Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Uhensigtsmæssig behandling af Tuppervare
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 18:10

Ralle... Tror jeg anmelder mig datter (Me2)til røreskålenes værn og til Tuppervare, for uhensigtsmæssig behandligt af en stakkels Tupperware røreskål..

Staklen stod inde bagerst i skabet og rystede, da den opdagede, at det var dens tur, til at komme ud i lyset og blive udsat for oplevelser, der bestemt IKKE er et Tuppervare skål værdig..

Nu står hun og PISKER i skålen, æggene bliver pisket, og jeg er endda sikker på, at det ikke engang er økologiske æg..

Stakkels små æg, der kunne være blevet til kyllinger..der bliver nu pisket i stykker og jeg er sikker på, at Tuppervare skålen osse får en del pisk.

Det er tydeligt at den ikke har det godt. Selvom hun sætter den forrest i skabet, er det helt sikkert at den står aller bagerst og nederst, næste gang hun skal bruge den. Den gør da alt for at slippe for at blive pisket.

*RALLE* *RALLE* *RALLE* *RALLE* *RALLE*

Fnis....

Hvor der er en vilje, er der en vej..

Have trouble? Throw it in a´bubble, and blow it away.

Hestefolket - Kig ind og mød os...
Katte i Fokus - DK´s dejligste katteforum

Min egen HP
0
0
Svar på denne tråd

sjovt.......
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 18:21

Ha ha, sej tråd.

Kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

Se os til bla. DM i år 2010.

Når kun det bedste er godt nok.

0
0
Svar på denne tråd

Glem det....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 19:37

Skålen er færdig... Druknet i pandekage dej!!!!!

Mit skab kunne alligevel efterhånden ikke rumme flere skåle.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 21:52

stakkels stakkels skål ..

du skal vidst lære noget tupperwaresmanship !

det der er simpelthen tupperware mishandling, altså !

... Med den skønne Max Nobel ...

... Døm ikke på det du ser i nuet, men det det kan blive til ...

... Med troen & viljen, kan selv du flytte bjerge ...

*dækken str. 155/300gr sælges. nyt!*

0
0
Svar på denne tråd

Piskede hun skålen?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 22:14

Får ikke at tale om eggmanship! Man behøver slet ikke piske dem, hvis man bare taler kærligt til dem længe nok, skal de nok blive luftige med tiden helt uden pisk

Men skålen, den mener jeg skal have 2 timers rollkur så er den færdig med at flytte sig i skabene!

Iøvrigt, hvis skålene i køleskabet bevæger sig fra forrest til nederst og bagerst, så bør man straks tilkalde dyreværnet og få dem aflivet

Medlem af Bullerklubben

og NSLFB

0
0
Svar på denne tråd

overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:01

præcis Jane, vi kan ikke have sådan nogle uopdragne skåle, tænkt nu hvis de bryder ud i nattens mulm og mørke og foræder sig ?!

for ikke at tale om hvis de gør det mens man bruger dem ?!

så skal man også have en skålehvisker ud ?!

for at finde ud af hvad man gør forkert, hvorefter man bliver opfordret til at bestille massør til den stakkels forslåede skål ...

puuha, afliv skålen og køb en ny, meget nemmere :P

0
0
Svar på denne tråd

Skål, skål ikke
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:30

Nu er den jo druknet.. Og jeg har på fornemmelsen at den havde overvejet mytteri...

Synes nemlig ikke at noget som helst kunne finde ud af deres plads i skabene...

De jumper gerne ned på bordene og sviner sig til, og hvem skal stå og vaske i flere timer om ugen, og for HVAD??

Mytteri siger jeg bare... Mytteri....!!!

Hvem ved... Det næste blev vel at den ene fordømte skål ville pudse hele mit sæt af knive og gafler i hovedet på mig, så noget måtte jeg gøre...

Hvis den overlever overvejer jeg at piske flødeskum til en lagkage en af dagene.. I hånden... Det tager tid, så kan den fandeme lære det NÅ!

0
0
Svar på denne tråd

Nu er den så druknet
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:34

Stakkels stakkels skål. Klart det nemmeste ville være at aflive den nu Den har alt for mange traumer til at en skålehvisker kan hjælpe den og få en god selvsikker røreskål ud af den igen..

Jeg overvejer faktisk at kontakte TRC (Tupperware rescue center, for dem der ikke lige kendte stedet. ) Dér tager de skåle ind, der er mishandlet, og ikke værdsat.

KAn man mon redde en skål der er druknet i pandekagedej???

Min egen HP
0
0
Svar på denne tråd

overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:35

det godt, bar giv dem, så låget passer ! :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:50

" Hvis den overlever overvejer jeg at piske flødeskum til en lagkage en af dagene.. I hånden... Det tager tid, så kan den fandeme lære det NÅ!"

Nu er jeg hverken tupperware-hvisker eller håndlæser eller lignende, men jeg tror altså du sparer meget tid ved at piske fløden i en skål, fremfor i din hånd. Også selvom du gerne vil give hånden en lærestreg!

Hvad er det iøvrigt du har tænkt dig at lære din hånd?

Iøvrigt vil JEG gerne vide hvad der skete med den stakkels pandekagedej? Vi har så travlt med ting man kan tage op i hånden og stable f.eks. men hvad med stakkels flydene madvarer? Har de måske ingen følelser?

Alt for ofte hører og ser man jo pandekagedej der bliver bagt LEVENDE på en brændvarm pande, hvor er det humane i det? Man kunne da i det mindste aflive dejen først

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-01-2010 23:52

Den med hånde.. DEN havde jeg ikke lige overvejet... Tager nok lige skålen imellem.

Dejen.... Hehe Den piskede jeg da ihjel før jeg brændte den på panden!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

OG......
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 00:02

Ja så åd jeg osse det der blev ud af dejen....

Puuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor er jeg OND!

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 00:23

HAHAHAHAH tak for dagens grin inden sengen overtager mig idag.

Gud nej, stakkels lille seng at den egentlig os skal bære på mig hele natten.

Jeg tror du skal overveje hurtigest muligt at få en skålehvisker ud. STAKKELS SKÅL !!!

Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest.

Har en skade, som gør hun ikke må ride "hård" dressur eller spring.
McLean trænet, meget simpel og tillidsfuld.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift ..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 00:31

godnat til dig Sandra .. husk ikke at hoppe i sengen, den kunne jo føle sig trampet på, hvilket giver lange traumer, og koster mange besøg hos ole lukøje, som også fungere som sengehvisker ;)

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 00:38

Jeg ku aldrig finde på at hoppe i min stakkels seng

Det jo sengeplageri og så skal jeg jo os ud og have en sengehvisker til den bagefter og det sikkert sk'de dyrt, plus den os skal have en omgang massage da den helt sikkert bagefter har rigtig ømme - øhh - fjeder !!!!

Nææ, det hjælper altid at ae sin seng blidt henover madressen og sige "godnat lille seng" inden man lægger sig. Så kan man altid håbe på at sengen ikke kaster en på gulvet i løbet af natten :D

Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest.

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 00:40

Mht til at sengen ikke skal kaste en ud i løbet af natten - afhænger selvfølgelig lidt selv af sengeejerens bevægelsesmønster i søvne :D Hahaha..

Men det nemmere at give sengen skylden for at have tildet en på gulvet om natten. Bortset fra jeg så os skal ud og have fat i en psyskolog til sengen fordi jeg beskylder den for ting som den (måske) ? ikke har gjort? Eller var det sengens skyld?

0
0
Svar på denne tråd

Senge ER mærkelige
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 00:54

Snege skal man altså være meget varsomme med. Jeg kan godt lí at du aer din seng Sandra, inden du lægger dig. Senge er så pokkers mærklige og kildne, og til tider svært ondskabsfulde, og så bryder de sig IKKE om, hvis man har drukket.

Jeg har lagt mærke til, at hvis jeg har været i byen, og kommer hjem i lettere opløftet stemning, og skal i seng, så opdager sengen, at jeg lugter af sprit. Så selvom jeg har børstet og skrubbet mine tænder og brugt mundskyllevand, bliver sengen fornærmet og begynder at køre rundt i soveværelset. Jeg priser mig lykkelig for, at sengen IKKE kan stikke af, gennem en almindelig dør. Men den hævner sig svært meget.

Det er næsten ikke til at blive liggende i sengen, jeg har været nødt til at holde godt fast i madras og hovedgærde, for at den ikke skulle få mig smidt på gulvet.

Sengen stopper først, NÅR jeg er faldet i søvn, eller den selv er.

Har du aldrig oplevet, at når du har lagt nyt sengetøj på, og du bruger stræklagen, så om morgenen, selvom du måske har haft en rolig nat, så er lagnet krøbet næsten ind på midten af sengen. Så jeg tror altså de er kildne osse.

Så man skal altså ikke há alt for meget ondt af senge, de KAN være ondskabsfulde.

Men den med at ae sengen, er nok en god form for bestikkelse, den tror jo nok at det er fordi du kan lí den, og så er den sød..

Men ER der senge, der er søde?? Jeg har ikke hørt om en eneste seng, der ikke er kilden, eler kan lí når dens mennesker har sovet.

Gad vide, HVORFOR der mon er SÅ mange senge til salg, i div auktioner, loppemarkeder ect ect. Det er jo nok fordi den ikke har været sød ved sin ejer..

Jeg har IKKE en elevations seng, jeg tør ikke, kan i ikke se, at den tager mig som gidsel, ved at klappe sammen, med mig inden i madras og dyne..

Nej jeg har en god gammel seng, der snart er så gammel, at den ikke kan huske at lave ballade......

Min egen HP
0
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 01:09

Men jeg tror os du skal tænke lidt på de stakkels, stakkels senge som faktisk bliver mishandlet derude hos nogen ejere :( Tænk sig en gang med de senge som skal bære på en person i 12 timer i træk, på de der virkelig sove-nydere.

