|
|
| Hvem ska købe hest i 2010?? |
|
|
Hej Kun godt tænke mig at høre, om der er andre der skal købe hest i 2010.?? Jeg er godt og grundig blevet bidt af, de her skønne islænder. Har selv en vallak, som er så skøn, Jeg har fået blod på tanden, og søger i 2010 et føl el plag selvfølige også islænder.  Behøver vel ikke at sige, at jeg glæder mig.. regner med at det bliver til foråret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny hest |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
29-12-2009 16:25 |
|
Ja jeg skal ud at finde en makker til Speedy når vi flytter på landet til foråret.  Men om det bliver en ride- eller selskabshest (eller måske et par små ponier) ved jeg ikke endnu. Kommer an på kemien... 
Mvh Louise.
Sonderer terrænet for en hest / større pony
til selskab, hygge og evt. lettere ridning pr. 1/3 eller 1/4 2010.
Skal dele løsdrift og store folde med min Speedy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hvis det tæller, så skal min hoppe ifoles for første gang, som der forhåbentlig vil komme et føl ud af. 
Hvis jeg havde pengene og pladsen, købte jeg gerne en til hest. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla.... |
|
|
Jeg er ligesom dig blevet helt bidt af islænderne.. Vil også heeelt vildt gerne have hest i 2010 men jeg tvivler lidt på at økonomien er der.. Og så vill jeg jo egenligt også gerne have hus hvor den kunne stå (; Men Tillykke til alle jer andre der, planglægger hest i 2010. (: Kan kun sige jeg er misundelig..
Hilsen 007.DK Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag. Til dig som fortjener det!  Kleenex medfølger, til de ekstra trængende. RIP-Gillir <3 Rip Baldur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Årh jeg ville ønske at 2010 blev året hvor jeg køber min aller første hest. Men jeg tvivler da jeg er på SU Men jeg drømmer hver evig eneste dag om min egen isbamse eller welsh cob 
Ønsker alle en glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2010... |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ |
29-12-2009 17:24 |
|
Jeg er så småt begyndt at lure lidt på markedet, for regner stærk med at skulle have en ny dressurhest 
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Glædelig jul og godt nytår Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det skal jeg |
|
|
Og jeg håber, at det bliver snart. Jeg mistede min dejlige hoppe i november måned, så jeg er allerede ude på købers marked. En velgående og udtryksfuld fjordhest står på ønskesedlen for 2010. Jeg glæder mig meget til at finde min nye ven. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg er da |
|
|
"slet" ikke misundlig ...........nej nej overhovedet ikke  Årh en frieser til mig er da drømmen, men suk tiden er der bare ikke pt. AnneHH: prøv at kontakte http://www.stutteri-oesterskov.dk/ de har nogle rigtig skønne heste, og er virkelig søde og super reelle. Kh. Karina
Brunbroget Irish Cob hoppe, Kåret Fløj samt Årets bedste Hoppe Danmark Øst 2009 sælges, Se min præsentation
Velholdt hus Sjælland Stevns på landet sælges omgivet af marker tæt på skov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er planen |
|
|
Har planer om at jeg skal 
Katja med Corvetten Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
En dårlig taber er en god vinder ! Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny hest |
|
|
Jeg skal - desværre - købe ny hest i 2010. Desværre, fordi min sjæleven Decor ikke gider livet mere og bliver sendt over Regnbuebroen i løbet af januar. Han er 18 år, og jeg har haft ham siden han var 5, så det er med tungt hjerte, at jeg skal tage afsked. Så jeg må ud og finde mig en ny bedste-ven! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
|
|
ud og finde en ny hest til vores søn, han er blevet for langbenet til hans 1ér pony. Vi skal dog gerne have solgt den først, og den er ikke sat til salg endnu.
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmmm |
|
|
jeg har lige i starten af december købt en dejlig blanding mellem shetlænder og welsh til ungerne, samt at jeg stadig har min dejlige gamle Connemara hoppe, så jeg får desværre ikke lov til at købe og er egentlig glad ved det, da jeg for min mand først må købe en ny når min gamle dame er gået over regnbuebroen og hende vil jeg ikke for noget undvære! Held og lykke tilæ jer alle der skal have en ny i det nye år, dejligt at høre fra andre hvad de kigger efter og vil have... Hyggehejsa Renana
Part søges til stor 1´er pony/ lille hest fra 1. september i Haderslev
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske ny hest |
|
|
Jeg skal have solgt en kat 1 pony og tænker jeg vil have en hoppe plag med en god springafstamning.. Jeg har bare så svært ved at sælge da vi faktisk er super glad for vores pony ¨så har trukket pinen ud alt for længe, på den anden side er den nu opklasset og klare sig fint blandt hestene  Vh Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaa... |
|
|
Jeg plejer altid at sælge alle mine afkom uanset køn, men i 2010 er det besluttet at evt hoppeføl fra de to hopper er beholdere - ved ikke om det tæller som at man skal købe, men det vil i hvert fald øge bestanden herhjemme...
Beklager taste og stavefejl
Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145 www.stenhedegard.dk
Sælges:
DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød) WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige købt |
|
|
tre nye Islandske heste en 1.kl Hoppe og en 1.kl Hingst så nu har vi en 14 stykker- så jeg skal kun købe hvis en af vores bekendte skal sælge en af hendes gode gamle avls hopper med Ófeigur blod i ellers skal vi have solgt lidt ungheste og hopper....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Efter planen skal der ikke købes nye ponyer i det nye år, men efter planen får vi to føl (: Det er mindst ligeså godt synes jeg q;
Stutteri Auriklen Nu med avlshingst - Hohnhorst Jamiro gyldendun af Orange linie (Hesselbjerggårds Justice/Nørlunds Madigan e. Tootle U) Gør livet til en fest - rid den hest der passer dig bedst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny hest |
|
|
Jeg skal forhåbentlig på jagt efter alletiders skovturshest i det nye år.... Hvis vi får vores hus solgt, kan vi for alvor begynde at kigge på nedlagt landbrug ..... *suk* det bliver skønt hvis det lykkes...  Jeg har for længst indset at min ellers rolige fjordhest ikke egner sig til lange skovture bare os to. Han er simpelthen en tøsedreng og er alt for usikker.... men jeg vil ikke af med ham selvom skovture er det jeg allerhelst vil Og selskab skal han jo ha', når vi engang flytter  Jeg overvejer at købe en traver, som kan bringe mig ud på lange skovture og måske nogle hyggelige distance stævner af og til 
Hilsen Jette - nu med Gul(d)klumpen Tjalfe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber......... |
|
|
på det i hvert fald. Satser på at jeg får mulighed for at få hest, når vi når hen på foråret/somren 2010. (er dog allerede begyndt at kigge, hvad der rører sig på markedet) 
Mvh Helle (voksenrytter søger hest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yees :) |
Bettina0911 |
29-12-2009 22:23 |
|
Jeg bliver færdig som sygeplejerske til sommer og der skal jeg helt sikkert ud og lede efter en hest - højst sandsynligt en plag  Glæder mig helt vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis og hvis |
|
|
Jeg har lagt en plan, og hvis alt flasker sig, skal jeg ud og købe et hoppeføl/hoppeplag til sommer. Det kræver dog lige, at min hoppe spytter et hoppeføl ud og at jeg får solgt hingsteføllet fra i år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg skal |
|
|
desværer ud og finde noget at ride på, om det bliver en købe eller låne hest, er jeg ikke helt klar over, det drejer sig i første omgang om at finde noget jeg kan ride på til 2011 hvor min baby skal rides til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tæller... |
|
|
et styks følbasse? Min guldklump skulle gerne spytte en lille guldklump ud til maj. Og med de udgifter der er til vaccine, ekstra foder osv kan man vel godt sige at den lille nye ikke er færdigbetalt endnu he he...eller hva?
Mvh Anja Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige mennesker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| købe hest... |
|
|
hmm mon ikke jeg falder over en enkelt eller to i løbet af det nye år  Det kraver bare lige at der bliver plads i stalden 
Heidi &Dinero III... avlsgodkendt PRE hingst
RIP KÆMPE... Jeg vil aldrig møde din lige. Himlen blev i dag en stjerne rigere.
Fantastis smuk Koldblods hest sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forhåbenligt ikke |
|
|
Men var jeg blevet spurgt sidste år om jeg skulle købe hest i 2009 ville jeg have sagt nej. Og alligevel stod jeg som køber i sommers, efter et turbulent forår med syg hest der døde, opstaldning diverse steder af min unghest, og ret pludselig behov for at tage unghesten hjem igen, var jeg pludselig køber igen. Men nu har jeg to heste igen, og forhåbenligt bliver der mere ro på heste fronten i år, så jeg kan nyde dem jeg har, uden at bekymre mig for meget hele tiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke umiddelbart |
|
|
tror nærmere jeg ender i kategorien sælger, da jeg ikke rigtig får redet begge heste hver dag, så det ender nok op med jeg sælger den ene. Karina
Springsadel Stübben Siegfried MF special sælges sort -Bom 32- 17" sæde 4000 dkk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny hest |
Annemettems |
30-12-2009 15:35 |
|
Jeg har så sent som idag, lavet aftale om køb af hest  Så JA jeg skal købe hest i det nye år  En dejlig 11 årig blandingshest med 1/8 Fjordhest i, som jeg har redet på, siden min elskede Fjordhoppe døde sidst i Oktober i år. Er utrolig glad for det fine tilbud og over at sælger er mindst lige så glad, over aftalen som jeg er 
Sagde Anne Mette
Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang. Glemte at vågne d. 25-10-09
Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep!.... |
|
|
Ja endelig bliver jeg færdig med studiet i januar, og kommer af SU'en... Så der skulle gerne indkøbes dressurhest (unghest), inden for det første halve år af 2010..JUBIII!!!! Bliver fantastisk:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hest hest hest |
|
|
jeg skal, eller retter sagt min mor skal have en islænder mere da jeg rejser til sverige i september for at læse til bandagist og tager min dejlige brune hoppe med, men vi er allerede igang med at kigge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Ikke købe, men låne. Giraffen skulle gerne komme i løbet af et par uger 
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forhåbentligt :) |
|
|
Jeg regner med at købe min første hest når jeg har fået huen til sommer, hvis alt går efter mit hoved Men hvis det ikke går, så må jeg jo bare ride videre på parthesten - han har været fantastisk for mig de sidste 4,5 år og kan nok holde lidt endnu Ville helt ærligt gerne nå vores 5 års jubilæum d. 1. august 2010  Jeg vil helst have en unghest, meget gerne nytilredet - jeg er blevet ret paranoid efter jeg har set så mange mennesker købe rideheste med nogle år på bagen som der er noget galt med Men det vigtigste er at vi passer sammen i temperament og størrelse (befinder mig ikke godt på heste under 165 og vil helst op på 170 og lidt derover)... Men hvis den er meget ung, tror jeg, jeg sniger mig til nogle turer på parthesten, så min ridning bliver holdt ved lige til den nye har styr på grundridningen... Hehe, men drømmehesten findes jo i hovedet på mig, så er det bare at finde den i det virkelige liv, måske bliver det så først 2011 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|