Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rytterlicens
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 22:55

Hej alle.


Kom den anden dag til at snakke med en veninde om, hvordan og hvorledes man gør, når man har ridemærke 1 og 2 og klar-parat-start og ikke pt har behov for licens'en. Kan dette blive forældet eller er det noget man har til evig tid, som de kan se, den dag man får behov for det.



Knus Sus :-)
Msn: Susser86@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 07:45

Jeg har også det gamle ridemærke 1 og 2 samt licenskurset. Jeg har bestilt min licens, så jeg har fået girokortet, men har ikke betalt da jeg ikke skal bruge den i år. Så var jeg nemlig sikker på at jeg opfyldte kravene så det hele er registreret og jeg kan få min æicens igen fremover.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bestille
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 17:56

Tak for svaret, så du har bare bestilt den og lader så bare vær at betale, men ttor du så ikke de sletter nr., inde ved dem igen, hvis ikke den bliver betalt??



Knus Sus :-)
Msn: Susser86@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 rytterlicens
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 19:59

Dine ridemærker og licensprøve bliver ikke forældet.

Vh Elisabeth

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sus....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2010 09:13

Nej der står klart og tydeligt i brevet, at man har opfyldt licenskravet og at man ikke skal betale girokortet hvis ikke man skal bruge licensen i år. Licensnummeret bliver ikke på noget tidspunkt slettet, det følger dig altid. Jeg har valgt at bestille girokortet uden at betale, da jeg så er sikker på at det hele er registreret som det skal, og jeg har nu et stykke papir hvor der står, at jeg har opfyldt kravene. Og desuden ved jeg endnu ikke om jeg får brug for min licens i år, man kunne jo være heldig, og så går det ikke at jeg skal vente på at få girokortet :)

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider