|
|
| EFTERLYSNING |
|
|
Jeg har i dag fundet en lille hund, af terrierrace, der løb rundt på vejen og uden ejer. Har taget den ind... Har tjekket for øremærkning, men uden held. Kan af gode grunde ikke lede efter chip, da jeg ikke er i besiddelse af sådan en maskine. Den løb rundt på Hagbardsvej, 3650 Ølstykke Forsøger at få taget et billede og sætte på min præs. Kan kontaktes på tlf 60 64 73 43 skulle nogen genkende den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Har du sat den ind på hundegaller??? Ellers gør jeg det gerne for dig..
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy) LÆKKER ANDELSBOLIG SÆLGES I AALBORG se mere på WWW.FRIHAUGE.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det må du meget gerne, er ved at uploade billede til præs. Aner ikke hvordan man sætter ind i tråden. Det er forøvrigt en lille tæve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Var det ikke en ídé at ringe til politiet og høre om den er meldt savnet ??
Du kan også opsøge en dyrlæge, få dem til at scanne den og så kan de se om de har den i systemet eller finde ejeren for dig . //Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| DorteP |
|
|
Politiet har jeg prøvet at ringe til, men den blev ikke taget. Pt ligger min datter og sover og jeg kan derfor ikke køre lige nu. Holder selvfølgelig øje med om ejeren skulle være ude og lede efter den. Synes bare det var synd at den skulle rende ude i den kulde og snevejret. Den havde søgt ly hos genboen, foran deres hovededør og de er heller ikke hjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan nu er den på hundegaller |
|
|
Overskrift.. Har smidt den på hundegalleri for dig.. Håber nogen savner den lille fætter
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy) LÆKKER ANDELSBOLIG SÆLGES I AALBORG se mere på WWW.FRIHAUGE.DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det her er HN, når det er bedst! |
|
|
Synes det er så fint at se hvor mange der lige vupti hjælper hinanden i løbet af kort tid, og så er vaps på hundegalleri.  Det ligner en lille Cainterrier, selvom den er trimmet lidt anderledes end mine forældres.  Sådan en lille fin dame har sikkert en familie et sted, måske de har været ude at gå og hun så er "smuttet" ud af halsbåndet? Det kan jo tendens til at høre det, de gerne selv vil høre.  Håber I finder ejeren og godt gjort! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morild |
|
|
Det har den da allerhøjest sandsynligt. Halsbånd har den på, men uden hundetegn. Tror den er rendt fra en have et sted. Håber også den snart kan komme hjem til rette ejermand/kvinde, selv om den nu er meget sød. Føler sig allerede hjemme, ligger på et tæppe på gulvet og snuer den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis.... |
|
|
...Du får mulighed for det, så prøv at gå ud med den (i snor naturligvis) Mon ikke den bor i nærheden og selv vil søge hjemad, hvis den bliver opfordret til det? Måske møder du også nogle der kan kende den? Håber at den snaet bliver fundet, og sødt af dig at tage den ind 
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"
Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag. www.k9welfare.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåååååååh |
| Forfatter:  |
Pernille ♥Donna♥ |
| Dato:  |
12-01-2010 14:14 |
|
Den ser nu ellers rigtig sød ud  Håber da den finder hjem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aloysius-helle |
|
|
Det er et forsøg værd, men inden jeg tog den ind, har den rendt lidt rundt ved naboen og ellers bare siddet foran deres hovededør. Den virkede lidt difus og nervøs, men ikke agressiv på nogen måde. Har været ude og kigge efter andre hunde ejere men der har ikke været nogen forbi, kan ikke gå så langt væk pga sovende barn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg fandt engang |
|
|
En lille norfolk terrier ude på vores vej.. Jeg tog den med ind i haven, og bandt den der ude, da den ikke skulle ind i huset til vores hund, der er bange for andre hunde i hendes hus.. (det var sommer, så den led ikke overlast) Der ringede jeg til politiet, og de sendte falck ud og hentede den lille fyr senere på dagen.. Den havde heller ikke hundetegn på eller øretatto.. prøv at gøre det samme.. Eller indlever den til et internat som hitte hund..
Holly Dolly Søger Løsdrift til min vallak, mellem Ballerup og Hvalsø. Vi bruger ikke ridehus eller bane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan nu... |
|
|
Ikke forstå hvorfor politiet ikke tager deres telefon? I hører vel til Nordsjælland? Nå, prøver lige at høre min far, der arbejder ved Ballerup Politi, om der er nogen der savner den lille hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han havde ikke hørt noget- |
|
|
Men hvis de stadigvæk ikke tager telefonen, så prøv at skriv en mail: E-mail: nsj@politi.dk / Tlf. 49 27 14 48
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jo, vi hører ind under nordsjælland. Aner heller ikke hvorfor tlf ikke blev taget.... Foreløbigt bliver den her og når manden kommer hjem smutter jeg lige ned til den lokale dyrlæge og får den scannet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Godt for hundi |
|
|
Hvordan blev ejeren fundet?
"Man skal aldrig sige nej til fristelse, man ved jo aldrig om den kommer igen" Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gumse... |
|
|
Jeg havde taget den med over for at hente min søn og fordi det jo kunne være at der var en eller flere hundeejere der måske kendte den og kunne hjælpe med at finde ejeren. Skæbnen ville dog at vi først på hjemturen kommer i kontakt med en der kender hunden, hun kan dog ikke huske den eksakte adresse, men giver sig til at ringe til en som måske gør. Samtidig kommer en knægt på sin cykel og kender både hunden og adressen, det viser sig senere at det var ejerens søn. Har så været nede og aflevere den til en meget urolig ejer som blev rigtig glad for at se den igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|