|
|
| Kaffe, te eller kakao? |
| Forfatter:  |
Heidi ♥Med 5 dejlige mulerϖ |
| Dato:  |
19-12-2009 20:37 |
|
Sidder lige og får en kop varm kakao, og kom til at tænke på hvad I er til af varme drikke  Så hvad nyder du af varme drikke her i den kolde december?
R.I.P Mispige. 14.4 2005 - 17.8 2008
R.I.P Leopold. 13.11 2000 - 17.6 2009
Glædelig jul og godt nytår Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Artex |
19-12-2009 20:41 |
|
KAFFE!! Både i december og resten af året, altid.. Er dog begyndt at drikke lidt the, synes mit indtag af kaffe var ved at blive lidt voldosmt  Varm kakao er får jeg ret sjældent, kun hvis jeg er ude et sted hvor der er kako.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Varme drikke |
|
|
Jeg foretrækker at skifte mellem skoldhed cacao, og knaldvarm the, med sukker. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drikke |
Louise *SpeeDyret* |
19-12-2009 20:42 |
|
Af de ovennævnte drikker jeg alle dele og i alle former. Kaffen kan være sort, med mælk, med mælk og sukker eller som Latte. Theen kan være både med og uden sukker og mælk. Cacaoen må gerne være med flødeskum, men ikke en nødvendighed. 
Mvh Louise.
Sonderer terrænet for en hest / større pony
til selskab, hygge og evt. lettere ridning pr. 1/3 eller 1/4 2010.
Skal dele løsdrift med Speedy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| varme drikke |
|
|
The og Kakao. The skal det helst være lakridsthe eller the med kanelsmag kan ikke huske hvad theen hedder. ellers er varm mælk også godt. men får jeg ikke så tit da jeg ikke gider at stå og varme det op...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cacao mmm |
little-horsie ♥Blaze♥ |
19-12-2009 20:56 |
|
jeg elsker cacao om det så er varm eller kold er jeg ligeglad med  Jeg kan ikke fordrage kaffe og the drikker jeg sjældent og det skal være med sukker og mælk
蛋糕 (Kage) Nu med en lille dreng i maven der har termin den 20 feb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
WinnieM |
19-12-2009 20:57 |
|
Spandevis af THE! Gerne noget skovbær halløj. Ellers varm cacao (nesquick) Mvh Winnie
www.wmgalleri.dk - GALLERI & DESIGN TIL RYTTEREN - NYT: HESTEHALE-EXTENSIONS VIND HESTEMALERI 24. DEC.
Julegaveidé: GAVEKORT til hestemaleri!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg drikker the på arbejde. Mine kolleger er massive kaffedrikkere, men jeg har endnu ik lært at drikke kaffe.. Jeg drikker gerne varm cacao, min veninde var så sød at invitere mig ind til varm cacao idag efter 4 timer i frost vejret 
Mvh Heidi
What is it with girls and horses? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bonanza |
|
|
Jeg elsker Kakao men får det ikke nær tit nok  The får jeg jævnligt - helst med mælk Kaffe får jeg yderst sjældent, og drikker det faktisk kun, hvis jeg skal have et energi-kick...
Mor til Mads 20. maj 2006 og Lasse 10. juli 2009
Opsøg gerne dem der leder efter sandheden, men sørg for, at undgå dem der har fundet den....
Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
: ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Varme drikke... |
|
|
Jeg er både til kaffe og kakao, - derimod har jeg aldrig lært at drikke the. - Og så i denne søde juletid, ryger der selvfølgelig også en hel del gløgg ned! 
Med venlig hilsen Lone...
Stald Julshede...
Stifter af facebook gruppen:
Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤
Alle er velkomne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er til... |
|
|
.. te eller kakao. IKKE kaffe! Men det er sjælent jeg drikker varme drikke i det hele taget.
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| te og kakao |
|
|
Jeg holder meget af en kop dejlig varm te. Er ikke så meget til urtete (deriblandt kamillete), men ellers kan jeg lide de fleste slags te. Varm kakao er også godt - dog får jeg det ikke så tit...
Wildly Hannibal RIP Besøg min hjemmeside! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drikker alt! |
|
|
Jeg elsker alle varme drikke.  Grøn te om morgenen, kaffe på seminariet, capochino på vej hjem fra skole kakao når jeg er hjemme eller på en kaffe der ikke glimrer med capochinoer, urtete om aftenen. MEN det bedste på denne årstid er jeg hjemmelavet hyldebærsaft blandet op i kogt - altså varmt vand og så en tsk honning mmmmm  Nå ja og Glögg, det har jeg bare slet ikke fået iår!
Medlem af Bullerklubben
og NSLFB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaffe, the, cacao |
Luxus |
19-12-2009 21:58 |
|
The - Earl Grey altid Eller luksus varm cacao med pisket flødeskum
Billeder af Frieserheste købes!
Til brug på officiel hjemmeside - Skal være prof./semiprof. billeder - Hesten skal være uden udstyr (trense/showgrime tilladt) Kontakt mig via PB hvis du vil vide mere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Helst te uden noget, men jeg er efterhånden også begyndt at synes om kaffe (helst med mælk) - men det er vel også noget, der hører med til at blive voksen på lige fod med rødvin og snaps? Jeg er dog ikke nået lige så langt med rødvin og snaps som med kaffe (men det kommer måske når jeg fylder rundt i næste uge?!) Kakao drikker jeg kun ved særlige lejligheder, og da helst med flødeskum eller is.
"If you can dream it, you can do it!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg drikker.... |
|
|
spandevis af te uden noget som helst i. Kaffe drikker jeg da nogle gange om ugen og hver weekend. Cacao drikker jeg ikke så tit, men fik det i går da vi var i Birkegårdens haver. Det var dejligt  Kort sagt så drikker jeg alle de tre varianter - der må dog hverken snige sig sukker eller mælk i kaffen eller teen. Kaffe drikker jeg ikke hele dagen som te da jeg får for meget mavesyre og det er lidt træls...
Hilsen Helle.
Glædelig jul til alle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Drikker ikke særlig tit varme drikke, men skal jeg nu ha noget, må det gerne være en kop kakao som er "cremet"
Kaffe drikker jeg yderst sjældent, da jeg ikke gider lave det til mig selv Skal jeg ha det, er det sort.
The, kan jeg også godt lide, helst Earl Grey eller en frugt the, uden sukker og mælk.. Bvadr..
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julethe |
|
|
Jeg drikker the.... med sødemiddel.. elsker kakao, men jeg er på skrump. Og kaffe bryder jeg mig ikk om...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Om morgenen drikker jeg nogen gange en spand kaffe med min Morgenministeriet kop. Når der skal hygges og slappes af er det mest thé med sukker og lidt kandis i. Har jeg mælk kan jeg godt finde på at lave kakao (min egen hemmelige opskrift som alle elsker )
- Sagde DitteLouise
"There are 2 kind of evil people. People who DO evil stuff, and people who SEE evil stuff being done, and not trying to stop it"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har indenfor |
|
|
det sidste år skiftet kaffen ud med the. Kusmithe i alle de varianter der findes. Drikker den både varm og kold. Supergodt for maven og almen velbefindende. KH:)
Annette
* dejlig islændervallak, 8 år søger kærligt og blivende hjem * yderst fornuftig pris *
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih altså... |
|
|
..efter al den snak om varm kakao, var jeg NØDT til at købe en kop af slagsen, da jeg var nede i byen idag. Købte hos Frellsens Chokolade og jeg fik en flødebolle med - med marcipanbund. Nøj det var godt!  Udover varm chokolade kan jeg også lide kaffe og gerne latte. Og gerne te - urte- og kamillete. -Aldrig earl grey eller frugtte - bvadr. Hyggelig VARM tråd iøvrigt! 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Healing af hest og rytter :-)
***Joy is the best measure of success***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhm elsker alle varme |
|
|
drikke...og i går gik der rigeligt Lumumba i den Nøj det var altså godt i kulden at få sådan nogle... Men når jeg har mine nattevagter er det enten kaffe med mælk eller the med mælk jeg drikker:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm............ |
MaFilaNoir |
20-12-2009 17:40 |
|
både kakao og the ingen kaffe tak 
løsdrift nær ullerslev skriv pb.. Nu uden min dejlige Ma Fila Noir da hun er udlånt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|