Så der jo intet at sige til at de smider dem ud af sengen eller bliver ondskabsfulde :(

Jeg tror vi skal se lidt mere i dybden på sengene og lærer at forstå deres - ømm - kropssporg noget bedre. Derfor overevejede jeg os på et tidspunkt stærkt en sengehvisker til min seng fordi den netop som du siger snurrer rundt med mig når jeg kommer hjem fra byen og tilmed begynder den os at sige sådan irriterende biiiiiiiiiiiip lyd lige ind i ørene på mig. :S Jeg ved ikke om det for at irriterer mig eller om det rent faktisk er fordi sengen egentlig har ondt :(

Derfor overvejer jeg os lidt en synsk som kan fortælle mig om min seng har ondt eller om den bare hader mig :( For jeg elsker faktisk min seng utrolig højt og den elsker at blive aet henover madressen inden sengetid. Bare sådan stille og roligt. Så kan man os lægge laget ordenlig imens, det varmer jo sengen sådan så den ikke fryser om natten :D

Så spørgsmålet er om alle de senge vi ser tilsalg - brugte vel og mærke - egentlig ikke bare er fortabte problemsenge som nogen har gjort dem til, men inderst inde er de gode af sig og trænger bare til noget ae ae, omgang massage, samtale med en sengepsyskolog og en sengehvisker ..

Jeg tror det vil hjælpe dig næste gang du fuld og kommer hjem fra byen, lige blidt af ae din seng inden du lægger dig og sige "godnat lille seng". Så skal du bare se :D

0
0
Svar på denne tråd

sssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 12:21

Lige en kort.. Gad vide om "dyne Larsen" er dyne og senge hvisker, når man tænker på den succes han har haft?

Måske er sengene rimeligt godt opdraget, når de kommer der fra. Så er det måske os menesker, der spolerer dem`??

Min egen HP
0
0
Svar på denne tråd

I har helt glemt...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 12:36

.. at mange af de stakkels senge derude skal bære på stærkt overvægtige personer - og så i mange timer i træk!

Det er jo lige til en billedtråd - "vi vil se folk over 100 kilo i deres seng"! Og så kan vi jo bagefter sidde og vurdere hvor svajrygget madrassen er blevet af det og hvor meget de bare slet ikke burde have en seng når de er sådan.

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth & Baloo
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 01:48

JA det kunne nu være sjovt med en billedtråd..

Det kunne jo være, at man skulle uddanne sig som Senge-o-praktor, til de stakkels senge, der har lidt overlast..

Gad vide hvordan det gik med den druknede Tupperware skål, der blev så frygteligt pisket igår, og derefter druknet i pandekagedej??

Kunne være jeg skulle snige mig ind hos Sanne, når hun ikke er hjemme og bortføre skålen. Jeg har Tupperware skåle i forvejen, så hun kan nok ikke se, at en af dem jeg så har, var hendes. OG jeg har haft Tupperware i så mange år, så jeg ved nok, hvordan de skal behandles..

Men er det mon tilladt, at gå ind og bortføre den stakkels forpinte skål? Jeg tror sgu jeg gør det.. I tier stille om det ikke??

Min egen HP
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er en skål-mishandler
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 02:33

Gnæk gnæk .. Vil det så sige at jeg også er en Tupperware-mishandler, når nu jeg har tyvstjålet en af min mors elskede tupperware skåle (hun har ca. 200 uden @!#$!) og taget den med op i stalden, for først at bruge den som slikskål, så fik hundene deroppe lov til at bruge den som vandskål .. Og nu .... Dam dam daaaa daaaam .. Er den fyld op med bid og mudrede benreflekser Muhahahahahaaaaaaaaaaaa! Hehe.

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

I Irish Cob

' '

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 06:37

Uhhh det kan måske være derfor min seng har en fjeder i ryggen på mig??

Hvem ved... Den har osse oplevet lidt vægtklasse fra min side efterhånden.

Og mine piger hopper oven i købet osse på den.....

Hvad skålen angår... Jeg har i går faktisk netop gjort det ultimative med den, for den åndede endnu...

Jeg har stillet den i køleskabet med kartofler, og der kan den så få lov til at stå i kulden hele dagen, så kan den måske for hylan da lære ikke at være så skide stiv i det og opføre sig ordentligt, samt ikke få alle de andre redskaber til at genere mig.

Ved ikke hvorfor men i går efter at ha læst tråden så så jeg for mig min kaffe maskine få øjne og jumpe i fjæset på mig så snart jeg kom ind af døren...

Tror jeg får traumer... Og det altsammen pga den dumme skål...

Hilsen Sanne.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bliver
Forfatter: 
Dato:  25-01-2010 10:18

aldrig fan af plastikbøtter til overpris - og slet ikke hvis man skal have forskellige skåle, alt afhængig af om man pisker eller ej

Nanna Hyllested

Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider