|
|
| Hvad står der på din jakke/vest? |
|
|
Hej Jeg har en vest, som jeg overvejer at få broderet på....men er lidt tom for idéer. Så, hvad er der broderet på din jakke/vest og hvorfor? Vis den gerne frem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På vores |
|
|
står der: Rønnebjerggård, da det er hvad vores gård hedder. Der står også hestens navn på. Har desværre ikke lige billede af det.
Team Rønnebjerggård...... Super 1ér pony sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maddox Extreme |
|
|
Jeg har en Maddox Extreme - og der står heste-nettet.dk på ryggen af den 
mvh PiaR quantum in me fuit
Trimmebord med hjul købes
ƸӜƷ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• ƸӜƷ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingenting |
|
|
Jeg har ikke fået noget broderet men tror jeg ville få en lavet med mit efternavn - Dyrskov - hvis jeg skulle have en lavet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har: -en sort jakke med lille DOA logo på brystet og stort på ryggen, hvor der også står "Dansk Oldenborg Avl" -en isblå jakke med lille DOA logo på brystet -en rød vest med stort DOA logo på ryggen og teksten "Vodagergård". Tror måske også, der er lille DOA logo på brystet af den. Hvorfor jeg har ovenstående, giver lidt sig selv, hvis man læser min signatur 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min vest :) |
|
|
Jeg har selv en vest, som jeg fik i julegave fra det stutteri hvor jeg hjælper til.. Så historien bag vesten er vel at jeg er glad for at være der og har lært meget i de år jeg har været der, selvom det er i en begrænset periode. SÅ det er stutteriets navn jeg har fået syet, Birkelund Arabians
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har bag på mine jakker mit eget navn i en bue øverst, hhv. oldenborg/dv logo i midten og hestens navn på lige linie nederst. Skrevet i "blød" skrift. Med lidt bling bling hist og her:-)
Hilsen Diana med den sorte skønhed Kezia.
Sælger: Kieffer Lech 17" M bom, sort og velholdt, lange gjordstropper! Prisidé 3000.-
Albion Original Comfort 17" NM bom, bredt kammer, sort, Prisidé kun 5000.-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
På mine ting står der Team StaldArthur Davidsen På mine hestes ting står der StaldArthur´s også navnet..
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk
2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Sabro ved Århus efter aftale MASSE RIDEUDSTYR SÆLGES, KIG PÅ PRÆSENTATION ELLER ANNONCER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriften |
|
|
Jeg har ikke nogen, men jeg ville vælge at få mit efternavn og/eller hestens navn på.. 
Mvh Elisabeth
"Om jeg gerne vil have kaffen sort? Findes det i andre farver? "
Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min vest |
|
|
Jeg har fået Marie Holst herinde fra til at lave mig både en vest og jakke. Det er simpelthen så flot lavet og jeg er super gald for det arbejde, som Marie har lavet - har lånt billedet af min vest på Maries side:  Og jeg fik også Marie til at lave en vest til min datter: 
Sort Winsor Greenline 17" fit 3 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Hehe, på min jakke er der broderet "Kingsland" på det venstre ærme.. Vildt opfindsomt, ikke? (Jeg har desværre ikke selv været så snedig at bestemme det.. Det var gjort på forhånd, LOL)  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Guuuuuud, jeg glemte lige... På sommerjakken står der noget så fikst som "Schockemöhle Sports" på ryggen.. Dog heller ikke hjemmeopfundet, men standardmonteret....  Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke endnu |
| Forfatter:  |
kruse |
| Dato:  |
19-01-2010 09:16 |
|
Jeg har ikke fået lavet mit endnu, da det har taget lidt tid og finde en i nærheden der kunne. Hun er nu fundet så på min jakke, vest, en del underlag og tæpper kommer der til og være et pinto logo og så min hests navn i en bue under(meget originalt ). Heidi »Womenizer«: Super fedt! Øv jeg ikke fandt på det, det ville ellers passe godt på os! 
Mvh Tine
med pintopigen Henning (aka Chinet af Korup)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på bukserne |
|
|
Jeg har ikke noget på jakken/vesten, andet end en gammel rød fleecejakke som har et DV-logo på ryggen og brystet. Til gengæld har jeg selv broderet disse: 
MVH Pia Fruen på Bøgehøj Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Tak for alle jeres svar  Jeg har desværre ingen gård. Min hest er en blanding, så der er ingen logo til ham. Mit efternavn er Madsen...hvor kikset vil det ik se ud  Flere forslag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
|
|
På min jakke, står der Moster...Det har min niece bestemt og på rideskolen kendte alle mig, som moster..  på ryggen er rideskolens logo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Lisbeth ♥Figorina♥: Ja da...Han hedder Milan. Måske jeg bare skulle skrive det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der står... |
|
|
"Frøsanggård" Dette fordi det er navnet på min fars gård, hvor jeg er vokset op, og hvor min hesteavl startede... Mine hjemmeavlede heste hedder alle ... Af Frøsanggård eller Frøsanggårds ... ;D Milla
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På den ene |
|
|
På den ene står der "Vester Enggård Nørholmsvej" på ryggen, Vester Enggård i en bue, også Nørholmsvej i lige linine i bunden. Det er stedet hvor jeg står opstaldet. På den anden er der Blueberryhills logo samt navn Stort på ryggen, også småt på brystet. Det er det sted jeg rider undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der står |
|
|
Team CoDa ox.... Det er mit distanceteam og alle i teamet har enten jakke, kasket eller bluse med det broderi på.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der står... |
|
|
Der står noget så simpelt som "Krastrup's Impulz" 
Pauline & Krastrups Impulz
min hest mangler ikke at lære noget, jeg, til gengæld, har meget at øve mig på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forleden dag |
|
|
gik jeg bag en mand i en gul jakke på sydfyn hvor der stod Team Talentløs. Hvad er det for noget? Jeg har ikke noget stående på mit tøj udover tøjets mærke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg har en jakke hvor der står hele mit navn på ryggen, og min sponsor på brystet.
/Line
4,5 kg. Naughty Gelding fra Dodson & Horrel sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har.. |
|
|
Jeg har fået skrevet mit efternavn på (Reinback). og det står der på næsten på alle mine ridejakker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ka få gjort det gratis.. |
|
|
Så har lidt forskelligt og lidt fjollet Nogle med: Anne Lea Feldstein Mogensen Andre med: Kildebergs Gavin Og sidst men ikke mindst: Lea & Gavin -så ka I lære det! Den sidste blev til efter en arbejdsdag med lidt for mange malingsdampe!  Så er der diverse underlag etc med alt muligt krims-krams.. Når det er gratis har man en tendens til at gøre det lidt ofte og også lave en del pjat..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brodering |
|
|
Jeg fik broderet på min jakke/vest, da jeg købte den hos Horsepoint.  Det er skrevet pga, at jeg både har en Barockpinto og en Barockhest. Så dette er fællesbetegnelsen for mine heste  Og så med linket til min hjemmeside, som omhandler dem..
Mvh Camilla.
*********************** www.kaabers.dk ***********************
Barock'er samt vejledninger i trickstræning.
Barockhest & Pinto-Barocktype/Barockpinto 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
|
|
har en jakke jeg fik af ejeren til en hest jeg engang red.. foran står der mit navn og er en lille springhest. bagpå er der en stor springhest og står FELIX (navnet på hesten)
-Stephanie Med den bedste Bandit 
meget modgang - men stadig meget gå på mod!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|