Jeg tro at vi er "SÅ KLOGE", fordi vi ikke ved bedre.
Krydstogtskibene, hvis det er rigtigt, går ikke i havn, da havnene er ødelagt.
At kaste mad ud fra luften, ville skabe total kaos, oven i det total kaos der er i forvejen. Folk vil jo slå hinanden ihjel, for en pose ris. Forestil jer, at det var jeres barn, mor, far, bror osv der var ved at dø af sult. Hvem når først posen med ris? Derudover er en stor del af problematikken jo manglende genhusning, og selvom vi gerne ville, kan vi jo ikke smide papmachehuse ud fra luften. En anden stor del er manglende behandling og medicin. Dette kan HELLER ikke klares fra luften. Flere soldater, jamen dem sender man jo til i stride strømme, ihvertfald fra USA. Og selvom man plantede soldaterne på jorden, til at tage imod hjælpen fra luften, ville man ikke kunne afsende disse luftpakker så præcist, at man kunne være sikker på, at det er soldaterne der får fingre i det først.
Men jeg tror ikke vi er klar over, hvor omfangsrig denne katastrofe er.
Jeg tror helt oprigtigt på, at ALLE arbejder på højtryk for at hjælpe, organisere, redde, fremskaffe og hvad der ellers ikke skal til.
Men vi er derimod HELT enige, hvad angår at lukke luftrummet i flere timer pga. Hillary Clinton. Hvad sker der får dem? Det hjælper da NADA. De har i forvejen seriøse problemer med at få flyene ind. Det er fint at hun vil hjælpe, men så gør det venligst uden at lukke luftrummet!!!