Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fødselsdagsgave vs. rideundervisning
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 14:06

Min svigerinde har som barn gået til ridning i en kort periode. Sidste år red hun lidt på naboen søde oldenborg vallak.

Deres to piger går begge til ridning, og min svigerinde vil rigtig gerne gå til ridning, men i den lokale ridesklub hvor pigerne går, er der kun ponyer, resten er privatheste. Der er enkelte store ponyer, som jeg tror hun ville kunne ride på, hun er ikke så stor, hverken i højde eller drøjde.

Nu er vi inviteret til fødselsdag, og jeg ved at hvis hun ikke snart får et spark, får hun sig ikke taget sammen til at få undervisning som hun jo egentlig gerne vil. Hun har alt udstyr, hjelm, bukser, støvler osv. Så hun mangler bare en hest og undervisning.

Tror I man kan købe "gavekort" til en mdr. undervisning, uden at man skal være medlem af klubben?

For så springer vi rammerne for hvad vi giver for hvis vi også skal give klubkontigent.

Kender I en god klub i Sønderborg, Gråsten, Åbenrå området med gode store ponyer/heste og god undervisning til voksne...?

Til salg/udlån:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.

Send besked for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 14:10

Lyder som en vildt fed gave! Kender ikke området så kan desværre ikke hjælpe dig med dette.

Men mon ikke hvis du spørger stedet på en pæn og sød måde, så tror jeg da sagtens det kunne lade sig gøre at få en enkelt måneds undervisning som "prøve" for at se om det var noget for fødselaren, uden medlem af klubben. Dog skal i jo så bare li forklare fødselaren, at hvis hun vælger at fortsætte, så skal hun så betale for medlem af klubben. Dette kunne evt. stå på gavekortet?

MVH Pernille

Vinterdækken sælges str. 155 se annonce

R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!

Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år.

-Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 18:02

Ude hos os har man i hvert fald kunne gøre det og vi har faktisk et par ordentlige skoleheste. Ellers gi'r Quick gerne en rodeotur ;) ;D

Men det ligger jo nok lige i udkanten af hvor langt hun kan/vil køre?

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Helena
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 20:09

Ha ha ja det gør hun sikkert gerne, men det tror jeg min svigerinde gerne vil frabede sig. Hun har sidste sommer haft både mig og hende 8 årige datter til at vise hende at den store oldenborger ikke gør noget når man skal galoppere, så alt for mange krumspring er hun nok ikke til, men en lille sød fjollerbak som Didde havde været ideelt.

Til salg/udlån:

9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano, tilredet, mangler genoptræning.

Send besked for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 21:16

Jamen sådan en har vi skam også, han hedder Guffi ;) Og ellers er der hafferlaffen Lurifax.

Jeg har faktisk været ude og skridte på Quick helt uden krumspring, så det går da den rigtige vej :)

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider