorm |
|
|
Ja lad den blot komme. Hellere sne og frost end mudder, tåge og regn. Her nyder vi alle en rigtig vinter, hunden er ellevild og roder og graver i driverne. Og for første gang i datterens 11 årige liv kan hun gå på en tilfrosset sø. Helt enig Michael 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snestorm |
|
|
Jeg er også en af dem, der er glad for, at vi har sådan en masse dejligt vintervejr! Sne og kulde hører nu engang vinteren til, og jeg nyder det. Selvfølgelig giver massive snemængder problemer, men bort set fra det, så synes jeg det er hyggeligt med sne, og det ser også så pænt ud med alt det hvide  Så for min skyld må der vældig gerne kommer mere sne 
Wildly Hannibal RIP Besøg min hjemmeside! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Sne driller ikke kun rigtig meget. Det gør oftest at jeg ikke kan komme i skole, eller ofte får et par timer ekstra oveni transportiden. Og det har jeg slet ikke tid til. + Fraværet stiger! Jeg bor 25 km fra min skole, og skal med to busser, der vælger at de ikke kan vente på hinanden i det her vejr. Så det er altid et helvede når det sner.. Jeg er ligeglad med snevejret hvad angår hestene. Tror nu de hygger sig, og det er bedre med sne og frost - end med mudder! Det ødelægger ikke kun foldene men giver andre ubehagelige gener.. Det er bare det der med transporten.. ARG, hvor er det dog irriterende..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja AmigoCjn: Mere sne i Østjylland, Brædstrup området hører enten under det eller Midtjylland eller Sydjylland, vi har endnu ikke helt luret det 
Screw you guys, i'm going Western  Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde + 1 stk Moppedreng :) 31/1 Peugeot Rallye 103, 1½ år til syn sælges, veldholdt og pæn, send pb!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er så sindssygt træt af sne og dens følger. Skøjter rundt i bilen og på cyklen. Hesten gider ikke være på folden, da de er spejlglatte...tre gange er hun nu kommet til skade med sine ben...det har jeg ikke råd til i længden. Jeg hader sne og kulde...aldrig om der er nogen der sælger en skiferie til mig. Sne er hyggeligt tre dage i december og så skal det bare for evigt forsvinde....adrrr..
Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hellere... |
|
|
... sne og frost end regn og mudder! Men jeg synes nu ikke det havde gjort noget hvis sneen kom mere gradvist, så man kunne nå at køre den sammen i indkørslen, frem for at skulle kæmpe sig igennem store driver....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ELSKER bare sne, SÅ meget. Men dengang jeg havde Tofutti, ville jeg gøre alt for at undgå den. Så forstår godt jer alle som bare vil have den væk. Jeg står og skal på skiferie i vinterferien, og glæder mig endnu mere til det. Denne weekend har jeg haft min lillesøster sovende, og da vi vågnede i morges var der kommet 10cm. sne. Så vi have en rigtig hyggelig dag hvor vi kastede os rundt i sneen. Jeg bliver helt et barn igen når der er sne:P
Med Den Skønneste Jonas Som Kæreste .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv med sne.. |
|
|
Synes også godt at alt sne snart må forsvinde. Jeg har også problemer med at komme ud til hesten, da de har en smal indkørsel og ingen plads til at vende på (i bil) sidste jeg var derude sad jeg fast, og derfor tør jeg ikke køre derud længere når der er al den sne. Kan ikke engang parkere andre steder end i deres indkørsel, så det bliver cyklen hvis det er, og der er altså et stykke vej, så det er ikke altid jeg kan nå det.. Hmm 
*Winnie & Falcon* Pikeur Cindy ridebukser str. 80, sort sælges Søger Maddox sweater, kædepandebånd mm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt.. |
|
|
det er da skønt med sne og frostvejr.. ja det er bøvlet vandet fryser, men det kan heldigvis hentes og køres ned til hestene. Tænk at mine unger får lov at opleve sådan en vinter, det havde jeg aldrig troet de skulle prøve. De elsker det, de bygger snemænd, de kælker, de leger med hundende og hinanden i sneen. Jeg syntes det er fantastisk de har fået den mulighed. Der er meget mere lyst denne vinter, aldrig har jeg da været så lidt vinterdeprimeret. Januar måned gik lynhurtigt, den er ellers normalt umulig at komme igennem, men der er sq lyst, solen bliver reflekteret og solen skinner faktisk ind imellem. Hestene elsker det også tror jeg, ingen våde pelse, ingen våde ben, ingen muddder og muk. Selvom det fryser 10-15 grader virker de ikke til at fryse, når man graver fingrene ind i kæmpe pelsen, ja så er de altid lune inde ved huden. Ridning, det må vi gøre til foråret, lige nu er det shetlænderne der må arbejde, når de trækker den hjemmelavede kane, og de elsker det virkelig. Nej det her vejt det må gerne fortsætte indtil foråret kommer og overtager. Fantastisk vinter, som jeg vist kun har oplevet få gange i mit liv før.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg håber..... |
|
|
....Så inderligt at der ikke kommer mere sne, og kommer der mere, at det så er ryddet væk fra vejene til fredag. Jeg skal til dressur kursus i roskilde fredag og lørdag, og vil bare SÅ gerne afsted!
Med hesten Nazal - Og kattene Carl & Calina
Tak for et helt fantastisk godt træf på Sjælland:) Glæder mig allerede til næste år:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jeg ikke skulle |
|
|
være så praktisk, ville jeg også mene, at denne vinter er fantastisk. Jeg elsker sne og har intet imod snevejr, jeg plejer at rette mig ind efter det. Jeg er da også så heldig jeg er på barsel, så har ikke engang job-udfordringen at tage stilling til. MEN, jeg er ligesom højgravid, dvs jeg kan ikke gå så meget omkring mere, så er afhængig af bilen, og rimelige farbare veje...også ved dagligvarebutikkerne. HVIS jeg skulle gå hen og føde, så har jeg 60 km derind. Hvoraf de første 10-15 km er af nogle meget åbne veje, hvor det fyger ind over. Jeg ville gerne holde mig i en rimelig form, men cykling er total aflyst, og der er for meget sne i min by, til at jeg kan gå andet end max 400 meter. Vi havde en "generalprøve" natten mellem fredag og lørdag, hvor jeg just havde bemærket at vi var centimeter fra at være sneet helt inde, og kort tid derefter, var vi på vej til fødegangen (heldigvis falsk alarm). Men jeg kan lige se samme tur en gang til, men med mega veer....det bliver en laaaaang tur, for både mand og mig. Hesten er endelig efter knap 9 måneder raskmeldt...Men vi kan nærmest ingenting, fordi der ligger knæhøj sne på banen. At køre med trailer er nærmest hul i hovedet, pga glatte veje. Men jo, jeg forsøger at nyde, at det er mere lyst, igår da det var "rigtig" sne der faldt, dvs store sneflokke. Også nyder jeg, at mine hormoner kører så højt, at jeg konstant er varm, så skal kun have varme støvler, hue og vanter på, så kan jeg nærmest holde varmen i alt slags vejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja - ja betaler for en opstalding |
|
|
fra og med i dag - som jeg indtil videre ikke kan benytte i og med at vi ikke kan køre hesten derind pga snevejr - og min bil kan ikke stå fast  jeg er bare SÅ træt af det!
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi mennesker er da nogle forkælede m*gunger (undskyld udtrykket) . Vi brokker os over at sneen kommer i marts, vi ingen hvid jul får osv og bla bla bla.. Nu kommer sneen faktisk i vintermånederne, vi har fået en HVID jul (sjældent set - 2 gang i mit liv det sker). Og så brokker vi os! Jeg er GLAD for at sneen er her nu, og ikke i foråret!! Og med det tænker jeg på global opvarmning, for årstiderne rykker sig, og vi er heldige med et "normalt" naturfænomen lige nu. For sneen er kommet når den faktisk skulle. Så vær' glad for sneen, og hyg jer - i stedet for det brok.  Jeg fryser osse, jeg har osse problemer med offentlig transport, jeg har osse fravær på grund af det, men jeg ELSKER at naturens gang i det mindste kan defineres som værende NORMAL lige nu! - eller i hvert fald gøre som forventet  Det var lige et surt opstød fra mig, ha' en god dag i sneen - og husk så: naturen gør som den skal, elsk den for det 
- Sagde DitteLouise
"There are 2 kind of evil people. People who DO evil stuff, and people who SEE evil stuff being done, and not trying to stop it"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan |
Marianne F (Khan Rita-welsh) |
01-02-2010 11:30 |
|
faktisk godt lide sneen. Men temperaturer under -3 grader og blæst, det gider jeg bare ikke mere. Træt af ikke at kunne komme til møddingspladsen, og af frosne vandrør i staldene. træt af ikke at kunne have ponyerne ude hele dagen mens jeg er på arbejde som de plejer, da frosten sørger for at der ikke er vand. Nu er de kun ude på mine fridage, hvor jeg kan fylde vandkar hver 3. time og ellers et par timer når vi kommer hjem sidst på eftermiddagen. Nej, hvis der skal være sne, skal det være tøsne vi kan kælke og lave snemænd i uden forfrysninger... Så elsker vi sne her....
Hilsen Marianne Frandsen * Nu med Welsh pony og ingen DVér... Khan Rita venter føl til juni WPBR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanette ♥Mufasa♥ |
AmigoCjn |
01-02-2010 11:34 |
|
Jeanette ?Mufasa? nej det er ikke til at vide hvad de mener når de siger Østjylland. F.eks. skulle ØSTJylland have haft del i det læs som vest og nordjylland fik. Kom der noget? Ikke så meget som et fnug!!! øøøv, VIL have sne og i rigelige mængder. Elsker denne vinter! 
...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damgaard |
|
|
jeg er træt at sneen, da jeg ikke har været ude at ride på hesten en måned nu. Der er is under sneen og det kan jeg ikke arbejde med, det har jeg min hest for kær til. Det bliver spænnende at komme op på den kan jeg fortælle, den er nemlig frisk nok som den er Stakkels mig  Men midt i alt det sure ved ikke at have ridehal og alt det der, så er der jo det gode at se frem til, at der til sommer ikke kommer så mange insekter osv Muahahaaa!!!!
Damgaard
Med den firbenede skygge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi har været uheldige mht. sneen hos os.. Min hest glider mere end normalt -kan slet slet ikke stå fast med sine bagben, og en anden hest er faldet på folden og har (måske) brækket hoften  Jeg hader sne og is i øjeblikket. Ellers elsker jeg normalt sne, og synes det er så smukt. Men det er ikke godt for vores hestes sikkerhed.
<3 Kristina & Starlight´s Sidney <3
Har din hest været "dum" idag?? Prøv at kigge lidt indad...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sneen.. |
|
|
Altså det er da hyggeligt med sne, og flot.. Men gider ikke det er ¨så hunde koldt hele tiden... Og så har vejene bare at være fine i weekenden, når jeg skal have min hyp transporteret til århus 
Maria B.P Søger opstaldning i århus området til hingsteplag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er træt af det |
xtiny |
01-02-2010 19:24 |
|
Jeg har ondt på nye interessante måder. Vi har det meget fodkoldt- 13 grader. Desuden bor vi, hvor vi bor- 4 km til brugsen- eller 10 til Bogense. Og i snevejret kan vi ikke købe ind- eller køre selv. Jeg varlige inde og købe ind i dag- og inden jeg steg på bussen - røg jeg omkuld- og vred mit knæ og foden. Ja møg forvredet fod. Av.
Mvh xtiny
"All problems are people-problems. No people, no problems!" Citat tilskrevet Stalin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da dejligt |
|
|
lige bortset fra at jeg skal have skubbet bilen ud hver dag. Men jeg får redet en hel masse, ture er for fede i knæ høj sne, kan både trave og galoppere. Jeg rider en lille smule i ridehal, ca en gang om ugen ellers ture. Der er saltet 20 x 20 meter på vores bane, så der er banen blød under sneen, så der kan vi longerer eller trave lidt. Jeg tør dog ikke galoppere på volten, men i stille og rolig trav er det helt super. Man får trænet noget helt andet, for de skal virkelig løfte sig når de går i sneen. Det er kun hvis det rigtig blæser, så kinderne fryser til is, så er jeg en smule klemt og drømmer om varmere vejr, men ellers så er jeg nu ret godt tilfreds.
Sagde Janne Sælges: Windsor elite 17 " Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB for info -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Amigo: Nej, vi bliver heller aldrig helt kloge på hvor dælen øst-midt-vest-syd jylland egentlig er henne  For vi er da lige midt i det hele, og det er ikke til at hitte ud af hvor grænserne går...Slet ikke på regionalprogrammerne, der tror jeg faktisk vores omegn er røget helt ud af alle programmer...Vi zapper rundt for at finde VORES regionalprogram  Sender lige varme og trøstende tanker til dem der er kommet til skade grundet vinteren og de heste der også er kommet til skade...Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at ønske sne og frost væk...Sorrrry  Nu må vi se om der kommer snestorm imorgen eller hvor grelt det egentlig bliver... Vi har ihvertfald handlet ind idag til den store guldmedalje, så vi og hundene klarer os igennem en eventuel lukning af vejene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I dag er det vist lige meget... |
|
|
... om vi bor i det ene eller det andet hjørne. Jeg er kørt på job, og skal egentlig have audit fra 10 til 13 - men jeg tvivler på, at vi gennemfører. Ifølge de seneste meldinger (TV), så vil det dække hele Jylland i løbet af formiddagen. "Min" kontorelev kommer fra Silkeborg, og dér var der temmelig meget sne allerede i morges. Det blev dog mindre og mindre, efterhånden som hun nærmede sig Viborg. Hun hørte i radioen (tror det var P3), at på en skala fra 1 til 10, så bliver snestormen i dag en 8-9 stykker. Lyder ikke særlig rart. Heldigvis er vi godt forsynede med alting - så jeg skal bare sørge for at lette måsen i tide til at nå hjem  Pøj-pøj derude, og husk at køre forsigtigt  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
.."valgt" at blive hjemme i dag! I går da jeg kom hjem, kørte jeg uhjælpeligt fast i min indkørsel. Nu har jeg fået gravet en del, så det skulle snart være muligt at vende bilen, så den har snuden udad - så er det nemlig nemmere at komme afsted. Men om jeg kommer på arbejde i morgen er jo usikkert - det kommer an på snemængden i eftermiddag. Heldigvis tog jeg på indkøb i går, så jeg er velforsynet med alt  Og endnu mere heldigvis - min søde chef har fået organiseret en adgang til firmaets server, så jeg kan passe noget af mit arbejde hjemmefra. IKKE en hjemmearbejdsplads (jeg må ikke engang sige ordet) men en adgang så jeg dog kan lave noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg arbejder |
|
|
hjemmefra i dag. Tidligt i morges var jeg lige ude på vejen med hunden for at vurdere hvor slemt det så ud. Og selvom det nok ikke har sneet en hel masse i nat var det nok til at der lå små driver ud over vejen pga fygning. Indkørslen var da også sneet lidt til. Og sidst jeg kørte i snestorm nåede jeg kun at være på arbejde 1½ time inden alle sagde at jeg skulle tage hjem for nu var Hobro lukket helt af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne er skønt |
|
|
Jeg glæder mig meget over alt den sne. Det er jo super fantastisk at vi for første gang i mange år har rigtig vinter. Vi kan skrite ture i sneen, nyde det smukke syn af hvid, urørt sne, høre den knasende lyd af sne under hestens hove, og vi kan se de smukke muler nyde sneen på foldene. Man kan tage ungerne med ud og lege i sneen, trække en tur på kælken, lege med hunden som elsker at boltre sig i sneen. Og selv det at skovle indkørslen fri for sne er hamrene charmerene. Så la der bare komme mere, det sker så sjældent.  Så det kan jeg sagtens leve med uden at brokke mig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nordvestjylland |
|
|
Her i Nordvestjylland ved Limfjorden lige ved Aggersund er den frygtede snestorm altså ovre.................. det vil sige den dukkede aldrig rigtig op i mere en 1 time så var det stoppe med at sne igen. Jeg vil næsten kalde det et mediestundt at blæse det op på den måde , her har det ikke sneet siden kl 13 og det blæser altså heller ikke........... så deeeeeeeeee. Karina
Engang Fjordhest altid Fjordhest
www.stutteri-moldrup.dk
Fjordhoppe på 12 år, 147 cm, kåret med 8 i helhed, går LB/LA dressur.
To gule fjordhopper af topafstamning sælges billigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snestorm |
Sys 1 |
02-02-2010 16:13 |
|
Her i Helsingør kl. 16.15 har vi bragende snestorm - den startede så småt ved 14-tiden og lige nu vælter det ned med milliardermillioner snefnug, stærk blæst og en masse fygesne også ........... synes bestemt ikke det har været opreklameret. GLAD for jeg nåede indendøre, inden det blev alt for slemt !!!!! Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|