|
|
| Film med sort dressurhest? |
|
|
Der var en gang for mange år siden en film med en sort hest. Faktisk nærmere end dame og hendes datter med en sort dressurhest - Toledo (kan det ikke passe?) Faren skrider med alle pengene og så tager de afsted. Hun får arbejde på et dressurstutteri og hjælper med at træne en rød hest?. Men Toledo bliver blind osv osv. Hvad hedder filmen ? :S Tror det var Tv2 eller DR der sendte den på tv en gang. Hjælp mgi HN
Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest. Har en skade, som gør hun ikke må ride "hård" dressur eller spring. McLean trænet, meget simpel og tillidsfuld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Den hedder noget med Long Shot eller noget i den stil. Har set den flere gange over Hallmark og den kan bestemt anbefales  Selv manden som ikke har den store interesse i heste er vild med den. Hilsen 'Stine
Mor til Simon 11 august 2008 Border Collier er dog nogle skønne hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffff |
|
|
Jeg så den en gang da jeg var mindre og synes den var så god. Så, så den bare flere gange i træk  Jeg mindes at have optaget den, men kan ikke finde de gamle bånd. Og vil virkelig gerne gense den. Tak for det, jeg prøver søge på den 
Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest. Har en skade, som gør hun ikke må ride "hård" dressur eller spring. McLean trænet, meget simpel og tillidsfuld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min mand har rodet nettet igennem for at vil købe den på dvd, men det har ikke lykkedes ham at finde den. Og det var så lidt 
Mor til Simon 11 august 2008 Border Collier er dog nogle skønne hunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffff |
|
|
Jeg har søgt på den og der kommer intet frem med noget med den film og hesten :s Kun noget med skyderier hehe. Nogen som evt ved hvor den kan fåes på dvd her i DK ? Evt over nettet, men helst ikke i udlandet, men i DK. Med danske undertekster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Hesten hedder Tolo og ja den kører nogen gange på hallmark.
MVH Pernille
Vinterdækken sælges str. 155 se annonce
R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!
Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år. -Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffff |
|
|
Det sku da underligt man ikke kan opdrive den på DVD Kan jo ikke vente på de gider sende den på hallmark igen  Øv hvor det altså ærgeligt. Slet ikke nogen mega dygtige net-personer herinde som kan finde den ? ;S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lalala |
| Forfatter:  |
Hefy *trille-mille* |
| Dato:  |
25-01-2010 13:08 |
|
iih en hestefilm - dem er der altså for få af, og især med dressur indblandet har hermed bedt min kæreste bestille den.. men hov, i det der link til hvor man kan købe den, der henviser de til to andre film "the last cowboy" og "straight from the heart" er der en form for sammenhæng mellem de 3 film? for så skal de da også på ønskelisten - gode eller ej, de koster jo ikke alverden 
Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... og FØLMAVE - YAY!!!
Balingo Birkedommergård - hvil i fred min ven :'(
søn. 13 dec. 2009 kom Deimi i stalden med følle - glæder mig til at prøveride damen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
Der er mange heste, film der inde jeg aldrig har hørt om:0) eller ikke den i nævner her... ærgeligt de ikke vises mere i tv... det hade været beder end alle de genudsendelser:0)
Travheste sælges til ridebrug skrive en pb for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
I skal lige være opmærksom på, at dvd'en der henvises til i amazon linket er en region 1 dvd - dvs at man skal have en multiregions dvd afspiller for at se den. Europæiske dvd'er er region 2, og de fleste afspillerer kan kun afspille dette format.
At lede efter og finde Mr. Right er som at spise ærter med en kniv...spild af tid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|