Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilke frugt??
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 12:42

Ja, jeg er jo gået på en lille kur, og så skal mine mellemmåltider jo helst bestå af frugt.

Nu er jeg altså ikke lige den store frugtspiser, så derfor søger jeg lidt inspiration.

Æbler blir jeg faktisk mere sulten af at spise.

Banan kan jeg godt spise, men det kommer til at hænge mig langt ud af halsen, hvis det er det eneste jeg får.

Vindruer... jaaa...

Pære bryder jeg mig ikke om.

Blommer og fersken

Det kunne jo være, at nogen herinde har forstand på den slags, og måske har forslag til gode frugter, som også mætter.

Findes der overhovedet andre frugter, end dem jeg har nævnt??

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

ikke frugt men grøntsag
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 12:51

Hvilkent hestemenneske kan ikke lide gulerødder? De kan sagtens bruges og mætter rigtigt godt, hvis du spørger mig.

Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.

www.highlandpony.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 12:53

Hvad med nogle citrusfrugter;

Appelsin

Clementin/Mandarin

Grapefrugt

Eller forskellige meloner?

Måske Ananas?

Hvis du går i special forretninger kan du sikker også finde andre, men usædvanlige frugter, men det jo så også noget dyrere end det man som regel finder i supermarkedet.

Men hvis du har mod på lidt eksotisk, så synes jeg dragefrugter er helt fantastiske og faktisk ret mættende. Dog er det svært at opdrive nogle rigtig gode her i DK, men har da set at bla brugsen af og til har dem.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 12:59

... lide sharonfrugt, ananas, melon, mango og granatæble.

Vil du gerne spise flere frugter, er det en god ide at lave en frugttallerken med lidt blandet. Det føles lidt "hyggeligere" at sidde og spise af end hvis man bare sidder med et æble eller en appelsin. Og f.eks. til fjernsynshyggespisning er det altså en god ide...

De fleste frugter holder sig fint i halv tilstand hvis du dækker den rå flade til med husholdningsfilm og lægger det i køleskabet. På den måde kan du lave en varieret frugttallerken uden at overspise.

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 13:58

er så glad for de der tropiske frugter som papaya, passionsfrugt, mango, kiwi, hjertefrugter (tror jeg de hedder ellers kalder vi dem bare det )

Ellers tjek hvad de har i dit lokale supermarked, måske noget du ikke kender, så prøv det, køb en enkelt eller to.

ps. kur hjælper ikke hvis du ikke holder den for altid, ellers tager du jo bare kiloene på igen, når du stopper på kuren ;)

spis sundt og varieret for altid og dyrk motion istedet!

Ved ikke om det var den øverste form for kur du er på, det lyder bare sådan når folk siger kur, at så er det noget kortvarigt, men måske du allerede ved det jeg siger :)

Asta

>> You just can't live in that negative way...

make way for the positive day! <<

Rest In Peace Isabella! :'(

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 14:44

Jeg fik en seddel i min postkasse, om nogen som søger folk der seriøst vil tabe sig og jeg kontaktede dem, så nu er jeg på sådan en kur, hvor jeg skal drikke protein blanding og spise nogle fiberpiller osv.

Altså sådan at jeg får vitaminer og alt det der, samtidig med, at jeg spiser mindre (altså erstatter måltid med protein drikken)

Nu må vi se, om det hjælper. Det er lidt hårdt her i starten, hvor det gælder om at smide de kilo, man vil af med. Bagefter skal man "bare" sørge for at blive dernede.

Nu må vi se, hvad det bliver til. Men jeg er i hvert fald rigtig god til at holde mig fra cola og chips

Det skulle jeg nok også bare have gjort før, så var jeg sikkert ikke blevet så F..

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider