|
|
| Hvad har i fået i julegave fra arbejdet |
|
|
Vi var til juleafslutning på jobbet i onsdags hvor vi hyggede med gløgg og æbleskiver:) Det var rigtig hyggeligt og vi fik alle en gave fra gavekassen (dem der er med i den selvfølgelig) plus en gave fra chefen:) Fra gavekassen fik jeg et sødt hjertefad med et digt på (det man man få i inspiration) og er helt overrasket over at vi har fået sådan en flot gave fra firmaet... Det var en stor kurv med en masse lækre italienske specialiteter:) Udover det man kan se, ligger der tre flasker rødvin, olivenolie og rød og grøn pesto:)  Den røde ting der er pakket ind er en kage...Har endnu ikke pakket den ud:) Men hvad med jer andre...Har i fået noget spændende:) Spurgte min mor lige før og som hun kan sige tingene...Hun havde fået "en bar røv at trutte i" Ja min mor i en nøddeskal...Men hun er så også ansat i bankverdenen og de får aldrig noget... Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ansat i kommunen |
| Forfatter:  |
Becs |
| Dato:  |
18-12-2009 18:24 |
|
-og vi har fået en kæmpe æske Toms chokolade (skod, når man er på kur ), og så har vi fået et gavekort på 150 kr til butikkerne her i byen. Så jeg er meget godt tilfreds 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
fået en kæmpe kurv med 3 flasker rødvin, champagne, hvidvin, juleøl, lækkert chokolade samt div. kager og kiks. Jeg sammensatte den selv, da min mand er "direktør" i firmaet og det egentlig var ham der skulle sammensætte men han snakkede i mobil som altid så jeg tog over.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejder på Q8 |
Casual |
18-12-2009 18:35 |
|
Jeg ved først juleaften hvad jeg får af chefen. Hun har været igang med at udspørge os om ønsker, så jeg glæder mig til at se hvad hun finder på i år. Hun er rundt og købe forskellige gaver til "alle" os 7 ansatte. Sidste år fik jeg et/en? Alpaca plaid og en Hummel t-shirt fra hende 
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps :-) |
|
|
jeg har fået en dejlig dejlig julegave som jeg reelt selv har valgt. Vi får hvert år tilbudt at vælge mellem 5-7 forskellige gaver i år faldt mit valg på en flot blender i stål med tilhørende kaffekværn, "kogebog" med smoothies og noget specielt æblemost til smoothies. Til Becs hmm hvilken kommune arbejder du i ?? mig bekendt må man ikke give et gavekort, da det er at sidesætte med kontanter ?
VH Heidi
Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg, men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Læderspringpladegjord 130 og dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som selvtændig |
wettergren |
18-12-2009 18:38 |
|
har jeg af mig selv modtaget: en lussing og et spark i røven ! God Jul 
barrel racing...det er sgu da grineren .
av av mit skinneben !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Firma julegave... |
|
|
- Det skal jeg fortælle, efter jule afslutningen på tirsdag!  God weekend derude...
Med venlig hilsen Lone...
Stald Julshede...
Stifter af facebook gruppen:
Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤
Alle er velkomne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har fået... |
TinaR |
18-12-2009 18:43 |
|
en helt fantastisk prut at pille i  Er regionsansat (på sygehus), så der vanker ingen gaver...
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er slet ikke sikker på, om vi får nogen i år. Jeg har i hvert fald ikke hørt noget. Nu er jeg studentermedhjælper, og selv om vi plejer at få, forventer jeg ikke noget. Jeg har ikke været på arbejde siden tirsdag, så måske de fastansatte har fået i dag. Er jeg heldig venter der så også en gave til mig på mandag, men jeg tror, jeg overlever, hvis der ikke er nogen Det er gave nok for mig, at jeg har mit job 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt spørgsmål |
|
|
Har fået en sms idag fra chefén at der ligger en på kontoret til mig. Så spændende hvad det er .... ( har orlov pt )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julegave |
|
|
Vi har haft mulighed for at vælge imellem 2 bio-billetter, donere et belæb til børnecancerfonden, betalt tilmelding til et motionsløb, et flaske vin og noget slik og en t-shirt. Jeg valgte bio-billetterne. Hilsen Benedicte
Farvel min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. 
Gudesmukt painthoppeføl med fantastisk afstamning og dejlig cremello quarterhoppe i fol sælges:
http://www.wisemice.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flasker og laks |
|
|
Hej Idag har chefen været i vores afdeling og uddele gaver. Vi fik hver især 1 kg regnbuelaks (MUMS) og en gaveæske med en rød, en hvidvin samt en flake champagne!(Mums) Er ansat på apotek Lene
Føl årgang 2010 - efter De Noir og Temptation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ved jeg sørme |
|
|
da ikke for det er jo ikke juleaften endnu  Den pakkes da op juleaften sammen med øvrige pakker man er så heldig at få. Ingen slinger her hos os.  Meeennn ved jo godt hvad der er i pakken for selv om det var min kollega som har købt julegaverne i år, så er regningen jo nødvendigvis nødt til at blive betalt - og det er mig der klarer de "paragraffer". Som off. ansat er jeg vist ret så heldig med at få en gave. Puffy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehm... |
|
|
Nada... Men har fået en skøn arbejdsplads, hvor hver dag føles som en gave.. såååh.. Pyt lige med det i år 
The mind is like a parachute - it only works when it's open! Reality is that part of the imagination we all agree on
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaver hvad er det? |
|
|
Jeg får ikke en hujende fis, da jeg er offentlig ansat på et sygehus. Sygehuset har endda i år måtte spare den chokolade væk, der plejer at blive uddelt til de medarbejder der er på job juleaften!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| julegave |
LisaIndy |
18-12-2009 20:00 |
|
Ja, jeg er så heldig at arbejde samme sted som Tina-tossen så min har I set  Kagen, den røde pakke I kan se på billedet smager bare godt! god jul lisa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 flasker vin... |
|
|
... og det er jo egentlig en flot gave. Men jeg drikker ikke vin, så det kommer i julekurvene eller ender med at blive gemt og brugt til madlavning (eller serveret for gæster - desværre drikker de færreste af mine venner vin, så det er ikke nemt)
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeeee |
|
|
vi havde 6,7 gaver at vælge imellem men jeg valgte silkedynen med pude til. 
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaver... |
|
|
Jeg har lige fået gaver i dag. Har fået en Ipod shuffle. Glæder mig til at prøve den. Og så har vi fået et år betalt i træningscenteret. Så det glæder jeg mig til at komme i gang med, så jeg kan komme lidt i form. Jeg er i øvrigt også offentligt ansat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tøzpi ♥isaac illusion♥ |
18-12-2009 20:29 |
|
Jeg har ikke fået noget da jeg er uden arbejde. Men min kæreste har fået en Xbox 360  Ret flot gave synes jeg den pakke han har fået koster 2000 kr 
Ønsker alle en glædelig jul !
Mor til Karl-Emil 8 år og Jonathan 4 år. Lykkelig ejer af Fritte, Niva, Bumle, Josefine og Isaac. R.I.P Freja
R.I.P Tikko R.I.P Simba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Italiensk pakke |
|
|
I vores firmajulegaver, der har italiensk tema, var der: 1 fl. rødvin, 1 glas oliven, en pakke pasta, en olivenskål med tilhørende ske, et pastafad, og en speciel, men ret fin pasta-ske. Jeg eeelsker pasta, og italiensk mad i det hele taget, så det er en dejlig gave.  Hilsen Annelise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ret vildt |
|
|
Startede på mit nye arbejde 15/12 og de 16/12 fik jeg en stor kurv med alt muligt lækkert og 3 flasker rødvin og et kort med tak for indsatsen i 2009  Øh ja den indsats har så været til at overskue indtil videre men man bliver da indstillet på at give den en ekstra skalle når man kommer rigtigt i gang. Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
Tre gode Quarter Horses til salg. Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl. http://www.alby-horses.com/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg er kun deltidsarbejder (går i skole ved siden af) og har fået julegave - det har alle ungarbejdere  De to andre jul har jeg også fået gave  Min papkasse/købmandskurv indeholdt/indeholder: 200 g toblerone 145 g Twist 200 g guldbar hasselnød 5 stk flow marcipanbrød 1 æske 400 g toffifee 1 ps Toms dronning mandler 1 ds. 450 g kernemix dåse 450 g peanuts 175 g pistacie nødder 100 g chipsletten salt 500 g basslett's vingummi 900 g Toms TV-mix 500 g bakkegårdens pebernødder Café au lu cookies chokoladehazelnut Bisca kiks til ost Jeg synes det er en meget stor kurv vi har fået! De andre år har der også været drikkevarer med, men de er sparet væk + vi kunne også før vælge mellem flere ting, nu er det bare en slags til alle
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er regions ansat |
JLH ♥Wannamus♥ |
18-12-2009 21:29 |
|
(spl) og har fået julegave - mener også jeg fik det sidste år. En flaske muskatvin og lidt chokolade i en pæn gaveæske. Det er da dejligt, men jeg har nu aldrig misundt de privatansatte deres flotte julegaver; så hvis regionen skal spare må de gerne skære her efter min mening.
MVH Janni
Nu med hest både her og der og allevegne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
|
|
Jeg har fået bogen "Viljen til sejr" af Arne Nielsson, så der skal læses lidt her i ferien Jeg arbejder som lærervikar på en folkeskole.
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Firmajulegaven |
|
|
får jeg først til vores juletamtam d. 23. Men igen i år har vi fået udleveret en ønskeseddel hvorpå vi kan skrive 3 ønsker (og få 1 opfyldt!). Chefens kone render så rundt og køber "personlige" gaver til ca. 50 medarbejdere. Det er fedt at få en gave man vitterligt har ønsket sig, især når et af firmaets nicher er at sælge firmagaver og gaveweb-løsninger. Men jeg får forhåbentlig et af disse ønsker opfyldt: - Jodphur-ridebuks
- Elektronisk p-skive
- Scanpan 28 cm stegepande
MVH Pia Fruen på Bøgehøj Chokodullen Marabou Minimulen Sorte Arnold Lånebassen Aslan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh nogle gode nogle |
|
|
nogle af jer har fået. Jeg venter spændt på min, sidste år fik vi en super lækker og stor sports taske, og forrige år en skoletaske. Jeg er Falck redder men må også vente lidt endnu på min 
GAIA - du vil altid være min stjerne som på himlen kommer der flere - lige nu blinker Silver Fox{L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke endnu, meeen |
|
|
Vi har ikke fået vores julegaver endnu, men måden firmaet gør det på er, at man afleverer 3 ønsker til sin chef inden d. 1. december og så får man et af de ønsker opfyldt. Der er selvfølgelig et max. beløb på  Det synes jeg er en rigtig fed måde at gøre det på, i stedet for julekurve osv. 
Mvh Hanne
Indehaver af 2 stk. skøre muler Mickey & Shakespeare Besøg dem her: www.hanneshest.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ditte.. |
Mr Fleming |
19-12-2009 00:19 |
|
Jeg har fået vores gave for i år. Du kan godt glæde dig for den er super fin, ligesom de sidste par år 
Hilsen Maja
~//Det er sjovt at være falckredder - selv lønnen griner vi af//~
Nu med bebs i maven - termin 4. feb 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaver....... |
|
|
Her hos os ser glæder vi os altid over vores leverandøres gaver. Min mand er fuldtids selvstændig og jeg er delvis medarbejdende hustru og delvis ude-arbejdende. I år har vi fået chokolade, mere dejlig chokolade og special øl. Den til dato sidst ankomne gave var en hel kasse fyldt med marcipan, snaps, vin og masser af slik og chokolade. MUMS! Fra mit "ude" job har jeg i dag hørt snakken om julegaven til os ansatte - troede ikke vi fik noget - så jeg er vildt spændt på hvad Henrik og jeg, udover ovenstående, ellers skal mæske os i . God jul Mvh MonaK
Boks udlejes med delvis selvpasningsordning - inkl. hø og halm. Turnus ordning med ind og udlukning. Fold hver dag i min. 8 timer. 1 boks ledig pr. 01-01-2010 Skriv via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg arbejder |
|
|
som vikar på et bofællessted for blinde/udviklingshæmmede. Vi fik i november tilsendt et gavekort gra gaveregn med 8 stjerner (de fastansatte 16 stjerner) hvor man så selv vælger gaver. Jeg valgte en flot dametaske og noget chokolade. Om det bliver sendt hjem eller ud på jobbet ved jeg ikke endnu..
....så får du ikke mere for den 25 øre....
Maja med den smukkeste ismule Valle
Mor til de dejligste drenge Emil 091103 Oscar 011207
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave.. |
|
|
Jeg er ansat som vikar i en børnehave, og har fået ne Trip Trap "Englebasse" (som der står uden på ! ), en cd med afstressningsmusik og en æske fin chokolade.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
dem der er offentlig ansatte hvor er det henne siden i får julegaver?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
Louise *SpeeDyret* |
19-12-2009 08:05 |
|
Jeg arbejder på et botilbud for spastikere og hjerneskadede (under region H), og vi fik i år sådan en: www.inspiration.dk/produkt/96329/ tebrygger - Dog med byttemærke på, hvis den ikke faldt i smag. Den er dog allerede taget i brug, så ingen bytter her.  På mandens job (børneinstitution i Furesø) fik de sådan en her - i sundhedens tegn: www.inspiration.dk/produkt/96713/ fruitti-blender-6658 - Også med byttemærke, og det kommer vi til at benytte, da vi har én i forvejen. Og skulle den gå i udu, så er min svigermor på OBH, så vi kan få en ny.  Ha' nogle dejlige juledage allesammen! 
Mvh Louise.
Sonderer terrænet for en hest / større pony
til selskab, hygge og evt. lettere ridning pr. 1/3 eller 1/4 2010.
Skal dele løsdrift med Speedy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fik |
|
|
en nisse fra Birgitte Frigast (det gør vi hvert år) og en smartbox. Smartboxen er et hit hos teenager datteren så den er videregivet til hende. Hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Nu er vi jo selvstændige, men vi har fået lidt af vores leverandøre. En pæn stor julesæk med Twist. (mums) En julekruv med julekaffe, te, honning, mamelade, chokolade og en del andre ting. 8 special øl. 3 gode flasker rødvin. En æske god Chokolade. Det er vist det. Jeg syntes det er nogen gode ting. Vi har i år valgt at sende noget rigtigt godt hjemmelavet Chokolade ud. De får en rimeligt stor æske med blandet stykker og så for de en beholder med masipan snitter chokolade- snitter og brød + en del andre ting. Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
|
|
Jeg er offentlig ansat, så her er sq ingen julegaver at hente...! Men, er så heldig at jeg har fået lov til at komme på arbejde både juleaftens morgen og nytårsaften... Fantastisk.. 
Stutteri Vica - Avl og salg af welsh sec. D v/ Vicky Stolberg og Camilla Alring En gang Welsh, altid Welsh.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave |
|
|
"Firmaets" julegave til de ansatte var 1 uges ekstra juleferie Så skal først møde d. 11. januar 2010!!! Er elev i en skolepraktikvirksomhed, og eftersom vi ligger i forbindelse med handelsskolen, så følger vi deres ferier så skulle egentligt have været startet d. 4. januar... Men sådan en uge ekstra er nu altid dejligt 
Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som offentligt ansat ..... |
|
|
er en bar røv at trutte i normen....  Min mand er privat ansat i en pæn stilling - han får en gaveregn hvert år af årgangsvine, spiritus og en masse andre ting 
Bacardi, hvid flueskimmelvallak, 155 cm, knabstrupper u papirer efterlyses. Han blev solgt til hestehandler Torben Andersen efterår 08 og er muligvis på en rideskole i Sverige? Dusør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årets julegave |
|
|
Jeg er igen i år glad for at være ansat som lørdagsafløser hos PostDK. Her er der ikke noget med gaver i form af slik, chokolade og andre spise-/drikkelige sager. Næh, her er det materielle gaver, som holder. I år bestod gaven af et lækkert skærebrædt og ditto kokkekniv fra Henrik Boserup. Det er super lækker kvalitet, og er allerede taget i brug. Det er lige før jeg er ærgelig over at jeg snart er færdiguddannet og i den forbindelse stopper med at arbejde for PostDK så snart jeg får et job, for hvem siger at jeg i fremtiden får lige så gode julegaver fra arbejdspladsen?
Mvh Anne Med hesten May Quilino What doesn't kill you Makes you stronger!!
*Medlem af Bullerklubben*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kan vælge mellem 4 gaver |
|
|
På min arbejdsplads, i det private.. kan man vælge imellem 4 gaver... Jeg valgte i år et sæt fra menu.. sådan en 4 i en ting.. med en rund bakke, hvori der passer et skærebræt, eller et hvidt porcelænsfade, hvor man kan putte sådan en gele pude, der skal fryses under.. så har man pålæg på fadet, forbliver det køligt.. derudover var der en rigtig fin kniv fra rådvad.. en rigtig fin gave, synes jeg.. Man kunne også vælge noget løbeudstyr med et løbeur og noget håndklæde værk.. eller den hemmelige gave... og så en købmandskurv... Så til min virksomhed for de fine gaver, man kunne vælge imellem...
MONICA & Sussi Solskin Rosso vil altid være i vore tanker {> R.I.P. Rosso 05.05.1990 - 31.08.2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| offentlig ansat.... |
|
|
Jeg er også offentlig ansat, så der plejer ikke at være andre goder end de lus man får slæbt med hjem og kæmpe med i julen *g* Men i år har vi faktisk fået en rigtig fin gave. Hold da op hvor blev jeg overrasket . Vi fik et gran gru kagefad og fire kagetallerkner. Det var godt nok rigtig fint.
Venlig hilsen -miki-
Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.
Hjemmesiden om krybbebidning og vævning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hurra Der var sørme julegave til mig i år! Godt nok ikke i samme prisklasse som normalt, men det synes jeg bestemt ikke gør noget. Det er stadig en dejlig gave. Vi har fået lækker håndlavet chokolade i super kvalitet, pakket i silkepapir og flot træ-æske 
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| os offentligt ansat |
|
|
i en vuggestue. Jeg fik en stor æske anton berg chokolade og to flasker vin. Alternativt ku jeg ha fået to biografbilletter med popkorn og noget andet, lod dog ik min chef tale færdig, så ved ik hva resten bestod af . Men jeg går aldrig i biografen, så det andet var mere logisk.. lækre gaver nogen af jer får!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig gave |
|
|
Vores gave i år lyder på 1 kasse vin og så 12.500 kr. ekstra på vores lønseddel vi nok modtager i morgen. Dejlig gave her i den dyre juletid!
Stald Brattensborg Mellem Odder og Skanderborg - stedet for glade hestetosse-tøser. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
|
|
har fået en stor kasse. Der var : Vist nok fem/seks flasker rødvin 2 flasker hvidvin en pose "snebolde" Noget fancy lakrids noget paté af en art noget lækkert kaffe noget balsamico noget olie anton berg chokolade ....tror ikke der var mere 
<3 med katten Dixie <3 Lykken er når man er tilfreds med det man er glad for! Og med part på prinsen - Apopka 
Kieffer Aachen kombi sadel sælges, 17'' med bred bom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her på mit |
|
|
nye job i Oslo har vi fået en gratis fridag mellem jul og nytår -det synes jeg faktisk er federe end alle mulige smarte gaver eller gavekurve  Det er en statsinstitution jeg arbejder på, og jeg tror ikke at de sådan rigtig kan give gaver heroppe heller. Jeg forstår heller ikke rigtig jer der er offentligt ansat i DK og har fået fine gaver -det fik vi da altid at vide at man ikke måtte/kunne i det offentlige på min gamel arbejdsplads?? Især den med både en Ipod og et år i træningscenter synes jeg er vild -det er da en ret stor gave?! Ikke at jeg ikke under modtageren den -synes bare det er sært at nogle offentligt ansatte kan få, og andre ikke..???
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har som |
|
|
altid fået en meget flot julegave fra arb. af... I år fik vi en uld plaid fra Georg Jensen En æske håndlavet chokolade fra Frederiksberg Chokolade En rød og en hvid vin Så en flot dyr julegave fra Novo Nordisk.
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur.
Nu med 3 muler... Calle, Celine og D'agile
Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/maren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaaaa. |
|
|
hej Vi plejer at få julegave, på mit dejlige lækre job, som jeg er så glad for. Vi har i år fået møde indkaldelse til i morgen, hvor vi får besked på om vores job også kommer til at bestå næste år. Så kryds gerne fingre. behøver ingen julegave ud over at beholde det bedste job jeg nogen sinde har haft. God jul hilsen Rikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rikke: Krydser fingre for dit arbejde! På mit arbejde fik vi to fine æsker med rigtig lækre chokolader, samt en rosendahl vandkaraffel og 6 vandglas, så det er noget der kan bruges Og så vandt jeg Se(x) and the city the movie i pakkelegen til juleafslutning 
Ønsker alle en glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julegave |
|
|
Jeg er nu også offentlig ansat, og har fået en rigtig fin julegave. Georg Jensen lysestager til ml. 700-900 kr. Så det er ikke altid lig med ingen julegaver fordi man er offentlig ansat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
jeg har ikk fået noget , nej spøg til side jeg arbejder som handicaphjælper for min mand, jeg regner da med at jeg får noget til jul.....hi hi hi. Men vores skønne hjælper skal da ha en julegave og der har vi købt 2 stk rosendahl billedrammer samt en gave til hver af hendes 2 små drenge..... Glædelig jul herfra
Hilsen Jeanne
CALIF, min smukke stjerne.
