Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

På hestejagt ! :0/
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 13:25

Hej alle derude.

Da jeg mistede min elskede marius for 3 uger siden pga. tarmslyng, er jeg i den situation at jeg ikke ved og jeg ønsker at have hest igen..

Jeg sapper rundt på alle sider, heste-nette, horse, dba, guloggratis osv osv, men selvom at der rigtig mange heste til salg, er der bare ingen der siger mig noget.

Det egentlig ikke fordi jeg kræsen.

Leder efter

helst vallak/hingst

165-175

2-10 år

race lige meget

max pris 100.000 kr.

alligevel er der bare ikke en der siger mig noget. hvordan kan dette være

Er der nogen af jer der har været ude for det samme, og simpelthen valgt at stoppe pga det.

ja jeg overvejer det virkelig.

Dybt suk her fra

Og glædelig jul

0
0
Svar på denne tråd

Min tanke er..
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 13:29

at du stadigvæk sørger over tabet af din elskede hest. Derfor er der ikke plads til at blive forelsket i nye heste.. det sker først, når du er igennem sorgprocessen og er klar til det.

Hvordan føles det at tænke det på den måde?

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Healing af hest og rytter :-)

Naturelsker, healer, livsnyder, krop- og gestaltterapeut, hamsterfreak, pædagogudd., globetrotter & bare mig!

0
0
Svar på denne tråd

ikke her
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 13:30

Nej heldigvis har jeg ikke oplevet det.

Klart at der ikke er nogen anden hest,der kan erstatte lige præcis den man har mistet , men vælge at stoppe kunne jeg aldrig drømme om .

Nu har jeg redet i 42 år og fortsætter til jeg er 70 år !

Men har du det virkelig sådan, så VENT med at se på heste til, du bare ikke kan lade være eller undvære hest mere.

Alt andet er tidsspilde.

Mvh Karina

Stutteri Graven

Gratis opstaldning tilbydes til en pony eller småhest imod staldarbejde .

Lejlighedsvis salg af Welsh kvalitetsponyer .

Kvalitets hø sælges i rundballer af ca 350 kg .

0
0
Svar på denne tråd

Er du klar
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 13:32

Jeg kunne forestille mig, at hvis jeg havde mistet en hest for 3 uger siden pga. tarmslyng, ville jeg måske ikke være klar til en ny endnu? Er du klar?

Tarmslyng er jo akut, så det må have været frygteligt at miste ham så hurtigt. Det kan man jo ikke forberede sig på.

Tror du ikke du skulle "vente lidt" og så bare bruge en masse tid på at kigge dig omkring? Der er jo MASSER af heste til salg lige nu, og man behøver jo ikke have en for enhver pris :-)

Du kunne evt. stadig tjekke markedet ud, mens du mærker efter, hvad det egentlig er, du gerne vil have.

Det skulle jo gerne være "det perfekte match" når du endelig finder en ny. Både for din og for hestens skyld.

Med venlig hilsen

Sanne

Går den - så går den. Går den ikke - går det nok alligevel :-)

0
0
Svar på denne tråd

nej meget mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 13:40

nej det nok fordi jeg ikke er klar, men heste er jo en del af mit liv, og jeg savner det, synes det mærkeligt jeg ikke er oppe kl 7 for at lukke heste ud, og ride, det jo en hverdag der taget fra en :/

men han blev taget hurtigt fra mig, red fynsmesterskab søndag formiddag, søndag eftermiddag blev han indlagt, søndag nat blev han opereret, mandag eftermiddag kl 16.30 blev han aflivet.

Jeg var med til det sidste, så ham falde, og fik dagt rigtig farvel...

men ja puha selv 3 uger efter sidder man med tåre i øjenkrogen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror det
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 13:43

er vigtigt man giver sig tid til at få sorgen bearbejdet, inden man kaster sig ud i et nyt "hesteeventyr", men det er jo selvfølgeklig forskelligt fra person til person.

Jeg kan godt forstå du savner det - det bliver jo en hel livsstil at stå op klokken kvalme for at lukke ud og fodre.

Giv tid, så skal det nok komme igen.

Glædelig jul

Med venlig hilsen

Sanne

Går den - så går den. Går den ikke - går det nok alligevel :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 14:19

Det er kun tre uger siden - giv tid.

Lige pludselig viser der sig en hest, som rører noget indeni - det skal nok komme!!!

Det må være rigtig hårdt at miste så pludseligt!!

Varme tanker herfra!!!! Lykke og held med jagten på en ny stjerne!!!

0
0
Svar på denne tråd

som de andre siger
Forfatter: 
Dato:  22-12-2009 16:49

så tror jeg også, at du ikke er klar til en ny hest,eller også har du simpelhen ikke fundet den rigtige endnu.

Men giv det lidt tid

Rigetige varme tanker herfra

Lækker 5års dressurvallak efter Come Back II til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider