Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 at flytte stald
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 19:04


ja det er godt nok mærkeligt at pakke sine ting sammen hvor hesten har stået i 6 gode år for at flytte dem til en anden stald....

men pga. af pris stigning det gamle sted har jeg bare ikke råd længere til at blive stående...så måtte jeg træffe beslutning om at finde en anden stald


dette er også lykkes...


så nu starter der et nyt kapitel... nye venner, en ny hver dag, både for hestene og mig, nye måder at gør tingene på o.s.v.


så nu må jeg håbe at de kommer til at trives


hoppen så ud som hun faldt godt til i hendes nye boks men den bette (plag på 1 år) var lidt ked af det... men det er jo også en omvæltning for ham....


han er vant til løsdrift hvor han var den yngste og nu kommer han i boks ved siden af nye kammerater på hans egen alder som han skal dele fold med imorgen er noget spændt på hvordan det kommer til at gå....




0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke med
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 19:34

flytningen....må man være nysgerrig og høre hvor I er flyttet hen? Er selv fra de kanter, og min veninde leder også efter nyt opstaldningssted i området nemlig

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 19:51

tak ja jeg har sendt dig pb... jeg fandt stedet på markedet pladsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 det skal jeg også
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 11:57

Ja jeg skal også flytte stald, da der var blevet lovet en boks fri 1 feb, men ikke blev det alligevel. har jo 3 og vil gerne have dem i samme stald så jeg ikke skal køre for meget rundt efter det..


Lækker DSP hoppe efter Antario n sælges billigt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider