Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Intel Pentium 4 Processors
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 19:03

hej alle sammen jeg har hørt noget om at man kan gøre sin computer bedere ved at sætte sådanne en chip i og så skulle den få flere GHz og sådanne noget så vil jeg bare høre om der er nogen af jer der ved om det også gæller notboks og hvis skal den så være speciel til den pc jeg har ?

og skal man fjerne den der sidder i eller kan man plusse de 2 chippe f.ks 1.7 GHz + 2.0 GHz = 3.7 GHz når man f.ks skal spille

0
0
Svar på denne tråd

ikke selv
Forfatter: 
Dato:  17-01-2010 21:59

Kæresten siger det ikke er noget du selv kan gøre, det kræver rigtig meget forstand.

Plus man kan få problemer med kølingen på en bærbar hvis man gør det.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

Jeg søger hus til leje, gerne på landet, i 9541 suldrup.

0
0
Svar på denne tråd

Bærbar....
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 08:01

Det korte svar er Ja, man kan skifte dem ud, men ikke sætte to i.

MEN når du nu spørger om det kan lade sig gøre, er jeg ret sikker på at du ikke kan. Bærbare er i dag bygget så tæt og lukket at det er meget besværligt at få adgang til særlig meget i dem.

Dog kan det være du kan have fordel af at sætte flere ram i, og dette er i det fleste bærbare en smal sag. To skruer og ramblokken kan klikkes i.

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??

Lawis.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider