Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sygemelding på uddannelse. SU?
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 18:21

Jeg står sandsynligvis overfor en længere sygemelding fra mit studie (læser til sygeplejerske, og afslutter 4. semester lgie om lidt).

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om jeg stadig får SU under sygemeldingen? Eller er det sygedagpenge? Eller får man slet ingenting, når man er studerende og bliver syg?

Jeg ved godt, at jeg selvfølgelig skal have snakket med min studievejleder på skolen, men jeg troede faktisk lige, at jeg selv kunne få et overblik over reglerne ved at google lidt, men ak nej.

Er der nogen af jer, der har været i samme situation og kender til reglerne?

Nina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 23:53

Jeg tror desværre ikke man får su når du sygmelder dig. Du holder nemlig op med at studere, og det er derfor du får su. Jeg er selv sygmeldt mig fra gym. Og jeg får ingen SU.

New Forest
Elmholt Finesse
Kratgaarden Jeo
0
0
Svar på denne tråd

hvis du
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 00:17

Hvis du får din læge til at lave en sygemelding (som du selv betaler) og du så sender den op til skolen, så får du SU - det er nemlig det jeg skal gøre, fik jeg at vide af min studievejleder. :)

Den dejlige pintopige Kimberley og den søde palominofyr Sunny

... og elskehunden Sascha der betyder ALT for mig!!

0
0
Svar på denne tråd

sygdom...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 20:07

jeg har været sygemeldt 2 x, på min skole, fik dog elevløn, men det er jo også fra staten. Jeg fik det samme som altid.

Lone

If he loved you
Like I love you
I would walk away in shame
I'd move town
I'd change my name - Sting

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider