Hej allesammen 
Ja, jeg var jo den heldige i torsdags og få mig et hekseskud/lænnehold!
Jeg var ved lægen i fredags og har fået en masse smertestillende!
Men men men, jeg er ENORMT dårlig til at melde mig syg, jeg blev dog nød til at gøøre det fredag morgen da jeg ikke kunne gøre noget, bukke mig fremover, til siden eller lign!!!
Men nu er jeg jo på smertestillende, og det går endelig ret okay, selvfølgelig kan jeg mærke det hviner hvis jeg laver en lidt forkert bevægelse, men ikke så jeg står og skriger af smerte! Det kan så også mærkes når næste ration smertestillende skal tages, så begynder det helt automatisk at gøre mere ondt!
Nu melder mandagen sig jo snart, og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre???
Skal jeg min blive hjemme indtil jeg slet ikke har ondt mere?? Eller er det okay bare at tage på arbejde????
Syntes det er lidt svært når man føler man har det sådan ok, pga smertestillende 
og jeg føler jeg "pjækker" fordi jeg er jo ikke syg syg, altså brækker mig eller sidder på tønden og har det elendigt! Jeg har bare ondt, og begrænset bevægelighed!
Hvad er jeres erfaringer omkring dette. og hvad ville i gøre??
Har i prøvet at starte for tidligt, og så det er gået galt igen??
Lægen sagde at jeg ikke måtte lave vrid, og tungere løft, men er ikke helt klar over hvor længe!?!?!?!
Jeg må nok hellere sige at jeg er landmand, så der er jo tunge løft, og hårdt fysisk arbejde!
håber på nogle gode råd samt erfaringer 
Nu når vi er ved elendighed, er der så andre der har det snap så godt for tiden??? Er du faldet af hesten og brækket et ben?? faldet i sneen og slået hovedet ???
Tja, jeg skulle bare lige hænge en sliksten op i boksen, i en fremoverbøjet stilling, og av!!!!!