Cayenne, 10-10-07 Oline, 14-07-09 Hvil i fred mine dejlige tøser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaven |
|
|
Jeg har skam fået et brev om at jeg får et julekort i julegave, da gaven er sparet væk i år - og ja, jeg er offentlig ansat 
Med venlig hilsen
Winnie
Mor til to dejlige unger og termin den 25. november
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gave.... |
|
|
Ja jeg fik en fyrreseddel 
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk
2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Sabro ved Århus efter aftale MASSE RIDEUDSTYR SÆLGES, KIG PÅ PRÆSENTATION ELLER ANNONCER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Jeg er ansat hos Nordea, og hos os får vi aktier, det er jeg meget godt tilfreds med..
Mvh. Nadja Carlsen
Nu endelig med den skønneste frieser-drengerøv!
Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her går det... |
|
|
Her går det ikke så godt, så ingen julegaver til os. Og dog vi har allesammen fået en fridag d. 31-12-09, det er jo også en ganske flot gave  Her i eftermiddag trækker vi alle sammen lod om de gaver der er kommet til firmaet, choklade, vin og div. ting. Nogle gaver store andre små, men alle får 2 gaver. Det er en rigtigt god måde at gøre det på, så alle får glæde af gaverne til firmaet. Sååå er ikke søde og krydse fingerne for mig ? så jeg kan vinde den flotte Stelton skål?? PLEASE 
mvh
Julle
DIN hest - DIT ansvar !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ikke |
|
|
fået julegaver fra nogen af de steder hvor jeg arbejder (Så vidt jeg da ellers ved ). Til gengæld har jeg fået en Bette Knud fra Trip Trap fra et par af mine patienter i ridefysioterapien - og et andet par patienter har givet slik til hele banden Det synes jeg er flot - og fedt at de mener vi har gjort så godt et job at vi skal ha julegaver 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver |
|
|
Min julegave fra arbejdet var en Alfi-termokande. Jeg kan høre, at de, som har været her i nogle år, tidligere har fået meget større julegaver. Men når man har været igennem flere store fyrings- og sparerunder, er det nok egentligt meget flot, at vi stadig får en gave. Det er alligevel ca. 20.000 globalt der skal have gave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julegave |
|
|
Jeg har fået julegave hvert år (er sygeplejerske) Den bliver dog først åbnet juleaften! Jeg er altid mest spændt på at læse kortet, som chefen giver sig tid til at skrive personligt, selvom vi er mange ansatte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Offentlig ansat.. |
|
|
Arbejder på plejehjem og i år, har vi fået gavekort til Matas på 100 kr, både mænd og kvinder..  Sidste år fik vi gavekort til matas på 75 kr. Forrige år fik vi en flaske brøndum snaps (En af de helt store) Året før det, fik vi en kæmpe æske tofifie (Staes?)  Glædelig jul alle sammen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegave ;o) |
|
|
Så oprandt dagen for sidste arbejdsdag inden juleferien og jeg er bare SÅ glad for min gave! Et hotel ophold for to, efter eget valg på diverse (udvalgte) hoteller i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland Tjekkiet eller Østrig... - Dog "kun" med en enkelt overnatning, så mon ikke at valget falder på et hotel, et sted i Danmark... Med ønsket om en rigtig glædelig jul til alle Jer derude 
Med venlig hilsen Lone...
Stald Julshede...
Stifter af facebook gruppen:
Autisme: "Mennesket bag! - / Er Du Rigtig Klog!" ¤ autisme-GROUP ¤
Alle er velkomne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen klager herfra |
|
|
8 rødvinsglas af Erik Bagger´s oparaglas og da vi begge er i samme firma har vi derfor nu 16 flotte rødvinsglas. Der ud over har vi fået 2 flasker god rødvin og en æske fin chokolade. Juletræet som hele familien glæder sig over har vi fået forærende der hvor vores yngste trækker med sin pony i alle adventsweekenderne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lysestage.... |
|
|
Jeg fik min julegave fra arbejde idag : Det blev til en LightArch lysestage, design af Knud Holscher den falder bestemt i min smag. God Jul Mvh Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fået en pakke, som ligges under træet d. 24 og åbnes sammen med alle mine andre gaver 
Mvh Heidi
What is it with girls and horses? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smykke |
Patricia 4 |
25-12-2009 20:15 |
|
Arbejder på KYØ svinefarm hvor jeg er elev, jeg fik et Spinning læder armbånd, hvor man kan hænge led/charms på. Fik en charm formet som et herte til at hænge på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaveregn.. |
|
|
Jeg arbejder som vikar på et bofællesskab for blinde udviklingshæmmede. Vi fik allesammen et kort i medio november fra www.gaveregn.dk. Der får man uddelt stjerner - vikarerne fik 8 - de fastansatte 16. Så kunne man selv vælge sin(e) gave(r). Jeg valgte en flot sort lædertaske og noget chokolade. Gaverne lå på jobbet til mig igår 
....så får du ikke mere for den 25 øre....
Maja med den smukkeste ismule Valle
Mor til de dejligste drenge Emil 091103 Oscar 011207
Life is what happens to you, while you're busy making other plans.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min julegave |
|
|
Jeg arbejder i Dyr i centrum (Roskilde). Fra vores leverandører har vi fået omkring 10 æsker chokolade som vi guffer i hver dag vi er på arbejde, og har aftalt at vi går på kur når der ikke er mere chokolade:-D Af min søde chef har jeg fået et par super lækre røde ridebukser med brunt skind og en guldkrone på baglommen, et par brune Roeckl ridehandsker og lidt guf til min ponyhest:-)
Hvem kender min dunfarvet kat 1 pony, købt hos Torben A?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
2x0,07 ct tw vvs diamanter til min alliancering..og en 14 kt guldengel til mit troldearmbånd mine drenge fik et microscop
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Firma julegave |
|
|
Troede ikke der var råd til julegave til os ansatte i år. Men jeg blev glædeligt overrasket  Jeg fik en hel kasse med 6 flasker god rødvin - desværre drikker jeg den ikke selv - men så kan jeg forsøde tilværelsen for vores gæster nytårs aften. Er glad for at chefen sætter pris på ens indsats. Og har lige været sygemeldt fra 9/10 - 21/12 så ikke fordi jeg har bidraget med ret meget den seneste tid. Var til den mest fantastiske og hyggelige julefrokost d. 20/12 ved chefen - alt betalt. Jeg passer grise og er privat ansat.
R.I.P. Arina
DELTAGER HN-TRÆF 2009
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald! TIL SALG for avler. 5 års RDS hoppe e. BH Don Schufro/ Lauries Crusador xx rød m. blis 164 cm - godt temp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Hestlund |
26-12-2009 14:09 |
|
Tja.. jeg fik ikke en skid... Jeg er også "kommunalt ansat" - Går på produktionsskole. Jeg har så ikke været derude i laaange tider, da jeg har gået hjemme pga. jeg blev langtidssygemeldt derude fra d. 18/10-09 til d. 1/1-10, og skulle faktisk ikke have været derud igen, men det skal jeg så fra d. 4/1. Også var jeg lige derude i mandags og tirsdags, hvor vi så holdte julefrokost om tirsdagen, og der havde vi pakkeleg, så der vandt jeg lidt. Men har ikke fået julegave. Sidste år fik jeg gavekort til Imerco på 350 kr. og en Australsk rødvin, gid jeg var ligeså heldig og have sådan en god arbejdsplads igen!!!
Hilsen Helene - Med Hesten Sonny 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gavekort |
Lisab |
27-12-2009 01:26 |
|
til en overnatning på et hotel i danmark, sverige, tyskland eller italien - kan også bruges som delbetaling, så det fint 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uhh dejlig gaver nogen af jer har fået!  Jeg har fået: - en stor lækker weekendtaske, - stor æske anton berg chokolade, - 1½ l cola, - 1 ps. slik.
Pernille Lind & ღ Mrs.Coco ღ Danmarks Mester i Mix-Kvadrille 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|