Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor mange timer/ugen universitet
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 14:40

Hejsa

Jeg er bare lidt nysgerrig med hensyn til hvor mange timer I har om ugen på det universitet i går på??

Og hvad studere I??

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg studerer ikke
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 14:44

men det gør min lillesøster og det er meget forskelligt hvor mange timer hun er på skolen.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Jeg studerer
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 14:46

heller ikke lige nu - men timeantallet kommer meget an på hvad man studerer. Men selv om man kun har ca. 8-10 timers undervisning (som er noget af det mindste), så skal man stadig bruge mellem 10-30 timer på forberedelse om ugen (alt afhængig af hvor hurtigt man læser/lærer, hvad man studerer, hvad man er i gang med etc).

En hest er den bedste ven man kan tænke sig!

• Mere personlighed end de fleste mennesker!
  • Tager dig for den du er!
  • Løber ikke med sladder og afbryder dig ikke med "kloge" kommentarer!
  • Giver de bedste kærtegn! ...
0
0
Svar på denne tråd

stormeren
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 14:52

Da jeg studerede dansk (-er droppet ud) havde vi på 1. semester flg. timer:

Mandag: fri

Tirsdag: 9-12 og så igen 13-16

Onsdag: 9-12 og hver anden uge 12-15

Torsdag: 9-12

Fredag: fri

:-)

Med venlig hilsen

Kat

- Jeg er den, jeg tænker jeg vil være. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg gik på
Forfatter: 
Dato:  14-01-2010 15:07

universitet(er droppet ud) havde jeg omkring 25 timer pr. uge på 1. semester og nok 20 timer på 2. semester. Oven I skulle der læses en masse. Tro vi prøvede at regne på 1. semester med lektier og timer, havde jeg i alt 50 timer på en uge (helt vildt)