JoanM:
Ja jeg handler også i Netto og da jeg arbejder i Netto får jeg jo også ydeligere 6% i personale rabat.(Får det udbetalt hver mdr i min løn, men de er da sparet alligevel) Kan bruge det i alle Dansk Supermarkeds butikker: Bilka, tøj og sko osv.
I undre jer nok over at der i vores madplan ikke er meget grønt, men min kæretse giiiiider ikke æde det (udover tomater) så jeg gider dårligt lave det kun til mig selv.
Her er uges ugeplan (uge 1)
Mandag: Ris, kyllingsnitzel m. smørsauce
Tirsdag: LasangeOnsdag: Hotdogs
Torsdag: Kartofler, krebinetter, brun sauce
Fredag: Rest fra torsdag m. rødvinssauce
Lørdag: Frisk pasta, fløde og skinke
Søndag: Hjemmelavet pizza
Brugte lige præsic 400 i uge 1, men der er også købt hundefoder, støvsugerposer og en lille bitte smule guf og cola.
Her er denne uge (uge 2)
Mandag: Lækker mad på Osted kro pga. fødselsdag i familien 
Tirsdag: Flødekartofler og frikadeller
Onsdag: Rest fra tirsdag
Torsdag: (Kæresten er alene hjemme så der ligger en færdigret med boller og karry til ham i fryseren han kan lave)
Fredag: Kartofler og koteletter vendt i æg og rasp.
Lørdag: Kartofler fra fredag i tern og braset på pande. brune oksekødet og lidt smør og lidt kryderier i. God og billig sammenbikset ret.
Søndag: Kartoffelbåde og skiver jeg har i rest i fryseren og lidt kyletter og forårsrulle også rester fra fryseren.
Pt. har jeg handlet til maden her til uge 2 og jeg har 223,5 kr tilbage til andet husholdning.
Her er lidt af vores spare"råd":
Kartofler får vi gratis af mine forældre.
Milo kan kun spise den "dyrer"(som jo alligevel er meget billigere end Royal Canin osv) foder fra Dagli'Brugsen ellers får han tynd mave.
Så der er ikke rigtig nogen dyrer ting imellem. Har tilovers en uge kan spare dem sammen, eller bruge lidt flere penge en anden uge. Det er jo som man vil.
Jeg starte igen med madplan fra 1. Januar. Så jeg har en masse kød i fryseren i forvejen.