Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen der har prøvet hypnose
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 10:42

mod allergi, bla andet allgeri mod katte og pollen.

Hvad, hvordan og hvorledes?

0
0
Svar på denne tråd

jeg hægter mig på
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 13:13

dog i en anden forbindelse. Jeg har i tankerne at prøve hypnose i forbindelse med angst.

spændende spændende

0
0
Svar på denne tråd

ikke.....
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 20:08

ikke allergi, har været med i forskning på tandlægeskolen pga. smerter. Og jeg må sige, det stikker piller :) Jeg blev også mr-scannet i hjernen, fordi de ville se, hvad der skete i min hjerne imens. Der har været noget om det i tv.

Jeg bruger det som selv-hypnose ind imellem.

Jeg synes, det er meget spændende, nærmest som 20x meditation. Man kommer helt ned i sig selv.

Lone

If he loved you
Like I love you
I would walk away in shame
I'd move town
I'd change my name - Sting

0
0
Svar på denne tråd

cdjvhdkjvhjksdk
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 20:14

Kunne altså ikke forestille mig, at hypnose skulle kunne hjælpe mod allergi, da allergi jo ikke er noget psykisk?

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

Numsefisken
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 08:20

Jeg har siddet og læst flere hjemmesider, hvor der på alle står at allergien oftest er tricket af noget psykisk.

Så der må næsten være noget om det.

0
0
Svar på denne tråd

Har prøvet
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 09:02

ifb. med smerter i maven som er psykisk betinget, dog unden resultat, synes det var spild af penge.

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

bvjdksvkahvkhsk
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 09:40

Det har jeg svært ved at tro på, for man bliver allergiker (overfølsom), når ens immunforsvar udløser nogle immunologiske reaktioner, som er skadelige over for vævene eller forstyrrer fysiologiske funktioner i kroppen.

Altså når kroppens immunforsvar reagerer kraftigt på et ellers helt uskadeligt stof der finder vej ind i kroppen, kaldes det allergi.

Det er jo en ren biologisk process, derfor kan jeg ikke se, hvordan det kan være psykisk betinget.

Hvilke "allergiske" reaktioner udvises der? Og er det i forbindelse med at der spises noget specifikt, huden udsættes for noget specifikt eller at der indsnuses et specifikt stof (f.eks. pollen)?

NUMSEFISKEN
Equito's Litote
Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på

0
0
Svar på denne tråd

herhjemme
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 10:01

er det kat datteren ikke kan tåle.

Vi havde kat, da hun var mindre. Efter et års tid, flyttede katten hjem til mine forældre da vi selv skulle flytte og ikke kunne have katten med. Lige siden har hun reageret på katte. Kløe og svie i øjne, næse der løber og hun bliver rødt flere steder.

Lidt det samme med græs og birk, men ikke lige så voldsomt.

Jeg linker lige til en af de sidder jeg har fundet:

www.sonnerasmussen.dk/ allergi.htm#Det-er-muligt

Heldigvis kan hun tåle hestene.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider