Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

I morgen vil jeg tænde lys..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 14:32

..for dem der aldrig kommer hjem til jul. For dem der har mistet og dem der mangler.

Jeg vil tænde lys for vores soldater, mine kammerater og min onkel der tjener landet dernede nu.

Jeg vil tænde lys for de familier, der må leve videre, kun med mindet om dem vi har mistet.

Mine tanker vil samtidig gå til Jacob Moe Jensen, Sebastian La Cour Holm og Benjamin D.S. Rasmussen, der blev dræbt af en vejside bombe d. 19. december 2008, og ikke mindst deres familie.

Glædelig Jul.

N A N O U

Fyyy skamme sig..

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 14:51

Jeg tænder også lys for de mennesker og dyr jeg selv har mistet.

Mvh

Billedkunstner

Michelle.

Interesseret i et maleri af netop din hest ?

Olie på lærred i svæveramme.

Så skriv en mail ,så finder vi ud af noget. micheller@mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

halløj'
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 14:55

Her blir der også tændt lys specielt for min elskede mormor jeg mistede d. 5. dec.

Bedækning tilbydes ved den sorte ox hingst Falkhan Expresso.

oestergaard.upfront.it/Forside

0
0
Svar på denne tråd

For min storebror...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 16:48

der døde i februar Kun en gang før i mit snart 49 år lange liv har jeg fejret juleaften uden ham, men nu slap han for mere pine.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 17:55

jeg vil tænde lys for Simon, som vi mistede i september 2009 det var alt for tidligt, og han vil aldrig blive glemt.

Udover vil jeg også tænde lys, for de mennesker som ikke får lov at fejre julen som jeg gør, og som må undvære familie eller venner.

Vil tænde lys for dem jeg har mistet, og dem som har mistet deres kære..

0
0
Svar på denne tråd

Tænde lys <3
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 18:08

Jeg vil tænde lys for de soldater der ikke kom levende hjem, men også for de soldater der stadig er udsendte, der skal holde jul uden deres familier. Og for de familier, der har mistet børn, ægtefæller, forældre osv. ved deres arbejde.

Men også for min mormor der døde for lidt over 2 måneder siden.
Jeg savner hende hver dag, men tanken om at det var det bedste for hende, gør dagen nemmere at komme igennem.

Jeg tænder lys for alle der ingen hjem har at bo i, for de folk der ikke har nogle mennesker at holde af. Og for de mennesker der har mistet deres kære.

.. Sagde LilleChelle ;)

^nogle folk burde lære at begå sig blandt andre!

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 18:25

Det tror jeg også jeg vil gøre.

Vi har allerede den tradition i min familie, at efter mørkets frembrud d 24. tænder vi lys på gravpladsen hvor bedstemor og bedstefar ligger, det er fantastisk flot på kirkegården når der er masser af lys der brænder i mørket.

Damgaard

Med den firbenede skygge

0
0
Svar på denne tråd

Vi tænder
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 19:45

lys og tager et besøg på kirkegården d. 26. december...Der har vores tidligere svigersøn fødselsdag.

Han var soldat som blev ramt af en vejsidebombe..... Han døde af sine kvæstelser i november som han pådrog sig i Afghanistan....i en alder af 22 år..

Ellers har vi ikke nogle vi tænder lys for i julen...det gør vi på de afdødes respektive fødselsdage...

Lillefis

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænder ikke lys...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 20:32

... for nogen, for den tradition har jeg aldrig brugt.

Men juleaften vil mine tanker uvægerligt gå til min mor der sidder på sit plejehjem og ikke aner hvad der er op eller ned, kun at hun er så ked af det, at hun nu nægter at spise. Vi har lovet hende at hun IKKE vil blive tvangsfodret - så nægter hun at spise, vil det kun gå en vej. Og det vil nok være en udfrielse, både for hende og for min far.

Jeg vil også tænke meget på min far, der er meget ensom i julen. Desværre bor han så langt væk at tiden er for kort til at besøge ham. Men heldigvis har han i år valgt at tilbringe julen på et hotel ved kysten, så han vil være blandt mennesker, han vil være hvor der dog er noget festivitas - og hans tanker vil forhåbentlig for et par dage blive afledt fra bekymringerne over min mors situation.

Jeg vil også tænke på mine bedsteforældre der ikke er her mere. Jeg vil nyde mine småkager bagt efter min mormors opskrift - og med mange kærlige tanker til hende. Og mens julemiddagen indtages vil jeg ikke kunne undgå også at mindes min morfar og hans store glæde ved god mad og drikke.

Alle er de er savnet - men de er ikke glemt!

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg skal tænde lys
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 21:21

for alle dem der er gået bort og som jeg savner, drukner gløden i tårer.

Jeg tænder lys hver dag - tænker på dem jeg så gerne så igen....og glæder mig over livet....

KH:)

Annette

* dejlig islændervallak, 8 år søger kærligt og blivende hjem * yderst fornuftig pris *

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 21:36

jeg vil tænde lys, for vores lille barn vi mistede i 2007, som aldrig nåede at komme til verden..

jeg vil tænde et lys for min onkel som gik bort ved selvmord i 2001.

et lys for min aller bedste ven nogensinde som valgte at tage afsked med jorden i 2003.

et lys vil blive tændt for min svigerfar, som gik bort pga kræft i sommers, men som fik sit ønske opfyldt. at se sin ene søn slå sig til ro, og se hans nyeste barnbarn. han nåede at se hende et par gange inden han rejste over broen..

et lys for min elskede samson og aiko, som aldrig vil blive glemt og som altid vil være i mit hjerte..

Venlig hilsen Christina

Nu uden sin Samson
R.I.P 21/8 -09

og uden sin Aiko
R.I.P 14/10 - 09
i er elsket og savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider