Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ødelagt hegn
Forfatter: 
Dato:  21-12-2009 13:35

Jeg har haft besøg af Falck der så mit hegn lå ned.

En eller anden tosse har kørt som en sindsyg ned af vores vej, lige ved siden af indkørslen lå der dele fra en bil, den havde ramt skråningen, men dem der har kørt har også kørt ind på marken to steder længere nede, så en del pæle var flået op, brækket og bøjet.

Heldigvis har vi skiftet træ ud med plastpæle, så det kunne laves igen, trods frossen jord. Men hvor er det irriterende at bøller synes det er sjovt at køre hegn ned, når man tænker på hvilken skade der kan ske hvis dyrene kommer ud. Ja plastpæle og elreb er jo heller ikke billigt at skifte ud.

Normalt er det flasker og dåser folk ynder at fodre dyrene med, nu er det pælene der er sjove at køre over.

Indbrud har vi heldigvis ikke døjet med, men det har naboerne.

Kan man ikke finde en plet i Danmark hvor folk er normale, jeg troede at man var bedre sikret mod idioter her på landet.

2 søde æseldrenge er klar til at flytte hjemmefra, et grå og et brunt.

Staldkatte bortgives til gode hjem.

0
0
Svar på denne tråd

åh hvor trælst
Forfatter: 
Dato:  21-12-2009 13:38

der er ikke nopget værre end sådan vandalisme- tænk hvis du havde lukket hestene ud- uvidende om hegnets tilstand :(

Anne Katrine

...there thinks some people should exercise their rights to remain silent.... more ofen!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider