Hej.
Jeg var - for et par år siden - ude i en større personlig krise og var inden da, begyndt fx. at have angst for at flyve, hvilke jeg aldrig nogensinde har haft.
Der var også en del andre ting.
Pga. krisen i mit liv, begyndte jeg at gå hos en Coach, som samtidig er clairvoyant, men hoveddelen ligger altså på coaching.
"vi" fik ryddet op i mit liv, alt det der havde hobet sig op i "rygsækken" igennem barndommen, ungdommen og mit voksenliv.
Hun kunne hver eneste gang, direkte slå ned på hvad der også akut lige nu og her fyldte i mit liv, gå tilbage til start og få ryddet det væk.
Derudover gav hun mig en del gode "værktøjer" til fx. når tankerne flyver rundt, stress, kedelige tanker, opgaver o.s.v.
Sig højt til dig selv "ja, jeg hører jer, men har ikke tid til at tage mig af jer tanker lige nu, men ligger jer på hylden og tager fat i "opgaven" én for én.
Derudover fik jeg nogle øvelser til at slappe helt af. Det gik faktisk ud på at komme ned i kroppen i stedet for at det hele foregik i hovedet. Der er mange ting, men jeg har aldrig haft det bedre og som en sidegevinst, forsvandt flyskrækken. Jeg tror bare min rygsæk var fyldt op 
Der var rigtig mange ting, jeg måtte og ville også have et par personer ud af mit liv, som med deres egoisme, var med til at jeg kom i den personlige krise. Det kan også være jobbet. Rod i skabene, for meget hensyn til andre, for lidt tid til dig selv o.s.v.
Kan kun anbefale dig at "rydde" op og prøve at skippe de ting i dit liv der gør dig stresset, dårlig mavefornemmelse, ked af det, sur, får dig til at føle dig misbrugt o.s.v.
Efter den omgang, så undgår jeg folk der giver mig "uro i maven" og prøver at være sammen med de mennesker (og hestene selvfølgelig) der gør mig glad, tillidsfuld o.s.v.
Held og lykke fra mig, føler med dig, men ved også der er en vej ud, når og hvis man tør se realiteterne i øjenene.
Du er mere end velkommen til at skrive.
p.s. Det var hos www.denklogekone.dk og jeg havde set hende hjælpe en lokal i fjernsynet.
Da jeg kom derud, sad hun lidt og kiggede på mig, beskrev hvordan jeg havde det lige nu og her, hvorefter tårerne sprøjtede ud af øjnene , fordi hun bare ramte så præcist og fordi, pyh, endelig en der forstår hvordan jeg har det.:-)