|
|
| Vil gerne havde dén og dén og dén og |
|
|
I guder...Hvorfor er det lige man ikke havde sparet op i denne finanskrise tid, så man kunne udnytte alle de gode priser der er på heste pt??? Jeg har set altttt for mange, både føl, plage og rideheste jeg gerne ville have fingrene i...Men ak og ve... Ingen penge  Er jeg den eneste der har det sådan i øjeblikket??
Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde + 1 stk Moppehvalp :) Alle hunde har brug for stimulans, opdragelse og forståelse.. Lige fra Chihuahuah til Grand Danois.... Stop generalisering og se individet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Flot Jeanette....I min overskrift skriver jeg som en 10 årig "havde" istedetfor "have"...Det brænder i mit øje, som den perfektionist jeg nu er 
Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde + 1 stk Moppehvalp :) Alle hunde har brug for stimulans, opdragelse og forståelse.. Lige fra Chihuahuah til Grand Danois.... Stop generalisering og se individet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig ha'! |
|
|
For at fortsætte 10-årig stilen  Jeg har kun fundet én jeg gerne vil ha', men jeg vil tilgengæld også ha' den - og det skal helst være NU! Er SÅ forelsket, og har bare lyst til at ringe på den lige her og nu, og ta' op og se den... Men ævbæv, har jo heller ingen penge her og nu - har dem snart, og har SÅ meget lyst til at bruge dem på at købe hest igen! - Har alle argumenter klar til HVORFOR jeg skal ha' hest igen, så kæresten kan bare komme an!  Men der er "min" hest jo sikkert væk, og man ringer jo ikke nu og siger - øøøh kan jeg lige få den, om 2mdrs tid?? Og er nok næppe nu banken lige er med på et lille lån, - selvom det dælme ikke er mange penge vi snakker om! Men jeg vil ha' en hæææææææst! Jeg savner at ha' hest, at ride, strigle, muge ud, fodre, nulre, pulre, hygge - ALT! - Det er jo ren psykisk tortur IKKE at ha' en hest!
Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalpe forventes februar '10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Dejlige kæledyr til salg pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
NEJ du er ikke den eneste... jeg sidder hver aften og piner mig selv inde på markedspladsen. -og hvor dumt er det lige?? Jeg vil SÅ gerne have min egen hest igen. Jeg har en skøn part, og en fantastisk ordning, så jeg skal bestemt ikke klage... men det er jo ikke min  Jeg kan pt også finde rigtig mange super gode heste som jeg gerne ville se nærmere på. Jeg har bare ikke pengene pt. hverken til indkøb af den, eller til de månedlige udgifter, så jeg skal ikke ud og investere. desuden har jeg en sød kæreste som har lovet mig at hvis jeg holder ud et års tid endnu, så vil han give mig lige den hest jeg vil have  MEN AK OG VE hvor jeg er heste-skruk 
Michelle ... og en ikke længere flad luftmadras HUSK hvis sadlen indtages analt, skal du nok overveje en større...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ikke den eneste |
|
|
Jeg har nu kun fundet én som jeg bare så gerne ville have fingrene i. Og det sker normalt ALDRIG for mig. Har aldrig set en hest før som jeg bare tænker MIIIINNN! Men nej pengene er der ikke... Eller det vil sige jeg vilel sagtens kunne købe den, det er det at have en ekstra hest hver måned som jeg ikke har råd til. Har jo Sille endnu som jeg dog desværre ikke længere kan ride på, og kan heller ikke lade være med at tænke at det måske, når den tid kommer, vil være nemmere at sige farvel til Sille hvis der er en anden hest til at læne sig op af. Men forhåbentlig er der noget tid endnu, men til den tid er drømmehesten nok solgt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rollo: Hahahahahaaaa... Jeg kunne ikke være mere enig med dig!! Og man kunne snildt argumentere sig selv til, at man da skal have hest igen, nu og helst igår  Michelle: Hehe, 1 år er da også pænt lang tid at vente, især hvis man er skruk nu Men sød kæreste ellers...*GG* Iben: Det er jo svært, for nogle har det bedst med at sørge i fred, og så købe ny hest, mens andre hellere vil have den nye i stalden allerede, når den gamle skal over regnbuebroen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gi mig gi mig gi mig |
| Forfatter:  |
Tøzpi ♥isaac illusion♥ |
| Dato:  |
14-01-2010 09:56 |
|
Siger jeg til min mand.... Men det nytter ikke noget siger han... så siger jeg, jamen jeg bliver en meget gladere mor til ungerne og dit forbandede vasketøj bliver en smule sjovere at vaske hvis jeg må få!!!  Fik jeg noget ud af det...? JA jeg skal sgisma ud og kigge på den lækreste vallak imorgen!!! Jeg har savlet over ham siden han var 20.000 kr dyere end han er nu, så jeg er helt oppe og køre over at det rent faktisk ER muligt at købe ham. Misundelig? hihi
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ Lykkelig ejer af Fritte, Niva, Bumle, Josefine og Isaac. R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man skal |
|
|
Slet ikke kigge når man ikke skal have.... MEN..... hvor er det svært ikke lige at tage et lille kig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan sad jeg |
|
|
også, lige indtil min hest endelig i tirsdag blev erklæret fit for fight efter godt 8 måneders venten. Så blev alle heste på mpl lige pludselig total ligegyldige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyphest |
|
|
Øv hvor SNYD når det virker for andre!!!  Altså min kæreste kan da også saaaagtens forstå alle mine argumenter og talenter, - han vil bare gerne se hvordan jeg har tænkt mig at fremtrylle pengene til det *GG* Sådan er det når man vil for meget på én gang! - Kunne godt bruge en bil til at komme i skole, ville lette mange ting, og så kunne jeg jo lige ha' en hest stående i nærheden og og og...! ÆV! 
Rollo - Marsvinenørd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja der er ALT for mange super fine heste til salg.. Svært når man ikke skal have, men man jo altid kigge 
Sagde Charlotte. Min elskede mor 03-02-60 - 08-10-08
Vi ses på den anden side! Rider mit gule lyn Ryttergaardens Kjeldbjørn ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tøzpi ♥isaac illusion♥ |
14-01-2010 10:41 |
|
Rollo, jeg ved heller ikke hvad der gik af ham siden han sagde ja. Han har nemlig brokket sig en del over ay han kunne have en bil kørende for de penge jeg bruger på hesten jeg har i forvejen. OG SÅ MÅ JEG FÅ EN TIL????! Det er ret vildt synes jeg. Min nuværende hest skal jeg dog af med hvis vi køber den anden. Han skal bare have et godt hjem, så er jeg villig til at sælge billigt. For to box lejer er lidt dyrt for os. Men men men der kan jo gå lang tid før jeg kommer af med ham....
Hilsen Lærke ♥Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år♥ Lykkelig ejer af Fritte, Niva, Bumle, Josefine og Isaac. R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil ha´ |
|
|
Hej Jeg hører også til gruppen af mennesker, som gerne vil ha´ hest. Jeg har dog heller ingen penge  Jeg sidder også at piner mig selv på markedspladsen, og vil utrolig gerne ud at se på hest, men det går ikke, når man ikke har penge og skal læse til eksamen... Falder da engang imellem over nogle lækkere heste og VIL HA´. Jeg må nok vente til jeg har nogle penge.... Føler med alle jer amdre heste løse mennesker 
Line
Sübben siegfried springsadel til salg. Se min præsentation under annoncer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| holdt op |
|
|
Jeg er stoppet med at kigge... Kunne måske godt finde pengene til at købe hesten men har simpelhen ikke mulighed for at opstalde den, har intet sted(jeg kan lide) og har ikke råd. Så meget simpel ingen hest til mig. Der er ingen grund til at pine sig selv.. syntes jeg
-----MARIA-----
smil det smitter  Jeg søger hus til leje, gerne på landet, i 9541 suldrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøzpi ♥isaac illusion♥ |
|
|
du kan jo bare sende ham hjem til mig 
tinker hingst på 2år sælges..sort med hvid blis og en hvid sok med masse af hovskæg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stald noack ♥sørine♥ |
Tøzpi ♥isaac illusion♥ |
14-01-2010 18:16 |
|
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oss mig oss mig .. |
|
|
Jeg har bare siddet & savlet over hermafrodit hesten jeg ved ikke hvor længe & nu tror jeg desværre den er solgt for den er ikke a se mere .. ! Det var ellers liige en hest for mig ..
Model søges til engelsk stilklipning ++' model til klipning af page ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| os' mig |
|
|
Har fundet en lækker pony. Han er alt det jeg IKKE søger ved en hest/pony: Hingst, rød, utilredet og ikke quarter/paint. Skal nu nok ud og kigge ham alligevel... det kunne jo være..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvtortur |
|
|
Ja man burde bare lade være med at kigge! Det er jo ren selvtortur! Min hestedrøm er så noget mere kompliceret end kun at få råd til hesten, - for jeg har ét sted jeg vil ha' hesten!  - Og det kræver så jeg flytter, og/eller får bil, og selvf. arbejde for at det hele skal løbe rundt  Så skal der jo pludselig være penge til flytning, hest og bil! - Det er ikke så nemt! Men nu er den hest jeg har forelsket mig i "heldigvis" ikke på MPL længere, - annoncen er udløbet så jeg kan jo bare håbe på at hesten ikke er solgt!
Rollo - Marsvinenørd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Dejligt jeg ikke er den eneste der lider  Har 2 bestemte i kikkerten, og åh gud hvor ville jeg gerne hente dem... I det mindste én af dem...  Herude hvor jeg bor, skulle der være rigelig mulighed for at finde gode opstaldningssteder, og til fornuftige penge grundet landsdel... Og der er råd til hest i hverdagen, det er bare lige selve købspengene der halter...Men så'n er det jo tit  Rollo: Hahahahahaaa, du er da også så omstændig, når du skal købe hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo da, der |
|
|
er nogle fine heste indimellem til noget mindre penge end normalt, når det så er sagt er der absolut intet i mig der siger den og den må jeg eje.........jeg var så heldig at finde min drøm for 5 måneder siden, men der havde jeg det så også sådan at ham SKULLE jeg bare ha ......og sælger var heldigvis enig i at han skulle med hjem, vi har stadig god kontakt i dag og jeg sender hende jævnligt billeder.......
Hilsen Jeanne
CALIF, min smukke stjerne.
Cayenne, 10-10-07 Oline, 14-07-09 Hvil i fred mine dejlige tøser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal vi ikke.... |
|
|
se hvem I savler over? Det er vel ikke ulovligt i trådene? Jeg har ikke kigget meget længe på markedspladsen, men der plejer da altid at være en enkelt eller to som man ikke ville have noget imod stod i stalden 
Mvh. Juliette
Vil du til tops? Talentfuld og smuk dressurpony kat. 1 sælges - Se Her
Mor til verdens dejligeste lille prins som kom til verden d. 28-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg har så ikke fundet én eneste |
|
|
på mpl hvor jeg tænker MÅ HA!! i lang tid. Der er bestemt mange emner hvor jeg umiddelbart godt kan se at der ku laves en forretning ud af at anskaffe den, men der er ingen hvor jeg føler "at jeg ikke kan leve uden" Men nu har jeg jo nok også rigeligt med heste i forvejen og tre føl kommer til, så måske det er derfor. Der er kun én jeg gerne vil ha - En tysk welsh hingst jeg gik glip af sidste år da den blev solgt for næsen af mig (ja sådan går det jo når man kke er hurtig nok) Nu ved jeg ikke længere hvor han er, og så behøver jeg jo ikke længere bekymre mig om det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tøzpi ♥isaac illusion♥ |
15-01-2010 23:15 |
|
SE DEN FRA 7:30 resten er keeedeligt  Kan ikke redigere så det må i lige leve med  Jeg har været ude og savle over denne dreng idag. Ham som jeg omtaler længere oppe. Han var bare SÅ skøn... han levede 100 % op til mine forventninger.
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
MVH Sarah Sørensen
Den MEGET STOLTE ejer af :
Pinto Ride Vallaken : Kasmir Rugholm
Pinto Hingsten : Global Spirit
Den lille Pinto Hoppe : Charmeur's Safira
Den Smukke Blandings Hoppe : Charmeur's Magnifique
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo - jeg drømmer også |
|
|
Jeg er også helt lost. jeg synes også jeg falder over den ene fine hest efter den anden. Men jeg skal BARE ikke have flere heste. Min favorit har jeg dog fundet på ridehesten.com - SUUUUUK, så yndig lille et års valllak med en super afstamning fra en god opdrætter til en pris den slet slet ikke burde koste - SUUUK NEEEEJ Søs
"All that glitter is not classical dressage" Erik Herbermann, The Dressage Formular
Jeg kan hverken ride en hest til biddet eller samle den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maria-her ♥Gessies♥ |
|
|
Hermafrodit hesten, Diller, er ganske rigtig solgt, og jeg er ked af og gnide salt i såret, men han var virkjelig lige så skøn i virkeligheden  BGT: det kunne jo være min du omtalte, hvid set ikke var fordi ham er min er hest  Jeg har også frømt om heste i alle afskygninger i lange tider, men det er faktisk helt ovre nu, har de skønneste heste nu, og jo en mere kunne man jo altid bruge, men ingen jeg ønske at skifte ud*:-)
Heidi &Dinero III... avlsgodkendt PRE hingst
RIP KÆMPE... Jeg vil aldrig møde din lige. Himlen blev i dag en stjerne rigere.
Fantastis smuk Koldblods hest sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender jeg |
|
|
alt for godt, i kigger (og drømmer) dog heldigvis kun på annoncer  Jeg har desværre før jul haft en hel del ude og kigge på Fhiona, som lige ville kigge og ja så havde de alligevel ingen penge. I stedet for at spille med åbne kort, og ja spørge direkte om man kan reservere den et par måneder eller noget.
Brunbroget Irish Cob hoppe, Kåret Fløj samt Årets bedste Hoppe Danmark Øst 2009 sælges, Se min præsentation
Velholdt hus Sjælland Stevns på landet sælges omgivet af marker tæt på skov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bvaaa.. |
|
|
..Og af samme grund holder jeg mig konsekvent fra markedspladsen.. Jeg VIL ikke lige ind og se om den perfekte hingst, der først skal være tilsalg næste år, er det nu... 
Mvh.
L Nielsen.
Springheste sælges, fra L til S. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ren tortur... |
chris »97« |
16-01-2010 21:44 |
|
Synes det er ren tortur kigge hest, når man nu ikke skal have. Kan sagtens finde nogen der kunne bo hos mig. Bliver slet ikke bedre af alt for meget liggen i sengen også det, at jeg slet ikke må ride pt...AHR!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke svaert |
|
|
Lige siden jeg begyndte at taenke paa at skulle have hest, dvs. siden 2006, har jeg kigget hesteannoncer naesten dagligt, men min soegen efter hest laerte mig ogsaa, at der tit er milevidt mellem annoncen og det, man rent faktisk ser, naar man moeder hesten i virkeligheden. Ja, der er mange laekre til rimelige priser (og selvfoelgelig vil jeg gerne have dem ALLEsammen!), men der kommer altid en annonce og en hest til...  Nu som ny-jyde...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg kan slet ikke lade være med at drømme, især fordi jeg bare savner at have hest... Helt enormt, det har jo også været en del af mit liv i over 20 år, at have med heste at gøre, så det at man pludselig ikke har haft det et stykke tid, sætter sine spor.... Jeg kigger laaaangt efter alle heste på markerne, og drømmen om at have et føl fra bunden op til selv at gøre den til en ridehest, lever i bedste velgående på 5 år ca  Hvorfor står folk ikke på spring for at købe biler og mc, så kunne jeg nok snildt overtale manden til at erhverve en hest for nogle af pengene  Eller...Det ved jeg at jeg kunne, han vil mig alt godt, og ved jeg savner at have egen hest og staldlivet i den grad også.. Suk Suk... Og det værste er at vi går foråret/sommeren i møde med flere møglækre føl og plage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Har liiiige set DRØMMEHESTEN til salg her på HN... arj det er ikke fedt når man ingen penge har Jeg drømmer hver dag om den hest.. Glæder mig til den dag jeg kan få råd til at købe min egen basse..
Hold nu op med at brændemærke jeres heste, bare fordi det er smart!! Det er dyremishandling!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Jeg er lige kommet hjem fra 2 1/2 år på Grønland hvor jeg har været ved at slå knuder på mig selv i perioder og siddet og nærmest hoppet op og ned i stolen hver gang jeg på internettet har fundet en hest jeg ville eje. Har savnet det SÅ meget, og det har været helt forfærdeligt nogen gange fordi jeg nærmest gik fra 100% hest/ridning til ingenting. Men NU!!! NU er jeg hjemme. Har sparet op siden jeg tog til Grønland og NU skal jeg have hest. Og sørme om jeg ikke har fundet den! Den skal i røngten i næste uge og så er det forhåbentlig min...!  Nøj hvor jeg glæder mig! Ja, det var ikke for at gnide salt i såret men kunne ikke lade være, for er bare så glad..!
Da en sag kan ses fra flere sider, vil jeg bede tilhørerne om at sætte sig i en rundkreds... Storm P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hermafrodit hesten |
|
|
Mariager: Jaa det tænkte jeg skisme nok .. Han så oss ud til at være en rigtig lækker sag .. Han var alt det min næste hest skal være .. (: Men håber han har fået det godt i sit nye hjem .. 
Model søges til engelsk stilklipning ++' model til klipning af page ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er helt forgabt |
Tiger *Løven* |
17-01-2010 17:19 |
|
Nøj hvor har jeg også fundet en skøn hingst, 3 år og lækker dressur afstamning. Men skal heller ikke have hest før om 2 år, når jeg flytter til DK efter endt uddannelse. Så kan man mon reservere hest i 2 år? Er altså helt væk i den, så ja det er ren tortur mod en selv (
Med en skøn Tiger og Løve (Maine Coon og Perser)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tiger: Skal vi ikke se den hingst så??  Lillelund: Det må da være ultimativt at have sparet op så længe, og så langt om længe bruge dem til det de var beregnet til...Er ikke misundelig  Bliver den nye hest vist frem herinde så??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har pengene og pladsen... |
|
|
Jeg finder hver uge indtil flere heste og ponyer som bare MÅ hjem og stå ved siden af de 3 andre...  Men men men, manden min siger max. 3 stk. og jeg må give ham ret i at jeg ikke har tiden til flere. Så skal der en ny ind må jeg skille mig af med en af de andre først - og det kan jeg ikke få mig selv til. Lånebassen skal godt nok - efter planen - hjem til efteråret. Men jeg har på fornemmelsen at ejer bliver i udlandet og måske derfor vil sælge ham når vores lånekontrakt udløber - og den tanke kan jeg heller ikke klare! Så hvis han bliver sat til salg er jeg højst sandsynlig "nødt" til at købe ham - for ham kan jeg heller ikke se andre steder end hos nuværende ejer eller hos mig  Men derfor kan man jo godt lure lidt på MP alligevel...
MVH Pia Fruen på Bøgehøj Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Jeanette: Ja det skal jeg nok... Han skal i røngten imorgen... UUUUHHHH, hvor bliver det spændende.. Men nøj hvor er der meget som der skl styr på. Jeg bor i Sverige så der skal erhvervstransport til, så skal embedsdyrlægen ud, så skal forsikringen se gamle journaler på hesten fordi den har været opereret osv osv... Men forhåbentlig står den herovre om en uges tid....  Det er en 4-års Don Schufro vallak med Figaro til morfar, han er mig en dyr dreng, men NU skal det være, for ja, der er noget skønt over endeligt at kunne betale den hyp man har sparet op til... 
Da en sag kan ses fra flere sider, vil jeg bede tilhørerne om at sætte sig i en rundkreds... Storm P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lillelund: Nøj det bliver da en spændende uge du går i møde så *Gg* Hvor fra i landet henter du ham hjem fra så?? Glæder mig til at se billeder (hvis alt går efter planen)  Marabou: Hehe, 3 er da også en slags hestestand... Håber da for dig du kan købe lånehesten til den tid, hvis det kommer dertil.. Især når man nu gerne vil beholde den  Jeg har nu forelsket mig i et føl, der endnu ikke er født faktisk Og lagt billet ind på et broget hoppeføl, bliver det en broget hingst, skal hingstens ejere måske købe det nemlig...Så krydser fingre for et hoppeføl med forskellige farver... Følle forventes til verden sidst i Marts, så der er noget tid at løbe på med hensyn til at få sparet en sjat penge sammen  Men nu må vi se... Dyret skal jo lige fødes først 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| finanskrise bliv ved! |
|
|
Min drømmehest er også til salg nu den mest fantastiske Shufro søn.. hvor er det bare dårlig timning .. har pengene til at købe den, men har i forvejen min egen pony og 1 i ridning .. det ville måske nok blive lidt for mange hest .. og alt for dyrt i opstaldning .. så må vente til ponyen engang skal sælges .. ØV!
Mvh. Ditte Høy Olsen Tinggården. Billigt vinterdækken str. 115 sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestekøb.. |
|
|
Hmmm.. Synes nu ikke i skal ærgre jer så meget. Har kigget hest meget længe og de sidste par måneder har j været ude at se en del irl...men men men hvor er billeder taknemlige når man så kommer ud i den "virkelige verden" mange af de heste der er til salg i øjeblikket fejler pludselig både det ene og det andet når man så står der.. Og nej da - sælgerne fortæller det da ikke når man ringer og hører på dem... Har været ude for mus, bukkehov,revnede hove,flade hove osv osv. Så er ærlig talt begyndt at overveje at sætte det på standby til krisen er ovre - der bliver de gode & sunde heste vel sat til salg igen - ka man da håbe....:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Jep billeder er taknemmelige. Klog af skade, så vil jeg have en hest på prøve/lån før køb, da jeg efterhånden har haft en del uheldige oplevelser, hvor der alligevel har været dit og dat galt med hesten, som først er opdaget når den er kommet hjem til én. Eller sælger/udlåner helt har glemt at fortælle "det", indtil man spørger direkte til "det" problem. Og dette på trods af man har stillet grundige spørgsmål omkring hesten, og forsøgt at præcisere ens krav i annoncen. Mand, jeg er træt af det! Hilsen Janni, der endnu engang har været uheldig.
OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janni (Fleur) |
Tøzpi ♥mullepigen♥ |
18-01-2010 15:54 |
|
Janni (Fleur) Du har været ude og se på nogle uheldige eksemlper måske. Men sådan er det jo heldigvis ikke med alle heste. Jeg kender feks flere som har deres heste til salg og om jeg begriber at de ikke har fået solgt dem endnu, for det er virkelig gode heste til små penge.
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja der skal da nok være nogle rigtig fine heste, hvor sælger rent faktisk fortæller HELE sandheden. Jeg har bare ikke oplevet det ret mange gange desværre. Mvh Janni
OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tjaa jeg ville rigtig gerne have penge nok til at købe min lille prinsesses storebror som er til salg hos avlerne, perfekt temperament som sin søster, men mere gang... men ak. Rolle foler til maj så jeg får vist nok at se til og bruge penge på. Men drømmen lever da...kunne jo være den næste heldige lottomillionær. Lige et billede af vidunderet:  Billedet er lånt af Tostrup Brogaards hjemmeside
Mvh Anja Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige mennesker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tænk, jeg har endnu ikke oplevet at en hest ikke levede op til billeder/annonce  Så jeg har været heldig, kan jeg regne ud... Men så er det da endnu mere spændende at have lagt billet ind på et ufødt føl...Der er jo ligesom ikke lovet noget som helst  Ej, nu må vi se..Vi skal jo først være enige om en pris og så skal jeg jo se om følle falder i min smag  Men sukker nu stadig efter nogle stykker på MP alligevel..*Gg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Åh Jeanette, hvor er den frederiksborg da også bare ALT for smart! Bare lige 5 cm for høj til mig, men ham kunne jeg også sagtens savle en hel del over, og så står han tilmed i fornuftig afstand fra mig. Suk! Jeg har lige købt en lækker brun dressursadel, som jeg har kigget på de sidste par mdr. Ku simpelthen ikke bære hvis den blev solgt for næsen af mig, for der er langt imellem de brune. Så skidt pyt med at der er et par mdr til jeg får penge tilbage i skat! De skulle alligevel have været brugt til sadel. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Morild: Jep, han er ret smart og endda til en fornuftig penge!! Hahahaha, jamen så har du da købt sadlen i det mindste og ved du ikke skal bruge energi på at kigge efter en  Og nu skal der krydses fingre for at der kommer et lille lækkert farvelade føl om et par måneder, for så er jeg blevet hestemor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo. |
|
|
Du må da bare spørge.... det kan da aldrig gå værre end et NEJ !
Saxpos Oxygen sælges !!! 100% oldenborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tænker også.. |
|
|
spørg da dem som skal sælge.. en mulighed er da at man ligger et dep for hesten og så betaler resten når man henter den. !! Ellers låner bankerne stadig penge ud.. og måske det man betaler i renter rent faktisk opvejer det man har fået sin hest billigere til... Lige om lidt for de fleste folk flere penge til dig selv.. De kunne passende bruges til at købe "drømmehesten for"
Pura Raza Española http://www.staldrohan.dk
Bates dressur sadel sælges. hvidt kopjern, (ekstra bred) PRE hingsteføl.
Transporter/lille kørekort + sadler sælges, boks udljes Se hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Øv, øv og atter ØV! Den gik ikke igennem røngtenundersøgelsen... Hvor er det bare skide ærgeligt... Jeg har haft et rigtig godt "forhold" til sælgeren og ville super gerne have den hest, men den ender nok med at blive aflivet istedet for...  Den var blevet opereret som 1 1/2 års for mus i begge bagknæ og kontrolrøngten havde været fin. Røngtenbillederne fra igår viste så bare lige at den ikke bliver ridehest, for der hvor musene havde siddet, især i det ene bagknæ, var der stor skade... Øv, altså, og hvor er det dog synd for både hest og ejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|