Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan kunne jeg glemme det
Forfatter: 
Dato:  16-01-2010 21:58

Jeg skulle have været ovre ved min farmor og farfar til fødselsdag i dag, men af en eller anden årsag glemte jeg det Det var virkelig ikke med vilje, men har åbenbart haft meget at tænke på her på det sidste. Kan bare ikke fatte hvordan jeg kunne glemme sådan noget! Kom bare pludselig i tanke om det ca. 3 timer efter jeg skulle have været derovre. Min telefon er kaput, så de har af gode grunde ikke kunne få fat på mig. Nej nej nej nej, har så dårlig samvittighed lige nu.

Hvordan viser man bedst at man virkelig er ked af det og gerne vil gøre det godt igen?

BULLER

HAFLINGER/ALPE QUARTER

FELIX

NORSK SKOVKAT

CARPE DIEM

0
0
Svar på denne tråd

hvor skidt
Forfatter: 
Dato:  16-01-2010 22:11

Få fat på en tlf og ring til dem og vær ærlig. Du har jo nok lidt for meget om ørerne, og er jo kun menneske.

Måske kan du tage forbi dem imorgen med en fin dusk eller lidt chokolade. det vigtigste er jo at de ved at du er ok, og at det bare var en forglemmelse.... de ældre har det jo med at blive så bekymrede!

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej altså
Forfatter: 
Dato:  16-01-2010 22:15

Det har vi også gjort engang - hos svigermekanikkerne.. der blev pludselig ringet om hvor vi blev af - og der lå vi derhjemme og så film

Floooooovt.....

Men find en tlf. og fortæl dem det som det er...

*...mennesket skaber sig selv ved at vælge sin moral ...*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2010 22:16

Tak, det lyder som en god ide

Jeg løb ned på mit arbejde med det samme jeg kom i tanke om det og lånte telefonen, så jeg har snakket med dem, men de var (selvfølgelig) ret skuffet ...

BULLER

HAFLINGER/ALPE QUARTER

FELIX

NORSK SKOVKAT

CARPE DIEM

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider