Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det at være studerende..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2010 12:44

...er bare ikke mig!!

Jah der er jo indført klippe ordning på SU for at undgå evighedsstuderende, men hvis der er nogen der virkelig ønsker at læse i 7 år - ja så må de gerne få min skyld og de kan også få mine klip oven i hatten.

Nu har jeg brugt 3 år på gym (2 med su - men det tæller ikke med i klippeordningen), så har jeg haft to sabbats år og nu er jeg så igang med 4 semester på erhvervsakademiet i herning.

Jeg er færdig uddannet til sommer og vi har ikke flere undervisningstimer.

Så nu står den på 2 eksamner her i januar - 8 ugers praktik fra 1. februar og 2 mdrs projekt med afsluttende eksamen til april.

Nu blev jeg så spurgt om jeg ikke vil læse en bachelor og så kanditat - det vil sige ca 5 år mere på skole bænken

ELLERS TAK - jeg hader at gå i skole, hader det at man som studerende bliver set ned på af sin lærer (man er jo kun studerende, og man skal i hvert fald ikke tro at man ved nogen som vedkommende ikke ved)

SU'en ja vi skal jo være glad for den, men helt ærligt det er jo røv og nøgler, de ryger i et sort hul med alle de faste udgifter der findes - og nej så har jeg hverken hest eller hund, eller går i biffen hver weekend, er sjældent i byen (sker en gang hver 3 måned).

Nej lige nu kan de næste 6 mdr KUN gå for langsomt - jeg gider ikke gå i skole - giv mig et job, så jeg kan arbejde og klare mig selv...

Mine frustrationer bunder måske mest i at kæresten og jeg meget gerne vil have vores eget frem for den lejlighed vi lige nu bor i. Lejligheden er rigtig fin og ingen brok der overhovedet - vi har ingen problemer med boligforeningen mv - men nøj jeg savner en have, et kontor/ektra værelse så jeg ikke skal sove oven på min printer, jeg savner en hund så inderligt - men det er bare ikke en mulighed mens jeg er på SU.