Jamen så kan man jo så også sige - vi forvalter alle vores penge på forskellige måder!
- Synes det er imponerende hvor stor forskel der er på hvordan folk bruger deres SU, - og det er bestemt både positivt og negativt *GG*
Synes nu ikke vores liv er gået på standby
Bare fordi vi ikke har hus, eller hest.
- Tilgengæld har vi bil, tre hunde og jeg har... well, mange marsvin! 
Tror det er noget nemmere at få hus eller gård eller lignende, hvis man har en kæreste som ER færdig med udd. og trækker en okay løn hjem, end når man fx som min kæreste og jeg er på hver vores udd. og ikke får vildt meget hjem 
Det handler vel også lidt om hvor i landet man er bosat, hvilke behov man har, og andet spændende...
Fx den her måned har hverken kæresten eller jeg fået penge 
- Pga. så mange ting, og så lærer man satme (undskyld sproget) at leve på en sten *GG*
Men derfor kan man da stadig godt drømme om lækkert hus, bil, hest osv.!
- Jeg har bare ikke lyst til at sætte mig i et hus endnu, økonomisk set.
Så også fordi det hus jeg har kig på da godt nok er billigt, men så skal det også ha' nyt tag *GG*
- Og så er der jo 117. andre udgifter man får oveni og skal være klar på!
Så kan jeg godt klare at bo lidt til leje endnu, selvom tanken om at kunne sidde i EGET hus bestemt er tiltrækkende!
- Tanken om EGET hus, have, ET KØKKEN!
Og at hvis man har lyst til at male et værelse grønlilla med gule prikker så GØR man det bare!
Men omvendt, så er der ikke noget med lige at ringe til varmemesteren når der er noget som driller osv.
Og så er jeg så, så "heldig" at jeg ikke rigtig kan finde noget fritidsarbejde pt. - søger og søger og søger og... 
- Hvilket så gør mig en kende mere irriteret over vores boligsituation!
Jeg er bestemt glad for SU'en! Uden tvivl, den er da dejlig at ha' - er bestemt ikke utaknemmelig for den