|
|
| DSB bøde- Har jeg handlet i ond tro? |
|
|
Jeg har i morges oplevet en virkelig mystisk episode, som udløste en bøde på 750 kr. i S-toget: Jeg har ALTID månedskort, men d.22 december forsvinder togkort og dankort (De ligger sammen) sporløst, og efterfølgende har jeg så været på juleferie. I morges skulle jeg så på arbejde og møde kl. 7, og jeg har selvfølgelig taget klippekort med nu hvor månedskort er væk- 1 stk. 5-zoners med 1 klip tilbage, og et 2-zoners til når jeg skal hjem igen. Jeg vælger så at klippe det sidste klip på 5-zoners på vej derud (Der er 4 zoner). På perronen står der to kontrollører, og de ser jeg stempler kortet og går ind i toget. Kort efter bliver jeg bedt om at fremvise mit kort, hvilket jeg har tjekket passer mht. dato, tid osv. Kontrolløren kigger, og skal til at gå igen da han pludselig tager kortet igen- og siger så, at på klip nr. 9 (Som er blevet klippet for flere uger siden) er der blevet stemplet 2 gange, så derfor er mit klip nr. 10 ugyldigt, da det gælder som klip nummer 11 og derfor har jeg misbrugt kortet!? Først tror jeg det er en joke, da det da umuligt kan være min skyld at deres maskine ENGANG for uger siden har klippet to gange på klip nr. 9 (hvilket min kæreste i øvrigt ikke kender noget til, han har klippet helt normalt)- men jo jo, det var mit ansvar, at klip nr. 9 havde to stempler.. Desuden sker der tit at de forrige klip bliver helt tværet ud når man stempler igen, men han mente at der var klippet to gange i klip nr. 9- med to forskellige datoer, hvordan det end lige kan lade sig gøre.. Jeg siger så, at jeg handler i god tro, men inden jeg når at afslutte sætningen siger han "Nej, du handler i ond tro når du misbruger kortet og klipper 11. gang" WHAT!? Jeg påpeger så, at klip nummer 10 er helt korrekt stemplet og det er fuldstændig tydeligt da det lige er klippet. Så tager han simpelthen kortet, og her beder jeg om at få det med mig så jeg kan bevise noget i en klagesag- men det må jeg ikke fordi jeg har misbrugt kortet og derfor inddrager han det! -Det ligger sammen med min bøde inde ved dem siger han. Så nu sidder jeg så her, med min bøde på 750 kr. som jeg ABSOLUT ikke har i sinde at betale, da jeg synes denne her sag er fuldkommen surrealistisk, og jeg forstår simpelthen ikke min/vores del af ansvaret for, at deres maskine har dobbeltstemplet engang for uger siden, på klip nr. 9.. Så: Er jeg helt urimelig, og har jeg handlet i ond tro? Hvordan ville du have tacklet situationen? Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm........... |
| Forfatter:  |
MaFilaNoir |
| Dato:  |
27-12-2009 22:27 |
|
jeg ville sq ringe og klage... Men ja man kan på nogle klippe kort klippe en ekstra gang hvis det er fugtigt bag på. har prøvet det engang med en 2 turs klippe kort. den klippede en ekstra gang..
3 stk. BIF- Sønderjyske biletter sælges giv et bud! Miniature med/uden stambog kåret og ikke kåret.Står i jylland alle skal væk pga ejers sygdom! Skriv pb for nr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej |
Asta ♥Isabella♥ |
27-12-2009 22:29 |
|
synes HAN er yderst urimelig? Det er da det samme som hvis betalingsautomaten er gået i stykker og de så siger "du skal have buskort med ellers så får du en bøde når betalingsautomaten ikke virker"! Synes det er absurd, da det ikke er din skyld overhovedet, og at du måske slet ikke har lagt mærke til det + at det er et gammelt klip. Ville have klaget nede på kontoret. Det skal de da ikke slippe afsted med! Og så ville jeg nok have protesteret lidt mere mod at give ham kortet, da du jo så slet ikke har nogen beviser  Håber du får noget gjort ved det, man ved godt det ikke er så mange penge, men det er mere princippet..
Asta
>> You just can't live in that negative way... make way for the positive day! <<
Rest In Peace Isabella! :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej Mie, Du har da ret !!! Du kan da virkelig ikke have en dyt at gøre med at deres maskiner ikke virker. Det er bare så typisk DSB og jeg blir gal på dine vegne. De har så travlt med at hive penge ud af folk og påstå det ene og det andet. Deres maskiner skal da bare fungere, basta ! Jeg har også tit prøvet at tog eller metro kommer ind på perronen idet jeg selv kommer og derfor skal jeg skynde mig at klippe mit kort, men nej, nej da, de første to maskiner jeg prøver virker ikke og da jeg stikker kortet i tredje maskine, kører toget imellemtiden, farvel og tak... Du skal skrive et detaljeret brev til dem og gir de dig ikke ret, skal du prøve igen !!! Held og lykke Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klag... |
|
|
Vi var på et tidspunkt på vej hjem fra KBH mod Fredericia, min svigermor har klippekort til det hele og klipper tre gange, og vi går ind og sætter os. Så mener kontrolløren, at det ene stempel er ugyldigt, og at der skal klippes en til gang?! Vi klipper en gang til ved næste station, og ringer straks til DSBs klage-telefon noget  Svigermor fik sine penge retur, og et stort undskyld med på vejen... Så klag, det hjælper!
Rollo - Marsvinenørd
TELL-MANN WESTIE - Hvalpe forventes februar '10 - Lucky står til avlstjeneste
ROLLOS MARSVIN - Opdræt af marsvin - Dejlige kæledyr til salg pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klag...!!! |
|
|
Det lyder helt sindssygt, hvis deres maskiner kan stemple 11 klip på et 10 turs kort, så er det fandme deres egen skyld!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhhhhmmm |
|
|
Troede ikke at det kunne undre nogle at det kører så galt for dsb og deres mandskab. Men det eneste du kan gøre er at klage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UHHHHHH |
|
|
Bøder på den bekostning kan få mig helt op i rødt felt... Og hvorfor beholder han dit kort? Den "bøde" du har fået er en fuldgyldig billet, han har overhovedet ingen ret til at beholde "bevismaterialet". Klag, det betaler sig.
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du har faktisk pligt til |
xtiny |
28-12-2009 07:48 |
|
At have en gyldig billet, altså også tjekke om automaten stempler korrekt- eller rettere dit kort/billet er stemplet korrekt. Jeg synes, du skal klage. Men du har selv pligt til at se efter. Du må ikke stige ombord uden gyldig billet.
Mvh xtiny
"All problems are people-problems. No people, no problems!" Citat tilskrevet Stalin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klag... |
Thing77 |
28-12-2009 08:11 |
|
Til en anden gang, så bed om at få hans tangnummer. Når du så kommer hjem, så strik en klage sammen, send den afsted, med tangnummert og forklare i klagen hvad der er sket og hvordan han har talt/ behandlet dig. Hans navn har han ikke pligt til at oplyse dig, men tangnummeret har han. Jeg mener ikke at kortet kan klippes 11 gange, men kan ikke huske mere om det kan. Jeg har været ansat inde ved DSB, men stoppede 1.2 i år. Det er ikke alle DSBs ansatte som der er noget galt med, vi har et reglsæt som vi på bedste vis skal følge. Der er mange som kommer i sidste øjeblik og kortet ikke er stemplet, de får en bøde, men kan til hver en tid klage. Hvis automaterne er i stykker, så plejede jeg enten at klippe kortet, eller bede personen om at klippe ved næste station og self vente, så passageren kunne komme med igen. Og ja, det sker alt alt for tit at den ene eller anden automat er i stykker, det er både træls for passageren men og så for den kontrollør der er i toget.
Der er desværre, SÅ mange som forsøger at snyde, med klippekort, månedeskort, printselv billetter og alle mulige andre former, så nogle gange er der sgu svært at vide, er det tilfældet her eller ej. Hans måde at behandle dig på er under al kritik og ja, jeg ville hvis det havde været mig, klage. Jeg håber at du finder en løsning på det.
De venligste hilsner Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kender godt til at klippekort kan klippes 11 gange ind i mellem Men hvis det er som du fremlægger det her inde, så skal du uden tvivl klage! ! ! det skal de ikke slippe afsted med!
Michelle ... og en ikke længere flad luftmadras HUSK hvis sadlen indtages analt, skal du nok overveje en større...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.... |
|
|
Det undrer mig ikke... Det var nemlig også MIT ansvar at buschaufføren glemte at skifte zone, og jeg derefter ikke kunne komme videre med toge fra stationen  Der hjalp det ikke at klage. Ikke engang den yderst ubehøvlede chaufførs opførelse ville de undskylde... Men ja, det er op til OS at tjekke at de gør deres arbejde korrekt. Hvordan jeg skal gøre det, når det hele snart skal ske elektronisk med det nye billetsystem, det vil jeg gerne vide...
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mie |
|
|
Øv sikke en træls oplevelse for dig. Som jeg ser det, har jeg du handlet i GOD tro. OG samtidig er du selv ansvarlig for at tjekke, om dit klippekort er i orden ift. resterende klip. Jeg synes bestemt, du skal klage til DSB, men jeg tror, du skal køre forventningerne til at få bøden annulleret ned.
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Healing af hest og rytter :-)
Naturelsker, healer, livsnyder, krop- og gestaltterapeut, hamsterfreak, pædagogudd, globetrotter & bare mig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ubehøvlet DSB-mand! |
|
|
Det lyder da til du har mødt en yderst ubehøvlet DSB-mand. Det undrer mig dog at dy lod ham tage dit kort, jeg ville helt sikkert nægte at betale den bøde og klage over den. Han har jo STJÅLET dit kort som kan bevise hvad du har gjort. Jeg ville have nægtet at sige mit navn (til bøden) når han tog kortet. Men han påstår jo at han har gemt kortet som bevis, så må du jo forlange at se hans bevis inden du betaler bøden, og den skal du naturligvis IKKE betale. Du skal ihvertfald skrive en klage og gemme kopi af den.
Broget ponyhingsteplag, født 26 juni 08.
Sælges billigt til godt blivende hjem. Pris: 1.000 kr, sælges med kontrakt. Skriv en PB for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Starbits: Du skal lige være opmærksom på, at hvis du nægter at oplyse navn samt adresse til en S-togs revisor, der er ved at skrive en bøde til dig, så bliver der tilkaldt politi til den næste station, og det er så politiet, der sørger for, at få oplyst navn og adresse. Det er ens eget ansvar at tjekke stempler på kort og billetter, og at møntautomater ikke virker på stationen, er ingen undskyldning, medmindre man har brugt telefonen på automaten til at kontakte DSB og informere om, at man ikke har kunnet købe billet, da automaten ikke virker. DSB kan jo sådan set ikke gøre for, at nogen mindre heldige typer begår hærværk på deres udstyr, og helt ærligt - alt maskineri kan gå i stykker. Trådstarter: Jeg ville i din situation skrive og forklare sagen samt klage over den pågældende revisor - hans ID-nummer står på bøden du har modtaget. Om du får noget ud af det, skal jeg ikke kunne sige.
At lede efter og finde Mr. Right er som at spise ærter med en kniv...spild af tid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klage................. |
|
|
Held og lykke til med at klage. Jeg har for år tilbage prøvet at stå og trække et klippekort i automaten for at nå det sidste s-tog hjem. Da klippekortet skulle printes ud satte det sig på tværs i automaten som meldte fejl. Hoppede på toget blev kontrolleret og fik bøde, ringede næste morgen til den pågældende station og bad dem om, at tjekke om der ikke sad et klippekort fast i automaten. Det sad der endnu, og den søde dame bad mig om at se bort fra bøden og klippekortet kom med posten. Der var ikke klippet på kortet, så det endte med at min togtur var på DSB´s regning. Mvh Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja jeg ville da ikke have det fjerneste mod at møde politiet hvis jeg havde rent mel i posen, så kan de jo på stedet afgøre om det er ulovligt at dsb-manden har taget dit kort. Så kunne det da være sjovt at se dsb-manden i hovedet hvis politiet blev indblandet.
Broget ponyhingsteplag, født 26 juni 08.
Sælges billigt til godt blivende hjem. Pris: 1.000 kr, sælges med kontrakt. Skriv en PB for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Starbits: Ifølge DSBs regler er deres personale i deres fulde ret til at inddrage misbrugte kort/billetter. Politiet vil i en sådan situation være fuldstændig ligeglade med andet end at få dit navn og adresse - resten er en sag mellem dig og DSB. Desuden ville du stille dig selv dårligt og give indtryk af ikke at have god samvittighed. Skal du siden klage til DSB i håb om at få bøden annulleret, så vil man hæfte sig ved, at du ikke var samarbejdsvillig. Det er så min mening - du er selvfølgelig velkommen til at have en anden.
At lede efter og finde Mr. Right er som at spise ærter med en kniv...spild af tid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klag nu |
|
|
Håber du har bøden, eller en kopi. Du skal klage med det samme skriftligt. Ellers behandler de ikke klagen, men du har bare at betale, selv om det er urimeligt. Han er da for langt ude, men det er DSB ofte. Jeg har desværre også engang fået en mærkelig bøde. Den korte historie er, at det kom til at koste mig 900,-. Og det fordi jeg var så dum at ringe til DSB 10 min efter jeg havde fået bøden. Jeg tog DSB-dames råd fra telefonen, derfor mistede jeg min klageret, da der skal klages skriftlige med der samme. DSB ville derefter ikke behandle min klage. Faktisk kan DSB ansatte opføre sig stort set som de vil. Han kunne kører dig til Skagen og du skulle bare sige tak, derefter klage og håbe at DSB vil behandle din klage. At de ofte misbruger din tid, med forsinkelser og aflyste tog, er en mindre detalje der ikke skal undskyldes. Held og lykke med det:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ang. de der kort |
|
|
Jo, de kort kan skam godt klippes 11 gange, jeg har haft købt 3 kort, nu hvor jeg tager fra Slagelse og hjem til mine forældre, på alle 3 kort er der klippet 11 gange... Så det kan godt lade sig gøre.. Jeg rejser med bus og hver gang har buschauføren set kortet og sagt ok, om han så har set der er 11 klip, det ved jeg ikke... men indtil videre har jeg ikke haft problemer... Ville dog aldrig gøre det i tog, der kigger de lidt mere nøje på kortene... i bussen klipper man jo bare og går videre.
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak for svar  Jeg har besluttet at sende en skriftlig klage, for med den service jeg har oplevet fra dén kontrollør har jeg ikke lyst til en telefonsamtale hvis jeg får fat i en der er lige så emsig som han var. Jeg har tænkt mig at lægge vægt på bla, i klagen: -At jeg hver måned de sidste 4-5 år har købt månedskort hos dem, og at jeg medsender mine kontoudtog fra netbank hvor de kan se at jeg har betalt hver måned, samt at jeg rent faktisk taler sandt omkring at mit månedskort- som ville have dækket den pågældende dag, er stjålet. -At jeg aldrig har fået en bøde for at køre uden billet. -At jeg er uforstående overfor at det kan være mit ansvar at deres maskine dobbeltstempler, og at jeg jo altså ikke er trænet i at se sådan noget, da deres kort tit tværer helt ud og er ulæselige, hvilket dobbeltstemplet jo ligner når man hurtigt skimmer det. -Og derudover vil jeg påpege at de to gange jeg har fået en bøde (1. gang for 5 år siden fordi jeg var kommet længere ud end jeg havde zoner til- her troede jeg også at jeg var 100% dækket ind med mine zoner) hos dem, har jeg oplevet nogen meget ubehagelige kontrollører som har ydet en rigtig dårlig kundeservice og været meget nedladende. -At jeg er uforstående over for at kortet inddrages når jeg er i god tro, og at klip nr. 10 jo reelt var klippet korrekt- men at det var klip nr. 9 der var fejl på og jeg derved ikke kan bevise noget når de snupper kortet. Skal nok opdatere når jeg får noget retur på klagen  Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forstår nu godt |
|
|
Jeg forstår godt at han reagere som han gør. Måske ikke at han er ubehagelig(hvis han vitterligt var det) men at han reagere på de 11 klip, og er overbevist om at det er snyd. For er du klar over hvor mange der stempler 11 gange på 10 turs korte... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mange. Kan da husnke at der gik sport i det da jeg gik på gym(dog til bus) ligesom der gik sport i at bytte billederne ud i buskortene også køre på hinandens. De kontroløre ser så mange hver dag der prøver at tage røven på dem, så kan godt forstå de ikke tror på din historie. De har sikkert hørt den 20 gange før den dag, så ikke nemt at vide at du rent faktisk taler sandt. Men klag, har set flere få deres bøde annuleret selvom de handlede så meget i ond tro. PS. tror på du ikke var i ond tro, forstå bare godt han ikke gør.
"Når man går mere op i at komme den rigtige vej til målet, end målet i sig selv"
Springsadle sælges "look a like" sadel til Pessoa AMO sadlerne Trainer Sofi Sadel 16" bred bom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klag pænt og du bliver behandlet pænt |
|
|
jeg ville også blive noget så harm MEN, rolig nu, alt håb er jo ikke ude. Se hvad der kommer ud af din klage før du maler fanden på væggen. Er HELT enig med Sarah i at de kontrollører bliver udsat for enormt meget snyderi, så selvfølgelig må de trække en grænse et eller andet sted. synes det er nogle gode punkter du vil medtage i din klage! held og lykke.
Miss GiGi
nyder livet hos sine nye ejere  Highlander: nyder forhåbentlig livet på de evige græsmarker :´( to savnede heste ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er da en virkelig dårlig oplevelse: Jeg mødte igår den sødeste DSB mand, jeg har normalt mit månedskort til alle zoner, men det udløb lige inden min ferie startede og har ikke ville fornye før jeg starter igen, så da jeg skulle til København igår købte jeg bare klippekort, da jeg skulle hjem havde jeg dog glemt alt om det indtil jeg så kontrolløren, jeg forklarede ham så, at jeg havde glemt at klippe og om han bare kunne klippe de zoner af jeg skulle bruge, i stedet for at jeg skulle hoppe af toget, han var bare rigtig venlig og sagde det var fint nok, fordi han kunne se jeg havde zoner til at komme hen, hvor jeg skulle, så det var helt rart med en positiv oplevelse for en gangs skyld  håber du får medhold i din klage 
Hilsen Louise Luna og Snippe <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456787654 |
HeidiZ |
30-12-2009 18:26 |
|
Det er jo sådan set din egen skyld, at du ikke har fået tjekket din billet ordentligt Det lyder jo til nogle stykker her i tråden også lige klipper en ekstra gang, så hvis det er noget de har problemer med, så kan jeg egentlig godt forstå ham. Men selvfølgelig er det da møg irriterende at få sådan en stor bøde, men sådan er det jo også når man kører for stærkt osv. Har absolut kun gode erfaringer med med togpersonale de gange jeg har kørt i tog. De har altid været søde, smilende og hjælpsomme. Men jeg har også haft tingene i orden og betalt for min rejse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nummeret |
|
|
...til DSB er 70-131415 . Som ansat i Kort og Godt (IKKE DSB) anbefaler jeg altid kunderne at klage -der kommer i hvert fald ikke noget ud af at lade være, og hos "moderskibet" bliver de heller ikke klar over, at noget er galt, medmindre det påtales -og det helst en halv trilliard gange. Men for pokker, hvor kan de også være urimelige og argumentere uden hold i virkeligheden. Mit bud er, du ikke får noget ud af denne sag, da det jo som ovenfor nævnt er helt og holdent dit eget ansvar -desværre  Mvh Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg mener så stadig, at DSB må finde et andet system så det ikke kan ske for dem der rent faktisk ikke er ude på at snyde- siden de åbenbart er vant til at det sker, så må de sku da tage ansvaret og få styr på deres maskiner/ændre systemet! -Jeg ANER ikke at det kan ske at man kan klippe 11. gange, hvor står det? Når jeg køber et 10-turs kort så regner jeg da så sandelig med, at jeg maks kan stemple det 10 gange! -Igen, det kan ikke være mit ansvar at deres maskine dobbeltstempler og at jeg så får en bøde for klip nr. 9, når jeg helt reelt har klippet klip nummer 10- så skulle de jo have påpeget det ved klip nr. 9- og en anden ting er at blækket i forvejen er så skod at man hverken kan læse det ene eller det andet på sit kort- og derfor studser jeg jo ikke over at det ser rodet ud, da det er ganske normalt at de tværer ud. Et hypotetisk spørgsmål- Hvad så, hvis jeg (uvidende) fremviste mit dobbeltstemplede klip nr. 9 (dengang vi stemplede det, og vi så siger der var en kontrollør der tjekkede det) inden jeg stemplede 10. gang, så ville jeg ikke få en bøde fordi det så bare gælder som klip nummer 10, at der er stemplet to gange på nr. 9?? -Think NOT, så ville jeg jo også få en bøde alligevel! Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi er helt enige om, at det er for dårligt, at reglerne er latterlige, at "de" burde ændre dem og deres oldnordiske materiel osv osv. Men faktum er bare, at selvom noget bliver ændret (hvad jeg desværre ikke tror, din sag alene kan gøre!), så er det de på tidspunktet for forseelsen gældende regler, du har været underlagt. I øvrigt -hvis en kontrollør havde checket ved det dobbeltstemplede klip, havde du selvfølgelig ikke fået en bøde -han/hun ville jo ikke kunne vide, hvor lang din rejse skulle være -med to klip på et 5-zoners klippekort kan man jo principielt rejse fra Helsingør til Hvalsø -og der ville heller ikke være tale om en forseelse, da det var det 10. klip på et 10-turskort. Men jeg kan stadig godt forstå din harme. *Mvh Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hiver lige tråden op igen da der er kommet en meget interessant afgørelse på klagen: DSB har frafaldet bøden!! Utroligt, men sandt. - Er faktisk en smule chokeret og havde forberedt mig på at den blev afvist, men nej, den er sku frafaldet  Med sætninger som "Dette er gjort som en særlig serviceydelse for dig, og det sker ikke en anden gang" Den der med speciel service til mig står to steder i klagen  -Det hjalp måske at pointere den manglende kundeservice, det fik dem op af stolene  Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Tillykke med det... Det er jo altid dejligt at slippe for at komme af med penge, specielt når man ikke lige kan forstå hvorfor man skal betale dem...
Perle Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008 Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 En gang utro, altid utro Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DSB... |
|
|
Puha, har også mødt mange ubehagelige kontrolører. Godt at du fik din bøde anulleret !
Katja med Corvetten - fordi vi både kan og vil ! Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Min blog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| DSB kører bare ikke |
|
|
Ja deres system kører bare ikke på skinner altså. For nogle år siden da jeg var på vej hjem fra gym. stemplede maskinen kl 14.30 at klokken var 01.30, men dato osv var rigtig. Jeg tænkte at det var meget mærkeligt, men snakkede med logoføreren som sagde at jeg bare måtte sige det til kontrolløren når ham kom hvis der kom en. Der kom så en kontrollør, som sagde at jeg ville få en bøde selvom jeg havde snakket med logoføren. Jeg blev sur, og sagde stille og roligt at jeg havde snakket med logoføreren, men det var han helt ligeglad med. Han spurgte mig flere gange om jeg var idi*t og ikke fattede hvad han sagde, for så kunne jeg bare finde en anden måde at komme til og fra skole på, for jeg skulle ikke tage r*ven på ham. Hvad er det for en behandling? Den gang var jeg 16år, og han fik mig simpelthen til at stå og græde i toget. Jeg syntes at det var så ydmygende at han snakkede sådan til mig. Jeg fik jo forkert information af en af deres egne. Han tjekkede jo ikke med logoføreren om jeg havde snakket med ham, han havde mere travlt med at svine mig til. Jeg kan kun sige at DSB ikke kører på skinner! Aldrig!
Med Den Skønneste Jonas Som Kæreste .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|