jeg var SÅ sikker på at jeg havde set en reklame for de her lyserøde ridebukser til børn med lene furberg motiv på , fra hooks-
er det mig der tager helt fejl- for har gransket deres hjemmeside nu og kan ikke finde dem??
nogen der ved hvor "alt gearet " kan fås i lyserød??
( ja datteren skal til at begynde til ridning på søndag og mor her skal ud og shoppe ser det ud til )
Har du nogle gamle tentor pæle eller vandrør liggende du gerne vil donere til et godt formål?? så send en pb
ponypude søges- gerne i brun ruskind - har du sådan en send en pb:)
hej hej
er det dem her
ridebukser
www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC
t-shirt
strømper:
(de plejer at have dem i lyserød, men nu er de kun i grøn)
jakke:
hansker:
heeh tror det var det heeh
hilsen
Stine nu med Frontiers Chico
ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter,
derfor spørger jeg min hest!
horses4you.skysite.dk
reklamen ses et par helt lyserøde ridebukser og et par lyseblå ved siden af- var sikker på det var hooks der havde dem...
jeg må blot sidde og vente til reklamen dukker op igen
har købt et par til min datter ved happyhorses mener jeg siden hedder..
et link:
www.happy-horse.dk/ product.asp?product=3500
de er flere forsillige.
3 stk. BIF- Sønderjyske biletter sælges giv et bud!
Hej
Jeg vil da også umiddelbart sige dem Tuller også er inde på.. der er jo Lene Furberg tegning på..
Hmm.. håber du får samlet nogle fine ting sammen til datteren Lyserødt er bare sagen
©KnusAnna©
Nu uden Prinsesse *snøøft*©BabyJegElskerDigForEvigt!©Monse, Coppe, Æseltøs og Pedo! LoooveYa <3
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet